עיצובים עכשוויים לחדר האמבט

 לא רק אנחנו זקוקים להתרעננות, גם חדר האמבט שלנו צריך מדי פעם נגיעה של טיפוח ותשומת לב. חידוש או שיפוץ של חדר הרחצה יסייעו ליצור מרחב מזמין שבו יהיה לנו נעים להתכונן לקראת היום החדש או להכין את עצמנו לקראת השינה. אז אם אתם מחפשים השראה לעיצוב החדש של חדר האמבטיה שלכם – הנה כמה רעיונות.

 

צמחים בחדר הרחצה

זה שילוב כמעט מתבקש – הגוונים הירוקים תמיד מצליחים לשמור על רעננות ולעורר בנו רוגע, שני הדברים שאולי הכי נחוצים לנו בחדר האמבטיה. ובאמת בשנה האחרונה הטרנד הבוטני ממשיך לשמור על כוחו ומאפשר לנו לפתח את הצד היצירתי שלנו גם בחדר האמבטיה. זה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות טפטים או אריחים עם עיצובי צמחים ופרחים, אך אפשר גם לקחת את הטרנד הזה צעד אחד קדימה וממש להכניס את הטבע אל חדר הרחצה. תוכלו לדוגמה לבחור בצמחים המתאימים לגידול בחדר האמבטיה וכך להשיג שתי מטרות: מצד אחד להכניס צבע ושמחה לחדר הרחצה ומצד שני לטהר את האוויר ולספוח את עודפי הלחות באמצעות הצמחים. אז אם אתם אוהבים קצת ירוק בעיניים – הטרנד הזה הוא בדיוק בשבילכם.

סגנון וינטג'

עיצוב קלאסי אף פעם לא יוצא מהאופנה, וההוכחה לכך היא מגמת החזרה לעיצוב הווינטג'. אפשר להרגיש את זה גם בחדרי הרחצה, החל מסגנון האריחים וכלה בעיצוב ארונות האמבטיה ומראה הברזים. והחדשות הטובות – אם בחרתם בכיוון הזה תמצאו בחנויות מגוון אדיר של אפשרויות ועיצובים. ניתן לדוגמה לבחור באריחים מצוירים, להתאים ברזים בעלי קווים מעוגלים ורומנטיים או להתקין ארונות אמבטיה תלויים בעלי ידיות בסגנון עתיק. ולא פחות חשוב מכך, כל האביזרים הללו מעוצבים אומנם בסגנון וינטג' קלאסי, אך הם מציעים את כל אפשרויות הנוחות והקדמה של ריהוט אמבט מודרני.

צבעים דומיננטיים

עבור אנשים רבים, חדר האמבטיה הוא המקום המושלם לחדש את מאגרי האנרגיה. אם גם אתם מתחברים לרעיון הזה, אולי תאהבו את הטרנד הבא – שילוב של צבעים דומיננטיים בחדר האמבטיה. הכלל המנחה המרכזי כאן הוא שכל צבע יכול להתאים לחדר האמבטיה שלכם. ירוק פיסטוק, אדום אש או כחול שמיים – כל הגוונים האלו יכולים "להקפיץ" את המראה של חדר האמבטיה ולשמח אתכם כל בוקר מחדש. ואם תרצו בכל זאת להכניס קצת איזון לחדר, אפשר לשלב בין כמה "בלוקים" של צבע ולהיעזר גם במרקמים שונים. ניתן לדוגמה להתקין ארונות אמבטיה תלויים העשויים מעץ בטקסטורה ייחודית או לבחור אריחים בדוגמאות בולטות ומפתיעות.

נגיעות של זהב

ולסיום, הטרנד ששם לו למטרה להכניס קצת ברק לחיי היום-יום שלנו – נגיעות של זהב בחדר האמבטיה. זהו טרנד שמשתלב מצוין בעיצוב מינימליסטי ומאופק יותר, אבל הוא גם מסייע "להרים" כל סגנון עיצוב אחר שתבחרו. את הברק המתכתי אפשר להשיג באמצעות ברזים בגווני נחושת או זהב, או באמצעות אריחי האמבטיה. אפשרות נוספת היא לבחור ארונות אמבטיה תלויים בעלי ידיות מוזהבות ולהשלים את המראה בעזרת אביזרי אמבטיה וחפצי נוי.