עיצוב חורפי לחדר האמבטיה

אומנם החורף בישראל לא ממש דומה למה שרואים בסדרות אמריקאיות. לנו כמעט ואין שלג, וגם לא כריסטמס עם עץ אשוח מקושט והמון מתנות. ובכל זאת אין שום סיבה שלא נהנה ממעט החורף שכן יש לנו, ובאותה הזדמנות נרענן קצת את העיצוב של חדר האמבטיה. הנה כמה רעיונות לדברים שאפשר לשנות ולהחליף בקלות, והם ישדרגו לחלוטין את חווית הרחצה.

מגבות

מגבות הן אחד הפריטים שהכי קל להחליף ולרענן, וליצור בעזרתן אווירה קצת שונה. זו הזדמנות להוציא מהארון את המגבות העבות והמפנקות, במיוחד את אלו בגווני בז', אפור וכחול כהה בשביל אווירה חורפית במיוחד. תוכלו להשתמש בהן בתור אביזר דקורטיבי ולהניח אותן לצד כיור אמבטיה ולהשתמש במגבות הרגילות באופן יומיומי, או שתוכלו להחליף את כל הסט במשך חודשי החורף.
בכל זאת מתקשים לסגור את המים החמים ולעזוב את האמבטיה? אולי חלוק רחצה שמונח על ארון אמבטיה כפרי יצליח לעשות את העבודה (או לפחות להמתיק את הגלולה המרה).

נרות ריחניים

דמיינו את התמונה הבאה: אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך ונכנסים למקלחת חמה כשבחוץ קר וסוער. ברקע יש מוזיקה רגועה, ונרות פזורים בחדר האמבטיה ומאירים בעליצות. נשמע מושלם, נכון? אז בעצם למה לא להשקיע בעצמכם ולהציב כמה נרות על השיש לצד כיור אמבטיה או על אדן החלון? להעצמת האפקט החורפי אנחנו ממליצים לבחור בנרות ריחניים בניחוחות שמתאימים לחורף כמו קינמון או וניל. אפשרות אחרת היא לרכוש מבער שמנים ולהציב אותו על ארון אמבטיה כפרי, ולהשתמש בתערובת של שמנים אתריים שאתם אוהבים.
כך או כך, כדאי כמובן להיזהר ולא להשאיר נרות דולקים ללא השגחה, במיוחד בבית שיש בו ילדים קטנים או חיות מחמד.

פרחים

 

אחת הדרכים הכי קסומות לרענן את חדר האמבטיה היא באמצעות אגרטל של פרחי חורף כמו חבצלות או צבעונים. אגרטל זכוכית עדין שמונח על ארון אמבטיה כפרי לצד מגבת עבה ונעימה בגוון חורפי, מה יכול להיות יותר מושלם מזה?
ובכן, אנחנו יודעים בדיוק מה ישדרג את האווירה אפילו יותר – צמחים שמתאימים לחדר האמבטיה כמו שערות שולמית או שרכים אחרים.

קישוטים

 

לא רוצים לתחזק עציצים ואגרטלים? אין שום בעיה, יש עוד מגוון עצום של רעיונות וקישוטים שתוכלו להכניס לחדר האמבטיה. אחד מהם הוא וילון אמבטיה בדוגמה חורפית כמו פתיתי שלג או ענני סערה. ומאחר וזה פריט שגם ככה מומלץ להחליף כל כמה חודשים זו הוצאה צפויה ומתוכננת, רק נשאר לבחור את הדוגמה המתאימה.
האלמנטים החורפיים יכולים לבוא לידי ביטוי גם על ידי כלים מעוצבים, למשל כמו צנצנת זכוכית עדינה ומעוטרת עבור מברשות השיניים. עוד פריט שימושי להציב לצד כיור האמבטיה וליצור בעזרתו את האווירה המיוחדת שאנחנו כל כך רוצים ליצור.