כך תהפכו את חדר האמבטיה לחמים ואישי יותר

חדר האמבטיה הוא לא רק חדר פרקטי שאליו שמטרתו לשמור על ההיגיינה שלנו. זה החדר שבו אנחנו מתחילים את היום כדי להתכונן ליום החדש, ואליו אנחנו חוזרים בסוף היום כדי להירגע ולשטוף מעלינו את הדאגות. ובגלל שלחדר האמבטיה יש השפעה גם מהבחינה הפסיכולוגית, כאשר הופכים את החדר הזה לאישי וחמים יותר זה בהחלט משפיע גם על מצב הרוח שלנו.
איך עושים את זה? הנה כמה דרכים.

להירגע מתחת למפל

יש היום מגוון של ברזים לאמבטיה שמציעים תכונות שונות כמו חיסכון במים, וויסות אוטומטי של הטמפרטורה או הגברה של הזרם. אפשרות מאוד פופולרית בשנים האחרונות היא התקנה של ראש מקלחת בסגנון "מפל", כלומר ראש מקלחת רחב שממוקם ממש מעל המקלחת או האמבטיה ויוצר אפקט כאילו אתם מתקלחים מתחת למפל. ומה יותר מרגיע ומפנק מזה?

האמבטיה האינטימית שלי

זה מובן מאליו שפרטיות היא אחד המאפיינים הכי חשובים של חדר האמבטיה. אבל גם כאשר נמצאים בתוך החדר, יש עוד דרכים להפוך את חווית הרחצה לאישית יותר. למשל אחת הדרכים היא בעזרת וילון אמבטיה אטום או אפילו מקלחון מזכוכית חלבית, וכך נוצר מעין כוך אינטימי ופרטי בתוך חדר האמבטיה. יש מגוון של עיצובים ורעיונות שיוכלו להתאים לעיצוב של ארונות אמבטיה תלויים כדי לשמור על הזרימה של החלל.

להוסיף קצת טבע לנשמה

אחת הדרכים לשדרג לחלוטין את עיצוב חדר האמבטיה הוא לשאוב השראה מהטבע, ויש כל כך הרבה אפשרויות כדי לעשות את זה. אפשר לשלב צבעים כמו כחול וירוק בקרמיקה, על ארונות אמבטיה תלויים ואפילו בבחירת צבע המגבות. אפילו אלמנט קטן כמו חלוקי נחל או עציץ יכולים להאיר את חדר האמבטיה ולהכניס רוגע ושלווה. בשילוב עם ברזים לאמבטיה שכוללים שדרוגים ושיפורים, כל רחצה הופכת אוטומטית לחוויה מיוחדת.

הריהוט שעושה את ההבדל

לפעמים דבר פשוט כמו מקום ישיבה בתוך חדר האמבטיה יכול לעשות את כל ההבדל. תחשבו על זה ככה – אתם מסיימים יום ארוך, הרגליים כואבות, השרירים תפוסים ועייפים. אתם כל כך רוצים מקלחת חמה שזה נדמה כאילו ברזים לאמבטיה ממש קוראים בשמכם ומנסים לפתות אתכם. אבל למי יש כוח להשקיע עכשיו במקלחת ארוכה ומפנקת? ובכן, יכול להיות שהייתם מרגישים קצת שונה אם היה לכם ספסל קטן בתוך המקלחון או לצד האמבטיה, כך שתוכלו להתנגב ולהתכונן לשינה בנינוחות וברוגע.

לכל דבר יש את המקום שלו

חדרי אמבטיה נוטים למשוך אליהם עוד ועוד חפצים ותכשירים קוסמטיים, ובמיוחד כאשר מנסים להפוך את החדר למפנק יותר. אבל בלאגן ועומס של דברים יוצר בדיוק את ההיפך, ולכן חשוב להשקיע בסידור וארגון הגיוני ויעיל של החלל. ארונות אמבטיה תלויים או סט של מדפים יספקו לכם אקסטרה מקום לאחסון ויסייעו לשמור על חדר מסודר ומינימליסטי.