7 אקססוריז שאתם חייבים בחדר האמבטיה

לא משנה אם יש לכם מקלחון קטן, אמבטיון בגודל בינוני או חדר אמבטיה מפנק – אביזרי אמבטיה יכולים לשדרג את החלל בקלי קלות. הנה 7 אקססוריז מדליקים שיכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום הכי מפנק בבית.

1. רמקולים מובנים
המוזיקה מלווה את חיינו כמעט בכל אשר נפנה – אז למה לא לשדרג את הנוכחות שלה ולתת לה נציגות מכובדת גם בחדר האמבטיה? עם ההתקדמות העצומה בטכנולוגיה האלחוטית, הרמקולים של היום מובנים באופן חכם ומוסתר ומאפשרים לכם להאזין לפלייליסטים, פודקאסטים ואפילו ספרי אודיו – וכל זה, בזמן שהמים זורמים.

2. מגש במבוק
כשאנחנו רוצים להעניק תחושת חמימות לבית, לעיתים קרובות נתלה שמיכות חמימות על הספה או נוסיף כריות קטיפה למיטה. מאחר ולא ניתן לעשות את אותו הדבר בסביבה רטובה כמו המקלחת, נוכל להשתמש בחומר עמיד המקנה תחושה כפרית ונעימה – הבמבוק. תוכלו "לקשט" איתו את סביבת האמבטיה או להשתמש בו כמגש לנרות, ספר, IPAD, כוס יין ועוד.

3. מתקן סבון אוטומטי
אם אתם אוהבים גימורים מלוטשים ועכשווים, אמרו יפה שלום לנוחות המדהימה של מתקן הסבון האוטומטי. כל שעליכם לעשות הוא להניח את כף ידכם תחת המתקן ולהמתין לזרם נעים של סבון. גם אסתטי, גם מתקדם וגם דרך נהדרת למנוע התפשטות חיידקים.

4. יחידת אחסון למייבש שיער
מחליק שיער, פאן, מייבש שיער או מסלסל שיער תופסים לא מעט מקום בחלל האמבטיה ויתרה מכך – חוטי החשמל שלהם והעובדה שהם חייבים להיות בקרבת מקום לשקעי החשמל הופכים חדר האמבטיה, פעמים רבות, לאסתטי פחות. יחידת אחסון בצורה מדליקה תפתור את הצרה הצרורה הזו – בקלות. יחידת אחסון אופנתית במיוחד, יש בה תכונות של עמידות לחום והיא מצוידת בחורים ייעודיים כך שמייבש השיער שלכם יהיה עמוק בתוכה, ולא יראה על פני השטח.

5. מחמם מגבות
הדברים הקטנים והפשוטים בחיים הם אלה שמשדרגים בקלות את מצב הרוח שלנו וגם את חווית הרחצה שלנו. מחמם המגבות הוא האביזר שעונה על שני הצרכים הללו בדיוק. הוא יעניק לכם תחושה של ספא מפנק – בקלות! פשוט מדליקים אותו, תקלחים, לוקחים את המגבת המחוממת ויוצאים מחדר האמבטיה כשאנחנו רעננים ומפונקים!

6. זרמי מים צבעוניים
אחת ההמצאות המדליקות ביותר בסביבה, ללא ספק. הגאדג'ט הזה יאיר את זרם המים שלכם בשפע של צבעים! כל שעליכם לעשות הוא לרכוש דיסק LED ולהחליף את הנוכחי. התקינו את המתאם המתאים – והיכנסו לקצב הדיסקו!

7. פח אשפה חכם
פח האשפה הוא אחד האלמנטים היותר מביכים בחדר כולו. אך בעזרת פח האשפה החכם, לא תיאלצו להתכופף אליו, ללחוץ על הדוושה בעזרת הרגל כדי לפתוח אותו או לגעת בו כלל – בעזרת תוכנה מובנית, השבבים האלקטרוניים חשים את הנוכחות שלנו והמכסה נפתח ונסגר בשקט מופתי!