הגאדג'טים החמים לחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא המקום בבית בו אנו מבלים זמן איכות עם עצמנו. מקלחת היא זמן של רגיעה ושחרור אם היא נעשית בערב או זמן של היטענות באנרגיות חדשות אם היא נעשית בבוקר. האמבטיה מאובזרת בעיקר באלמנטים הקשורים ישירות לניקיון וטיפוח, כשישנם חפצים, כמו מכשירי חשמל  שהורחקו תמיד מחדר האמבטיה באופן אינטואיטיבי בגלל היותו חדר לח. היום ישנם גאדג'טים ובכלל חפצים שונים שמותאמים באופן מיוחד לתנאי הרטיבות שבאמבטיה כך שאפשר להפוך את חדר האמבטיה למיוחד וכיפי יותר.

 

לשבת באמבטיה ולראות טלויזיה? זה אפשרי

רוצים לשבת לכם באמבטיה עם שמיכה של קצף עליכם ולראות טלויזיה? אז היום זה אפשרי. אמנם נדרשת לא מעט עבודת התקנה, אך ישנו מסך טלויזיה בגודל 17 אינץ המיועד לאמבטיה ועמיד למים. גם השלט שתקבלו עמיד למים. שדה הראיה של המסך הוא רחב במיוחד, 170 מעלות כך שכמעט מכל זווית בחדר האמבטיה תוכלו לראות את הנעשה על המסך. אפשר להנעים לכם את הזמן עם סרטוני ג'ונגל, זרימת מים או ציפורים ולהרגיש לגמרי על אי טרופי. כמובן שזוהי השקעה לא קטנה גם של זמן ותשלום עבור ההתקנה וגם של הטלויזיה עצמה. ישנם כמובן גאדג'טים צנועים יותר.

מקום של כבוד לסמארטפון

רוצים לראות סרטונים בזמן שאתם מצחצחים שיניים? או אולי אפילו בזמן שאתם בשירותים? אז לא צריך להתבייש, כולנו באותה סירה ולא מסוגלים להיפרד מהסמארטפון שלנו לרגע. גם באמבטיה כבר לא צריך להפרד ממנו. לזמן צחצוח השיניים או התארגנות באמבטיה ישנו מעמד מיוחד לסמארטפון שנדבק למראה ועליו אפשר להניח את הסמארטפון ולראות כלבים, חתולים וכל מה שמעניין אתכם תוך כדי צחצוח. רוצים ללכת רחוק יותר ולראות סרטונים גם בשירותים? ישנו מתקן נייר טואלט המשמש גם כמעמד לסמארטפון. ישנם סוגים שונים של מתקנים, כאלה עליהם ניתן ממש להעמיד את הסמארטפון וכאלה שפשוט משמשים מקום להנחתו בשכיבה.

רוצים לדעת מתי המים חמים? זאת הדרך

מי לא מכיר את התחושה המעצבנת של לעמוד במקלחת כשזרם המים קר ולספוג טיפות קרות עד שהמים מתחממים. אז היום כבר לא צריך. חיישן המורכב על ראש המקלחת יספוג עבורכם את זמן התחממות המים ואתם תדעו בדיוק מתי הרגע הנכון להיכנס. איך? מדובר על מנורה העמידה ומתאימה למים שצבע האור הוא כחול כל עוד המים קרים והוא הופך לאדום כאשר המים חמים. בלי קשר לכך שכיף להיכנס כשהמים בטמפרטורה נעימה, האור הכחול וגם האדום המוקרן מראש המקלחת והופך את כל זרם המים לצבעוני הוא מהמם ויוצר אווירה כיפית במיוחד. אם יש לכם מקלחון שחור, השילוב של הכחול וגם האדום עם הפאנלים השחורים יוצר מראה דרמטי ומרשים במיוחד. החיישן פועל ללא סוללות. זרם המים מפעיל גנרטור קטן שישנו כך שההתאמה למים היא מושלמת.

מי אוהב לשיר במקלחת?

רוצים לשיר קצת במקלחת או לפחות לשמוע מוזיקה תוך כדי? רמקול בלוטוס עמיד למים יהפוך את זמן הרחצה לקריוקי אחד מתמשך. רמקולים כאלה מותאמים במיוחד למקלחת ולאמבטיה בכל תכונותיהם. מלבד העמידות למים וללחות הם נצמדים לשטחים שונים כמו שיש או זכוכית כך שניתן להצמיד אותם למקלחון, לשיש, או למראה. ישנו גם מגוון רחב של עיצובים, רמקולים חלקים בצבעים שונים, בדוגמאות פרחים צבעוניות, כוכבים, לבבות ועוד. כך אפשר להשאיר את הסמארטפון מחוץ לאמבטיה ועדיין לשמוע מוזיקה ואפילו לנהל שיחות כל עוד הסמארטפון נמצא במרחק של כ 10 מ'. מספיק להניח אותו ליד דלת האמבטיה או אפילו בחדר הסמוך. רוצים להשיג כמה דברים במכה אחת? ישנו גם רמקול בלוטוס עם מראה ותאורת לד היקפית. אידיאלי להעברת זמן הגילוח בנעימים.

מדוד את עצמך

אם אתם מאלה שהמשקל הוא אחד האביזרים החיוניים עבורם בבית ויש לו מקום של כבוד באמבטיה לכו עד הסוף. משקל חכם יאפשר לכם לקבל נתונים רבים יותר על מצבכם. לא מדובר רק על קילוגרמים אלא גם על אחוז השומנים בגופכם, את מהירות הדופק וגם נתונים נוספים חיצוניים כמו איכות האויר במקום בו אתם נמצאים ואפילו טמפרטורה. המשקל עובד באמצעות אפליקציה שמעדכנת את הנתונים ואוספת אותם. כל אחד מבני הבית (אם כולכם משוגעים לדבר) יכול להיות עם פרופיל משלו, להציב לעצמו מטרות ולעקוב אחריהן.

לחסוך סינוור מיותר באמצע הלילה

אתם מאלה שצריכים לשירותים באמצע הלילה? בטח מוכרת לכם ההתלבטות האם להדליק את האור או לא. מצד אחד חושך מוחלט הוא לא נוח ויכול לגרום לפספוסים בקליעה… מצד שני האור בחדר האמבטיה מסנוור מאוד כאשר מתעוררים משינה. לכך נועד מתקן התאורה לאסלה. זהו מתקן אלקטרוני המוצמד לדופן האסלה ויש בו תאורת לד נעימה ולא מסנוורת. במתקן ישנו חיישן תנועה כך שהאור נדלק רק כאשר מזוהה תנועה בחדר. זהו אור שמצד אחד מספיק לכם כדי לראות את סביבתכם ומצד שני אינו מסנוור ונעים לעין. שתי דקות לאחר שהחיישן אינו מזהה תנועה האור נכבה. המתקן מאיר בשמונה צבעים מתחלפים. יעיל במיוחד אם יש ילדים קטנים אך לא רק.

מהיום יודעים כמה זמן אתם במקלחת…

מקלחת היא הזמן בו אנו שוכחים מהכל ומתנתקים לגמרי. איבוד תחושת הזמן הוא לגמרי טבעי. יש כאלה הנהנים מהשחרור ואיבוד השליטה. יש כאלה שכן היו רוצים לדעת כמה זמן הם נמצאים במקלחת (במיוחד אם יש להם נטיה למשוך את הזמן או כשממהרים בבוקר). אז היום כבר אין תירוצים. שעון מותאם למים עם מסגרת אלומיניום שניתן הן  לתליה על קיר האמבטיה (באמצעות כיסוני ואקום או וו) והן להנחה על מדף הוא הפתרון. השעון מציג גם טמפרטורה.