חדר אמבטיה בסגנון ים

עבור רבים מאתנו חדר האמבטיה הוא מקום המפלט שלנו. בזמנים לחוצים, האמבטיה היא מקום שמאפשר לנו לנקות את הגוף ואת הנפש, להירגע ולהכין את עצמנו בפרטיות לקראת עוד יום מאתגר. לכן, עיצוב חדר האמבטיה חשוב כל כך ומשפיע באופן משמעותי על חוויית השימוש בחדר הרחצה, ולמעשה – על התחושה הכללית שלנו במהלך היום. לכן, רבים בוחרים לעצב את חדר האמבטיה בסגנון ים, סגנון המשרה עליהם רוגע ומזכיר להם רגעים טובים עם אנשים קרובים.

אז איך תוכלו לעצב מחדש את חדר האמבטיה בסגנון ים? על כך במאמר הבא.

 

בוחרים קו עיצובי מוביל

הצעד הראשון בתכנון חדר אמבטיה בסגנון ים, הוא בניית תוכנית מפורטת לעיצוב החדר. לשם כך כדאי לבחור ברעיון מוביל עיקרי שסביבו נרכיב את האלמנטים המרכזיים. אם לדוגמה נושא המסע הימי הוא זה שמושך אתכם, ניתן לבחור באימג'ים מתחום זה, כגון עוגן או ספינות ולשלב אותם בבחירת וילון הרחצה או הקרמיקה של חדר האמבטיה. עם זאת, מומלץ שלא להגזים בשימוש בדימויים הימיים, וזאת במטרה למנוע יצירת מראה ילדותי מדי. לכן, אם יש לכם רעיון כללי אך אינכם בטוחים לגבי היישום שלו – מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בתחום.

התאמת הגוונים

סגנון הים יכול להתאים במיוחד לחדר האמבטיה, משום שהוא מאפשר לנו להשתמש בגוונים מרגיעים ועדינים כגון תכלת ושמנת. גווני כחול אלו אפשר לשלב עם צבעי בז', המזכירים לנו את גוון החול הרך של החופים, וכך ליצור אווירה מרגיעה ונעימה בחדר הרחצה. הבחירה בגוונים בהירים יחסית של תכלת ושמנת יאפשרו לנו גם ליצור חדר אמבטיה במראה בהיר ומואר וניתן גם לשלב גופי תאורה הכוללים עמעם שיאירו את החלל בהתאם לצרכים המשתנים שלנו. אם לעומת זאת אתם מעוניינים במראה דרמטי יותר, תוכלו לבחור בגווני כחול דומיננטיים כגון כחול רויאל או כחול עמוק ואפילו לשזור בהם נגיעות של זהב. בשורה התחתונה – הכל אפשרי, אך שימו לב שכדאי לבחור בעיצוב שתרגישו איתו בנוח ושתשמחו להתעורר אליו בכל בוקר.

בחירת אביזרים

בשלב הבא, אחרי שגיבשתם לעצמכם את רעיון העיצוב הכללי ובחרתם בגוונים המתאימים, נותר להתאים לחדר הרחצה את האביזרים הנכונים. שימו לב כי ישנם פריטים כגון ארונות אמבטיה או מראה לאמבטיה שהם אלמנטים מרכזיים בחדר, ולכן יש לבחור אותם בתשומת לב יתרה. כאן חשוב לשים לב לא רק למראה של הפריט ולהתאמתו לחזון העיצובי שלכם, אלא גם לאיכות חומרי הגלם ולעמידותם. מומלץ מאוד לבחור בפריטים המיועדים לשימוש בתנאי לחות גבוהים, וכדאי כמובן לוודא שהתקנתם מתבצעת בידי איש מומחה ובעל ניסיון.

יצירתיות וטאץ' אישי

לסיום, מה שנותר לכם בשלב האחרון הוא ליהנות; זאת ההזדמנות שלכם ללקט פריטים אישיים שאהבתם הקשורים לים, וליצור מראה ייחודי לחדר האמבטיה שלכם. אם יש לכם לדוגמה צדפים שליקטתם במשך השנים, תוכלו ליצור שרשראות עדינות לתלייה על הקיר, או שתשתמשו בבקבוקי חול צבעוני כדי לקשט את מדפי חדר האמבטיה. מלבד זאת, מכיוון שאנו חווים את העולם בכל החושים שלנו, רצוי לבחור באמצעי בישום המזכירים לכם ניחוח קליל ומרענן של ים. היצירתיות והטאץ' האישי הם שיהפכו את חדר הרחצה לשלכם ובזכותם תוכלו ליצור אווירה נעימה ונינוחה שתאפשר לכם לפתוח כל יום בחיוך ולסיים אותו ברוגע.