עיצוב דקורטיבי של האמבט

חדרי האמבטיה בני זמנינו מתאפיינים בעיצוב על זמני אשר שורדים את חילופי הטרנדים וגורמים לכך שהחדר תמיד ייראה אופנתי ובעל אווירה ייחודית. חדר האמבטיה הינו חדר הנוחות של הבית ועל כן הוא צריך להיות מעוצב בהתאם לטעמם ולהעדפותיהם של בני הבית.

כאשר מתכננים שיפוץ באמבטיה, חשוב מאוד להגדיר במדויק את הצרכים של אלה שעומדים להשתמש בחדר הרחצה הזה עוד בטרם מתחילים לתכנן את החדר וזאת, על מנת שהעיצוב הסופי אכן יהיה מפנק ונוח במיוחד.

תכנון מקדים לקבלת תוצאה מושלמת

כדאי מאוד להכין תוכנית מפורטת ומדויקת לקראת שיפוץ חדר האמבטיה בכדי שהתוצאה אכן תהיה אופטימלית ביותר. בשלב הראשוני, מומלץ לשרטט סקיצה בלבד אשר תתייחס למיקומים של נקודות החשמל והמים ומיקום אפשרי לאמבטיה או למקלחון וכן לאסלה, לכיור ולארונות.

בעת תכנון העיצוב, חשוב מאוד להגדיר את הצרכים שלכם בחדר האמבטיה וכן אילו פריטים עליכם לאחסן בחדר. וזאת, על מנת שתוכלו לשער בערך כמה שטח אחסון אתם צריכים ולבחור ארונות אמבטיה בגודל המתאים או לחילופין מדפי אחסון פתוחים בכמות מתאימה.

בנוסף לכך, במידה והחלל שיש ברשותכם הוא מצומצם, תצטרכו למצוא פתרונות שונים על מנת לחסוך במקום. כמו למשל התקנת כיור תלוי ואסלה תלויה שמשאירים שטח רצפה פנוי וכן, בחירה במקלחון או באמבטיה עומדת קטנה אשר תופסים פחות שטח.

אז איך אתם אוהבים את חדר הרחצה שלכם?

יש מספר עיצובים טרנדיים של חדרי רחצה ואפשר בהחלט לומר כי כל אחד מהם הוא יותר יפה מהשני… אז ככה, יש את הסטייל הכפרי, חדר אמבטיה שמעוצב בסגנון כפרי חמים ורך והוא כולל ריהוט ואבזור מעץ מלא כמו ספסלים דקורטיביים, ארונות אחסון בגווני העץ, ברזים בגימור של נחושת, סלסלות קלועות מקש ועציצים ירוקים.

גם הלוק הים-תיכוני הפך לפופולארי במהלך השנים האחרונות. מדובר בסגנון עיצוב שמתקבל על ידי שילוב של אריחי טרה-קוטה בגווני כחול עמוק, לבן ועוד צבעים חמים. גם האביזרים המשלימים יהיו בצבעים אלה לצד אלמנטים מתכתיים העשויים מזהב, נחושת או בצבעי חלודה.

גווני המים מעוניינים אף הם לחדור אל תוך הבית ולכבוש את חדרי הרחצה. עיצוב חדר רחצה בצבעי טורקיז עשיר ובכחול אינדיגו יעניקו לו את המראה ה'ימי'. גם נגיעות בגווני מים יעשו את העבודה ואלה יתבטאו באריחי פסיפס בצבעים שהוזכרו, בתאורה רכה ונעימה, בשטיחונים רכים ובמגבות מפנקות.

עיצובים טרנדיים לחדר רחצה ב- 2021

בעת תכנון חדר רחצה, כדאי מאוד להיצמד לעיצובים הטרנדיים של התקופה בשילוב עם אלמנטים שיהיו על-זמניים. כלומר, להתייחס לסגנון העיצוב האופנתי אך לקחת בחשבון שמכיוון שהוא עתיד לחלוף לאחר תקופה, יש לשלב גם אביזרים ואלמנטים שיתאימו לסגנונות עיצוב אחרים. כך למשל כדאי לבחור בצבעים חלקים כמו לבן ואפור, לשלב בין נישות מובנות בקיר לבין ארונות אמבטיה וכן על זו הדרך.