טיפים להפוך את חדר האמבטיה לגדול יותר

רוצים ליהנות מחדר אמבטיה גדול יותר?  הגעתם למקום הנכון!

חדר האמבטיה היא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, זהו מקום אליו אנו מגיעים להירגע, להחליף כוחות – וככזה, מומלץ מאוד להשקיע בו אנרגיה עיצובית. כיצד נהפוך את חדר המקלחת שלנו לנעים יותר? איך נגרום לו להיראות גדול יותר? הנה מספר טיפים שסייעו לכם להפוך את החדר הכי כיפי בבית – למפנק וגדול במיוחד, בלי לשפץ כלל!

 

העדיפו גווני לבן

הצבע הלבן משדר ניקיון, טוהר וגם – הוא נותן אשליה של גודל. תוכלו לבחור מכסה אסלה בצבע לבן, להוסיף אקססוריז לבנים, צבעו את הקירות בצבע לבן והוסיפו מוצרי טקסטיל בגווני לבן – החדר ישדר מראה נקי, נעים ומרווח יותר.

בחרו בצבעים מונוכרומטיים

אם אתם לא אוהבים את השילוב בין הגוונים הלבנים, תוכלו עדיין להקנות מראה גדול יותר לחלל על ידי בחירת צבעים מונוכרומטיים – גוון אחד מרכזי שישרת אתכם בכל החלל. המראה המונוכרומטי יאפשר לכם לבחור קו צבע אחד מנחה בכל חדר האמבטיה. למשל, תוכלו לבחור בגוון כחול רך ולהשתמש בו במגבות, במחזיק מברשות השיניים, בוילון ועוד. כך תגרמו לחדר להרגיש גדול יותר ועמוס פחות.

בחרו מראה גדולה

אם יש לכם מראה קטנה בחדר האמבטיה, מספיק שתחליפו אותה במראה גדולה בעלת נוכחות כדי להקפיץ את נוכחות החדר ולהקנות לו מראה גדול ורחב. אם יש לכם מספיק מקום, תוכלו אפילו לבחור מראה לאמבטיה המשתרעת על כל הקיר – מהתקרה ועד לרצפה.

העדיפו דלתות זכוכית

דלתות זכוכית מאריכות את המרחב החזותי של חדר האמבטיה שלנו וגורמות לו להיראות גדול יותר באופן משמעותי. ניתן "לשבץ" דלתות זכוכית במקומות שונים: מקלחונים, ארונות אמבטיה וכדומה. זוהי לא רק בחירה שתגדיל את המרחב הכללי של האמבטיה, אלא גם בחירה אופנתית ומודרנית להפליא.

יש לכם וילון? האריכו אותו

וילונות ארוכים יותר מעניקים מראה מפואר יותר וגדול יותר למקלחת. אם יש לכם וילון במקלחת, התקינו את מוט הווילון קרוב ככל שניתן לתקרה, ודאגו שהווילון עצמו יגיע כמה שיותר קרוב לרצפה.

העדיפו דלת הזזה

אם יש לכם דלת הנפתחת כלפי פנים – אתם מבזבזים שטח יקר. הפתרון הפשוט הוא להחליף את דלת הכניסה לחדר האמבטיה בדלת הזזה, כך תוכלו גם להקנות לחדר מראה רחב יותר וגם, בפועל, תחסכו מקום נכבד.

כמה שפחות פריטים על הרצפה

ככל שיש לכם יותר פריטים על הרצפה – כך החלל שלכם מרגיש צפוף יותר. בשלב הראשון, אחסנו במקום אחר את כל מה שלא חייב להיות בחדר האמבטיה: מוצרי טואלטיקה מיותרים, מגבות נוספות, תרופות, גלילי נייר טואלט וכו' – לכל הפריטים הללו העדיפו למצוא מקום אחר – על מדף ייעודי, בארגזי אחסון, מתחת לכיור ועוד. ככל שתצליחו לפנות יותר שטח על הרצפה ולהקצות מקום ייעודי לכל הפריטים שלכם, כך תקנו לחדר מראה רחב הרבה יותר.