הטיפים הטובים ביותר לצביעת חדר האמבטיה

צבע הקירות יכול לחולל מהפך של ממש במראה של חדר האמבטיה, ולהפוך עיצוב בסיסי למיוחד באמת. בגלל הלחות הגבוהה ששוררת בחדר, לבחירה טובה ונכונה של הצבע יש גם תפקיד פרקטי. כאשר הצביעה טובה ומתאימה היא תסייע לכם למנוע הצטברות של עובש, קילוף וכדומה.
איך עושים את זה כמו שצריך? אספנו עבורכם כמה טיפים.

באיזה גוון לבחור?
בתחום הזה השמים הם הגבול, ואם אתם רוצים להעז ולנסות משהו חדש- חדר האמבטיה הוא המקום המושלם לכך. אך בראש ובראשונה הבחירה של הגוון צריכה להיות בהתאם לסגנון ולטעם שלכם, הרי בסופו של יום המטרה היא ליצור אווירה ולהפוך את החלל לכזה שנעים לשהות בו.
כמובן שהבחירה צריכה לקחת בחשבון גם את שאר המרכיבים של החדר, במיוחד אם בחרתם ארונות אמבטיה מעוצבים ומיוחדים, ולא נרצה שצבע הקירות יתנגש ויאפיל עליהם.

כל כך הרבה אפשרויות
בעבר התפיסה כלפי חדר האמבטיה הייתה של חדר פרקטי בלבד, ולכן סגנון העיצוב היה מוגבל מאוד. לשמחתנו המצב השתנה, והיום אנו מבינים עד כמה חשוב לעצב את החדר כך שיהיה נעים ומרגיע, במיוחד כאשר אנו מגיעים אליו לאחר יום ארוך. את השינוי הזה אפשר לראות בפרטים הקטנים- בחירה של צבע הקירות או העיצוב של כיור אמבטיה. כולם חוברים יחדיו כדי ליצור אווירה מיוחדת.
כדי לא ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות, אנחנו ממליצים לסמוך על הטעם שלכם. אתם יודעים בדיוק מה אתם אוהבים, ותחושת הבטן הזו תוביל אתכם לבחירה הנכונה ביותר. חיפוש באינסטגרם ובפינטרסט יפתח בפניכם עולם שלם של עיצובים, שילובים ורעיונות, והסתכלות חדשה ורעננה על עיצוב החדר.

הבחירה הקלאסית
יש כמה גוונים קלאסיים ופופולריים, שקל מאוד להתאים לכל חדר אמבטיה:
• לבן- אל תטעו בו, הבחירה הכי נפוצה היא לאו דווקא הבחירה הכי משעממת. יש גוונים שונים של לבן, שיוצרים הבדלים קטנים אך משמעותיים. למשל עבור חדר האמבטיה מומלץ לבחור בגוון חם יותר, כדי ליצור תחושה של חמימות נעימה.
• קרם- מעדיפים צבע ניטרלי, אבל רוצים משהו קצת שונה מלבן? ארונות אמבטיה בגווני קרם יכולים להיות הבחירה המושלמת בשבילכם. הם מספיק ניטרליים כדי להשתלב עם כל עיצוב, ובכל זאת יש בהם איזשהו טוויסט מעניין.
• אפור- במיוחד גוונים בהירים וקרים, האפור ישתלב נהדר עם עיצובים מודרניים ונקיים. וכמובן שאפשר להעז ולבחור בגוונים כהים יותר.

הבחירה הצבעונית

כאמור, חדר האמבטיה הוא הזדמנות נהדרת להעז ולנסות דברים חדשים. רוצים להכניס קצת צבע? אין שום בעיה, אלה הגוונים שאנחנו ממליצים לבדוק:
• פסטל- גווני פסטל נותנים תוספת עדינה ומעניינת של צבע, כאשר הגוונים המתאימים ביותר לחדר האמבטיה נעים על הקשת שבין כחול לירוק- ומזכירים לנו את השלווה של הטבע.
• כחול כהה או ירוק כהה- זו האפשרות שמתאימה לאמיצים שבינינו, אך היא יכולה ליצור מראה עוצר נשימה. כמובן שאפשר להגביל את הצבע הכהה לקיר אחד, כדי לא לסגור את החלל.