כך תשפרו את דקורטיביות חדר האמבט שלכם

איך מתפנקים עוד יותר בחדר שכולו פינוק? חדר הרחצה, האמבט שבחרנו, ארון אמבטיה בסגנון מסוים ואפילו יצירות אמנות – כולם נועדו לגרום לנו להרגיש טוב יותר בחדר שכולו ניקיון. אם אתם רוצים ליהנות עוד יותר מחדר הרחצה, הנה לכם כמה טיפים שיסייעו לכם בכך.

מתחילים מהאמבט

כראוי וכיאה לחדר רחצה, נתחיל בעיצובו מהחלק שהוא לאו דווקא הכי קל – אך בהחלט תורם לשינוי המשמעותי ביותר: האמבט. אם יש לכם מקלחון ואתם רוצים לשדרג לאמבטיה או אם יש לכם אמבטיה אך אתם רוצים שהיה תהיה מעוצבת יותר, הציצו בקטלוגים עכשוויים, והשמרו מראש: אתם צפויים להתאהב, די בקלות. כך למשל תוכלו לבחור באמבט המונח באמצעות רגליים דקורטיביות על הרצפה, כזה שיש לו קצוות מעוגלים ותורם לא רק למראה יפהפה, אלא גם לחוויית אמבט מפנקת במיוחד.

מוסיפים גופי תאורה

אם אתם רוצים לשדרג את חדר הרחצה, התחילו מהחלפת גופי התאורה – וכבר תבחינו בשינוי דרמטי בחדר. כיום יש מגוון רחב של גופי תאורה במחירים משתנים, אותם העדיפו תמיד להתקין בעזרת איש מקצוע. כך למשל, תוכלו להוסיף "תליוני" אור התלויים מהתקרה שיפזרו אור בחדר, או להוסיף גוף תאורה דרמטי בסגנון שנדליר שיתרום למראה ענוג ווינטאג'י. חשבו גם על תאורה פונקציונלית. הוסיפו גופי תאורה ייעודיים הממוקמים מעל המראה בחדר, כך שתוכלו להתאפר או לנקות את הפנים בקלות.

מקשטים באמנות

מי אמר שמקומן של יצירות אמנות שונות הוא רק בסלון או בחדר השינה? אין סיבה שתבהו בקירות ריקים בחדר האמבטיה, ולשם כך ניתן להוסיף הדפסי בד עמידים במים, תמונות ממוסגרות או כל סוג אמנות שהוא שיגרום לכם לתחושת השראה וישדרג את החלל. לקבלת מראה ייחודי באמת, תוכלו לבחור קיר אחד של החדר ולקשט אותו מלמעלה עד למטה – מדפים ועליהם עציצים (מתאימים לתנאי הלחות שבחלל, כמובן), תמונות ממוסגרות, הדפסים אבסטרקטיים או שימוש במוטיבים מעולם הים, כמו כוכבי ים, סלי קש וכדומה, יכולים לרענן את החדר באופן מופלא.

שדרוג הקרמיקה בחדר

אם אריחי הקרמיקה בחדר נוטים להיות דהויים או לא מהווים עניין מיוחד, תוכלו לשדרג אותם בקלות מבלי לשבור ולו קיר אחד. השתמשו באריחים דביקים, המותאמים לתנאי הרטיבות שיש בחלל ומשדרגים בקלות את החדר. האריחים השונים מחקים באופן מדויק קרמיקה אמיתית כך שלא ניתן להבחין בהבדל, והם גם עמידים מאוד. בנוסף, הם מוצעים במגוון רחב של טקסטורות וצבעים כך שתוכלו ממש לברוא חלל חדש בתקציב נמוך יחסית ועם מקסימום יופי!

שדרוג הברז

מבט חטוף באביזרי סניטריה יגלה לכם שהעולם לגמרי השתנה. לא רק ברזים ושפורפרות עשויים נירוסטה כסופה, אלא מנעד שלם של גוונים מדליקים ומעודכנים שיכולים להוסיף לחלל לאין ערוך. כך למשל, תוכלו לבחור בברזים עשויים פליז זהב למראה וינטאג'י יפהפה או גווני שחור מט למראה דרמטי. אין לכם מושג כמה זה יתרום לחלל, ואפילו לא יהיה כרוך בהשקעה גדולה מאוד.