פסח מתקרב? אפשר להתחיל לתכנן שיפוץ באמבטיה

חג האביב כבר ממש מעבר לפינה, והוא מביא איתו אנרגיות של סדר וניקיון וכמובן רצון להתחדש. זאת הזדמנות נפלאה לרענן את חדר האמבטיה על ידי שיפוץ מאסיבי או אפילו על ידי שינויים ושדרוגים קטנים. מהם הטרנדים החמים כרגע?

למה כל כך כדאי לעקוב אחרי הטרנדים?
ובכן יש לזה שתי סיבות. על פניו זה נראה כאילו שיפוץ של חדר האמבטיה זה דבר סטנדרטי לגמרי. בוחרים כיור אמבטיה, מחליפים את הארון והאסלה וזהו. אבל גם בתחום הזה יש כל הזמן טרנדים וחידושים, שיכולים לתת לכם רעיונות והשראה. במיוחד אם אתם לא בטוחים איך אתם רוצים שחדר האמבטיה ייראה, תוכלו להציץ בקטלוגים או במאות התמונות והאתרים באינטרנט כדי למצוא את הכיוון.  עניין נוסף שלא תמיד לוקחים בחשבון הוא האפשרות למכור את הדירה בעתיד. יכול להיות שזה בכלל לא על הפרק כרגע, אבל במידה וזה יהיה, תשמחו שהשקעתם בריצוף, ארונות אמבטיה ואביזרי סניטציה חדשים ומודרניים – כי זה בוודאות יעלה את ערך הדירה.

צבעים חיים
אחד האלמנטים הפופולריים בשנים האחרונות הוא שילוב של צבעים בולטים ומודגשים בחדר האמבטיה. אם בעבר גווני בז', אפור ושמנת שלטו, היום יש מקום גם לכחול, ירוק, סגול וכתום, ובעצם לכל צבע שאתם אוהבים. העיצובים הנועזים כוללים אפילו בחירה בשחור כצבע העיקרי – ריצוף שחור, כיור אמבטיה שחור וכדומה.
אפשרות אחרת היא רק לשלב אלמנטים קטנים של צבע בתוך העיצוב הכללי. למשל לבחור ארונות אמבטיה לבנים ולשבץ בהם ידיות מעוטרות או אלמנט מיוחד של קרמיקה. הגישה הזו מתאימה מאוד גם כדי לרענן את חדר האמבטיה הקיים, מבלי הצורך להיכנס לשיפוץ מאסיבי.

שדרוגים ושכלולים
שיפוץ של חדר האמבטיה הוא הזדמנות לבדוק את כל הטכנולוגיות החדשות והמשוכללות, שיכולות לחסוך לכם זמן, כסף ובלאגן. תאורה חכמה שאפשר לכוון בהתאם לשעות היום וצורת השימוש, ברזים חכמים למקלחת שחוסכים במים או ארונות אמבטיה עם פתרונות אחסון חדשניים ומתוחכמים.
כמובן שהשמים הם הגבול, ויש היום מגוון של אפשרויות כדי להפוך את חדר האמבטיה לספא ביתי ומפנק. תאורה רומנטית, מכשיר שממלא את חדר האמבטיה באדים, רצפות מחוממות, רמקולים אלחוטיים ועמידים במים וכדומה. הכול תלוי בתקציב ובהעדפות שלכם.

להפיח חיים בחדר האמבטיה הישן
שיפוץ ושדרוג של כל חדר האמבטיה הוא תמיד כיף, אבל לא תמיד אפשרי. החדשות הטובות הן שיש היום הרבה מאוד אפשרויות לשדרג את הקיים, לשפר ולרענן אותו בהוצאה מינימלית. למשל במקום להחליף את כל אביזרי הסניטציה כולל הריצוף, תוכלו להתמקד רק בפריט אחד כמו המקלחון, ולשפץ את שאר הפריטים כמו כיור אמבטיה וארונות. כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע ולהבין מה אפשר לצבוע ולחדש ומהי הדרך הכי טובה לעשות את זה, ויש דברים שאפילו תוכלו לעשות בעצמכם.