נפרדים משנת 2022 מה היו הטרנדים של השנה האחרונה?

2022 הייתה שנה גדושה באירועים והתרחשויות, וגם עולם עיצוב הבית חווה כמה טרנדים מיוחדים. לצד הסיכומים האישיים של מה שעשינו בשנה החולפת, ולצד ההבטחות והתקוות לשנה החדשה, חשבנו שיהיה נחמד לעצור לרגע ולהסתכל קצת על מה שהיה לנו ב-2022בתחום של עיצוב חדרי האמבטיה.

טרנד ראשון: עיצוב מודרני שתורם לסביבה
העיצוב המודרני מלווה אותנו כבר כמה וכמה שנים, אך בכל שנה הוא תופס איזה טוויסט קטן בכל מה שקשור לעיצוב אמבטיה. המאפיין המרכזי של שנת 2018 הוא השימוש באביזרים סניטריים המבוססים על כרום. אותו ציפוי מבריק שהופך כל מקלחון חזית פשוט למקלחון מודרני והייטקי. ואם כבר מדברים על הייטק, אחד הטרנדים החמים והחשובים הוא מערכת ברזים שמופעלת באמצעות חיישנים, ויודעת לסגור את המים ברגע שכבר אין בהם צורך. המערכת המתקדמת הזו נהדרת בשביל משפחות עם ילדים קטנים ובשביל אנשים שסובלים ממגבלה פיזית. החיסכון במים נהדר לסביבה, במיוחד במדינה כמו ישראל.

טרנד שני: אמבטיה אופנתית ומלאת שיק
אין ספק, שנת 2018 הציעה מגוון של אמבטיות בעיצובים שונים. החל מהדגמים הסטנדרטיים, ועד אמבטיות מלבניות, מעוגלות, קלאסיות, עם רגליים, בלי רגליים. אומנם קל ללכת לאיבוד בתוך השפע הזה, אבל מצד שני זה אומר שכל אחד יכול למצוא את האמבטיה המושלמת שלו. גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת המגבלות של חדר הרחצה. ובשילוב עם מקלחון חזית המעוצב באופן מינימלי, זו האמבטיה שקיבלה את הכבוד הראוי לה.

טרנד שלישי: ראשי מקלחת מיוחדים
אותו אביזר סטנדרטי ומשעמם, מקבל גם הוא את תשומת הלב בשנים האחרונות. וגם 2022המשיכה לתת לו אהבה, עם חידושים ושכלולים שיכולים להפוך כל מקלחת לחוויה בפני עצמה. למשל על ידי מערכת משוכללת שמציעה ראש מקלחת שמוצב קבוע על התקרה, כדי ליצור אפקט של מפל. שאותו אפשר כמובן לשלב עם מערכת מתכווננת של ברזים, כך שתוכלו לבחור גם באפשרויות אחרות, כל אחד לפי ההעדפה שלו. טיפ קטן שלנו – לא היינו מוותרים על מקלחון חזית או מקלחון צד, כי בקלות המערכות המשוכללות האלה יכולות להפוך את חדר האמבטיה לשלולית.

טרנד רביעי: ספא בתוך הבית
אין ספק שחדר האמבטיה הוא חדר פונקציונלי שצריך לתת מענה לשימוש היומיומי שלנו. אבל יותר ויותר מבינים את ההשפעה שלו ברמה מעמיקה יותר, למשל על מצב הרוח והבריאות הגופנית והנפשית שלנו. תחשבו על זה לרגע, אמבטיה היא ה-מקום המושלם כדי לקחת לעצמנו כמה דקות של שקט בתחילה או בסוף היום, והמים החמים נהדרים כדי להקל על שרירים תפוסים וכואבים. וההבנה הזו באה לידי ביטוי גם בהכנסה של אלמנטים שונים ומפנקים, למשל כמו מערכות תאורה מתקדמות, מערכת שיוצרת אדים ואפילו בדברים הקטנים כמו שימוש בעציצים או באלמנטים אחרים הקשורים לטבע בעיצוב של החלל.