ארונות אמבטיה מודרניים

כולנו מכירים את חדרי האמבטיה "של פעם". בדרך כלל הם כללו מעין יחידה אחת של כיור, מגירות וארונות, כשבאמצע מותקנת מראה גדולה לרוחב הקיר. אך כיום, לצד העיצוב הסטנדרטי הזה, ישנם ארונות אמבטיה מודרניים המאפשרים לעצב את חדר הרחצה שלכם קצת אחרת. אז הנה לפניכם, כל הפתרונות החדשים שיאפשרו לכם לתכנן את חדר האמבטיה שלכם בדיוק לפי הצרכים שלכם.

 

קווים נקיים

אחד המאפיינים הבולטים ביותר בעיצוב המודרני הוא הקפדה על מראה נקי ומלוטש, ללא עיטורים מיותרים. אם הגישה העיצובית הזאת מדברת אליכם, לא תתקשו למצוא ארון אמבטיה שיענה על כל הציפיות שלכם. ארונות מסוג זה יהיו בדרך כלל מעץ עמיד במים במרקם אחיד, והם יכולים לכלול תכונות ייחודיות כגון ידיות שקועות או טריקה שקטה לפעולה חלקה. ואם אתם אוהבים את הקווים האלגנטיים של העיצוב המודרני, אך בכל זאת רוצים להוסיף קצת צבע לחדר, תוכלו לבחור בארונות בגווני תכלת ומנטה, או להתקין בחדר הרחצה ארון אמבטיה המשלב בין כמה צבעים שונים.

שידות בעיצוב וינטג'

לצד המינימליזם המאפיין את ארונות האמבטיה המודרניים, תוכלו להתרשם גם מטרנד
חדש-ישן שעשוי להכניס קצת חמימות ושמחה לחדר הרחצה. הכוונה היא כמובן לסגנון הווינטג' שמשפיע לא רק על עיצוב ארונות אמבטיה, אלא גם על התכנון הכללי של חדר הרחצה. ארון אמבטיה בסגנון וינטג' ילווה בדרך כלל בברזים במראה רומנטי ובקווים מעוגלים, וגם לאריחים בחדרי האמבטיה יהיה "לוק" עתיק יותר. כדי ליצור את המראה הנכון, תוכלו לבחור ארון אמבטיה הנראה כמו שידה נושנה ועליה אפשר להניח כיור רחצה בקווים עגולים. שידות אלו יהיו בדרך כלל מונחת על רצפת החדר, ואפשר גם לבחור עבורן ידיות מיוחדות שידגישו את האופי העתיק שלהן.

עיצוב פתוח ונגיש

יש מי שנהנה מהשהות בחדר האמבטיה ויכול לבלות בה שעות ארוכות, ואילו אחרים מעדיפים להתארגן בזריזות ולצאת לדרך במהירות. אם אתם נמנים עם הסוג השני, אולי תעדיפו עיצוב קצת שונה לארון האמבטיה המסורתי. ארון אמבטיה סטנדרטי יכלול בדרך כלל מגירות, ותאים רבים הסגורים באמצעות דלתות עץ או דלתות שקופות. מבנה זה, נועד לאפשר לכם לאחסן את תכשירי הרחצה ואת כל הפריטים האישיים שלכם. אך מלבד תצורה זו, קיימים היום גם ארונות בעיצוב פתוח המאפשרים נגישות קלה ומהירה. תוכלו לדוגמה לבחור דגם הכולל תאים פתוחים ללא דלתות לאחסון של מגבות, וכך כאשר תצאו האמבטיה תחכה לכם מגבת זמינה.

תלוי או עומד?

הבחירה בארון האמבטיה המתאים אינה פשוטה, אך אחרי שצמצמתם את המבחר, כעת נותרה לכם עוד התלבטות אחת שעשויה לסייע בביצוע הבחירה הסופית. האם אתם מעוניינים בארון אמבטיה העומד על הרצפה, או שאתם מעדיפים דווקא ארון תלוי? אם בחרתם בסגנון עיצוב מודרני-מינימליסטי, ייתכן כי תעדיפו את הארונות התלויים, אך חשוב לדעת כי בחנויות יש גם מבחר מרשים של ארונות עומדים בעיצוב מודרני. כך או כך, זכרו כי מלבד השיקולים האסתטיים, ארון אמבטיה צריך לעמוד גם בדרישות הפרקטיות שלכם ולשרת אתכם היטב לאורך שנים. אז בחנו היטב את המבחר, התייעצו עם אנשי המקצוע בחנות, ובחרו בארון אמבטיה המתאים ביותר לחדר הרחצה שלכם.