טרנדים אחרונים לעיצוב האמבט

לפעמים נדמה כי הנה כבר ראינו הכל, ואי אפשר עוד להפתיע אותנו. אבל דווקא כשמדובר בחדר האמבטיה, אחד החדרים הקטנים ביותר בבית, יש המון מקום ליצירתיות. מדי שנה צצים טרנדים וחידושים רבים שבזכותם זוכה החדר הזה למראה רענן ונעים לעין. אז מהם הטרנדים האחרונים בעיצוב חדר האמבט? קבלו סקירה קצרה של מגמות העיצוב המובילות.

השיש חוזר

אפשר להגיד הרבה דברים על שיש, אך דבר אחד בטוח – זה חומר שאי אפשר להתעלם ממנו. אז אם אתם רוצים ליצור חדר אמבטיה במראה דרמטי ומרשים, בוודאי תשמחו לשמוע שהשיש חוזר. ואחד היתרונות הבולטים של השיש הוא ללא ספק המגוון האדיר שהוא מציע מבחינת גוונים וטקסטורה. לכל משטח שיש יש עורקים המייחדים אותו והיופי הטבעי והעוצמתי שלו מאפשר להרכיב אווירה יוקרתית בחדר הרחצה. כעת נשאר לכם רק להחליט באיזו מידה להיעזר בחומר הגלם המיוחד הזה. תוכלו לדוגמה להשתמש בשיש רק באזור הכיור, אבל ניתן בהחלט לשלב אותו גם על הרצפה והקירות וליצור "טוטאל לוק" בלתי נשכח.

האריחים מתחדשים

אריחי חדר האמבטיה קובעים במידה רבה את האופי של החדר. הם מסייעים לכם להכניס גוונים ייחודים ומרקמים לחדר האמבטיה, וכיום אפשרויות הבחירה רבות מאי פעם. אם עד לא מזמן בחרנו באריחים קטנים יחסית וסולידיים, הרי היום המגוון אדיר. תוכלו לבחור באריחים גדולים שיאפשרו ליצור מראה מרווח ומרשים, או להתאים לחדר אריחים בצורות ייחודיות כגון משושים. ניתן גם "לשחק" עם הגוונים של החדר ובאמצעות צבעים שונים ליצור את האווירה הספציפית שאתם מעוניינים בה.

שימוש בעץ בחדר האמבטיה

בחדרי האמבטיה שוררים תנאים מאתגרים ביותר. המים ואחוזי הלחות הגבוהים מחייבים אותנו להשתמש בחומרי גלם שנוצרו במיוחד לסביבה זו, והעץ נחשב לחומר רגיש המושפע משמעותית מהלחות. זאת אחת הסיבות לכך שבמשך שנים נמנענו מהשימוש בעץ בחדר הרחצה, אך כיום אפשר כבר להשתחרר מעט מהמגבלות האלו. אז אם אתם אוהבים סגנון כפרי ורוצים ליצור אווירה חמימה בחדר הרחצה, תוכלו לבחור למשל ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ וחיפויים מעץ שיסייעו לכם להרכיב את המראה המבוקש.

הבטון נכנס לחדר האמבטיה

השימוש בעץ משויך בדרך כלל למראה חמים ולעיצוב כפרי, אך הוא גם יכול להסתדר מצוין דווקא עם הבטון המזוהה לרוב עם סגנון העיצוב התעשייתי. הבטון מבסס בשנים האחרונות את מעמדו כאחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר לחדר האמבטיה, ויש לכך לא מעט סיבות. מדובר בחומר עמיד מאוד, קל יחסית לניקוי, המאפשר לנו ליצור מראה בעל אסתטיקה מרשימה. אז אם אתם אוהבים את חומר הגלם הזה, זה הזמן להשתמש בו גם בחדר האמבטיה.

אינסטלציה מתקדמת

חדרי רחצה כוללים מתקני אינסטלציה רבים, ובשנים האחרונות מתחזקת ההבנה כי אם נבחר נכון, נזכה בחדר אמבטיה איכותי שיספק חוויית שימוש בלתי מתפשרת. במסגרת הטרנד הזה ניתן למצוא חידושים רבים בכל מתקני האינסטלציה, החל באסלות תלויות וכלה במקלחונים ובראשי אמבטיה מפנקים. רק שימו לב! כדי שפתרונות אינסטלציה אלו ישרתו אתכם היטב לאורך שנים, חשוב לבחור אותם אחרי התייעצות עם מומחה בתחום, ומומלץ להקפיד על התקנה מקצועית ומדויקת.