כל הסיבות להחליף את האמבטיה ולהתקין מקלחון

אם אתם חושבים שלחדר אמבטיה אי אפשר לקרוא כך אם אין בו אמבטיה – תחשבו שוב.
בעיצוב המודרני של היום, ניתן למצוא מגוון אפשרויות עיצוב אחרות המחליפות את האמבטיה המסורתית – השולטים שבהם הם מקלחונים. בנישה הזו תוכלו למצוא מקלחון פינתי, עגול, מקלחון ובו יש אמבטיה ועוד ועוד. איך תדעו אם הגיע הזמן להחליף את האמבטיה שלכם ולהתחדש? איך תדעו לבצע בחירה חכמה ומהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם? הנה כמה סיבות טובות להחליף את האמבטיה במקלחת.

1. יש לכם שטח קטן
מקלחת תופסת הרבה פחות מקום מאשר אמבטיה, ולכן היא נחשבת לבחירה חכמה יותר בחדרי אמבטיה קטנים בהן החלל לא גדול במיוחד. כשאתם בוחרים במקלחת במקום אמבטיה, אתם מרוויחים שטח יקר מבלי להקריב את הנוחות שלכם.

2. אתם רוצים לחסוך יותר במים
באופן כללי, ניתן לומר כי מקלחות חוסכות יותר מים ואנרגיה לעומת אמבטיות. האמבטיה הממוצעת דורשת 25-45 גלוני מים, בעוד מקלחת עם המצוידת בראש מקלחת יעיל ומתקדם תצרוך כמחצית מהכמות. החסכון במים מעולה לסביבה, והוא עשוי לחסוך לכם לא מעט עלויות בהוצאות השוטפות על מים.

3. אתם זקוקים למרחב עם נגישות
אנשים נכים מתקשים לעתים קרובות לצאת ולהיכנס מהאמבטיה. כמו כן, גם אנשים מבוגרים מאוד מתקשים להתקלח בצורה זו. כשאתם עוברים למקלחון במקום אמבטיה, אתם משדרגים את רמת הנגישות בחלל ומאפשרים לאנשים המתקשים בביצוע פעולות מורכבות – ליהנות ממקלחת מפנקת בקלות רבה יותר.

4. אכפת לכם מבטיחות
המציאות העצובה היא שבטיפוס מעל האמבטיה ובכניסה אליה – אנחנו מעלים את הסיכון לתאונה שעלולה לקרות. לעומת האמבטיה, מקלחון כולל לעתים קרובות תכונות להגברת הבטיחות, כמו למשל ידיות אחיזה המאפשרות יציבה בטוחה יותר.

5. אתם רוצים אפשרות ניקוי קלה יותר
כל מי שמנקה את האמבטיה באופן קבוע יודע – מדובר בשטח שמאוד מתסכל לנקות. לעומת זאת, עם מקלחת אפשר לשטוף בקלות את החלל וליהנות מניקוי פשוט ומהיר.

6. אתם מעדיפים מקלחת על פני אמבטיה
יש לא מעט אנשים שאוהבים לבלות זמן רב באמבט מפנק, אך לעומתם יש הרבה מאוד אנשים שיעדיפו מקלחת זריזה ויסודית מאשר אמבטיה ארוכה. אם אורח החיים שלכם תואם יותר את האפשרות השניה – כנראה שתעדיפו להחליף את האמבטיה שלכם במקלחון…

7. אתם רוצים ליהנות מיוקרה גדולה בחלל קטן
הוצאת האמבטיה מחדר הרחצה לא בהכרח אומרת שאתם מוותרים על יוקרה – להיפך! אפשרויות העיצוב בתוך המקלחון מאפשרות לכם "לשחק" עם העיצוב הרבה יותר ולהוסיף ראשי גשם נעימים, מדפים מובנים, תכשירי טיפוח מפנקים ואפילו מוזיקה מובנית שתעניק לכל החוויה נופך יוקרתי וכיפי להפליא!
כדי לדעת האם אתם מעדיפים אמבטיה או מקלחת בחדר הרחצה שלכם, חשוב לקחת בחשבון את ההעדפות האישיות שלכם, כמו גם את אורח החיים שלכם והחלל העומד לרשותכם.