מה אנחנו פחות אוהבים במקלחת שלנו ואיך לשפר את זה?

עיצוב חדר האמבטיה שלנו זו מלאכה ששכרה בצידה וללא ספק מהנה במיוחד כשהיא מסתיימת – אך הדרך אליה, לעתים, עשויה להיות מתסכלת למדי. כשאנחנו מעצבים את חדר המקלחת שלנו מחדש, אנחנו רוצים לתקן את כל האלמנטים הדורשים תיקון בה, אנחנו רוצים להפוך אותה לנוחה יותר וגם, כמובן, כיאה לחדר הכי מפנק בבית – למפנקת ביותר. אם אתם רוצים ליהנות ממקלחת מעוצבת יותר וחוויה מהנה יותר, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בכך, ואתם יודעים מה? הם אפילו הולכים להיות מהנים!

אמבט או מקלחון? זאת השאלה!

כיום, בחדרי אמבטיה מודרניים רבים יש מקלחון בלבד – אך בעבר, ברוב המוחלט של הבתים, היינו יכולים למצוא אמבטיה גדולה בלב החדר, כזו שתופסת המון מקום בחלל ולעתים, היא לא ממש בשימוש תכוף. אם אתם רוצים לעצב את חדר האמבטיה שלכם מחדש ומוכנים לערוך בו גם שיפוץ – שאלו את עצמכם: עד כמה אתם זקוקים לאמבט בחלל? האם יש לכם מקום עבורו? האם ניתן להפוך את האמבט לנוחה ומפנקת יותר על ידי הפיכתה לג'קוזי, למשל? אם החלטתם שהמקום בחלל חשוב לכם, תוכלו לשקול להתקין מקלחון במקום האמבטיהמקלחונים תופסים מעט מאוד מקום והם יאפשרו לכם לנצל את החלקים האחרים של החלל לטובת בניית ארון שירות נוסף, לדוגמה.

מקמו את השירותים במקום נוח

אחד החלקים המתסכלים ביותר שרבים סובלים ממנו בחדר האמבטיה שלהם הוא מבנה השירותים. גם אם יש לכם את החדר הכי מפנק ונוח שיש, המיקום של חדר השירותים עשוי לגרוע מאוד מהנוחות הכוללת. במידה והשירותים ממוקמים במיקום צפוף ולא נוח – נסו לבחון אפשרות של שינוי המיקום. ראשית, וודאו שאתם יכולים לעשות זאת ושהאינסטלציה בחדר לא מגבילה אתכם למיקום מסוים. במידה והיא אכן מגבילה, נסו לבדוק האם אתם יכולים לשנות את סביבת השירותים – כיור האמבטיה, ארונות השירות סביבכם, דלת החדר (להופכה מדלת רגילה לדלת הזזה ועוד).

מקום של כבוד לכיור

לכאורה, הכיור הוא אמצעי פרקטי לחלוטין במקלחת שלנו. אין לו תפקיד 'מפנק' במובן המקובל של המילה – אך תתפלאו לכמה נוחות הוא עשוי לגרום, כשהוא ממוקם באופן הטוב ביותר בחלל. לא מעט אנשים קובלים על כך שאין בכיור מקום ליותר מאדם אחד – וברגע ששעת הבוקר מגיעה וכולם חפצים לצחצח שיניים ולהתרענן, הדבר עשוי להפוך למטרד. מה עושים?
בהמשך לטיפ לעיל הנוגע להחלפת האמבטיה במקלחון – את המקום שהתפנה לכם עקב כך, מומלץ להקצות לטובת כיור נוסף. לא תאמינו כמה נוחות תתווסף לחלל!

תאורה

תאורה נכונה בחלל האמבטיה עשויה להשפיע על האווירה בו באופן דרמטי. כך למשל, ניתן להאיר אזורים יפים ומטופחים יותר בחדר, להוסיף גופי תאורה מעל מראת האיפור ליתר נוחות ואפילו לכוון דימרים שיאפשרו לכם לכוון במדויק את רמת התאורה שאתם רוצים שתהיה בחלל.