אסלות מומלצות לבתים פרטיים ואסלות לעסקים ומוסדות

אסלה נחשבת כנראה לאחד מהאביזרים הסניטריים הכי משעממים שיש, ופעמים רבות לא מוקדשת יותר מדי מחשבה בבחירה שלה. אבל האמת היא שיש היום מגוון רחב מאוד של אפשרויות שמשפיעות על העיצוב, נוחות השימוש, וכמובן- המחיר. איך תדעו לבחור את האסלה המתאימה עבורכם? הנה כמה טיפים ודגשים שיעזרו.

אילו סוגים קיימים היום בשוק?
כאשר מדובר באסלות, יש היום שלושה סוגים עיקריים:
1) אסלת P היא האסלה הרגילה שכולנו מכירים, היא מחוברת לרצפה ומעליה נמצא מכל הדחה שמחובר בעזרת צינור.
2) אסלה תלויה היא אסלה שמחוברת לקיר ואינה נוגעת ברצפה, וברוב המקרים מכל ההדחה שלה יותקן בצורה נסתרת.
3) אסלת מונובלוק מונחת גם היא על הרצפה, ומכל ההדחה מחובר אליה ישירות והם בעצם מקשה אחת.

בכל אחד משלושת הסוגים הללו אפשר למצוא דגמים ועיצובים שונים, וכמובן שדרוגים על ידי אביזרי אמבטיה יוקרתיים.

אילו אסלות מומלצות לבית פרטי?
בבתים פרטיים אנחנו ממליצים לשים דגש על הפונקציונליות ועל העיצוב. אסלה תלויה הפכה להיות הכי פופולרית בשנים האחרונות מאחר והעיצוב שלה מינימליסטי, במיוחד כאשר בוחרים להתקין מכל הדחה סמוי. וכמובן שקל מאוד לשמור על הניקיון של החדר סביבה.
החסרונות של אסלה תלויה הם התקנה מורכבת ויקרה יותר, ובמידה וההתקנה נעשתה בצורה שאינה מקצועית יהיה הרבה יותר קשה לטפל בה בהמשך כאשר יהיו תקלות.
כל שלושת סוגי האסלות שציינו בהחלט מתאימים לשימוש בבתים פרטיים, כאשר מומלץ תמיד לבדוק את נוחות הישיבה. זה אולי יישמע מביך, אבל זה לגיטימי ואפילו חשוב לשבת על הדגמים בתצוגה. כמו כן, אל תהססו לשאול ולברר לגבי המנגנון של כל אסלה, נוחות ההדחה והניקוי.
את חווית השימוש תוכלו להשלים באמצעות אביזרי אמבטיה יוקרתיים, מכשיר בידה לשטיפה וכדומה. לפני הרכישה כדאי לוודא האם האביזרים המתקדמים דורשים נקודת חשמל, מאחר וזה ישפיע על העלויות.

אילו אסלות מומלצות לעסקים ומוסדות?
כל הדגשים לגבי האיכות ונוחות השימוש בבתים פרטיים בהחלט חשובים גם כאן. לרוב ההבדל הוא שהבחירה של עסקים ומוסדות צריכה לעמוד בתקציב מוגבל הרבה יותר, ולכן כדי לעשות זאת אנחנו ממליצים להתמקד בדגמים שמספקים איכות גבוהה, נוחות ואחריות- גם אם זה בא על חשבון העיצוב. בניגוד לבית, במוסדות תדירות השימוש גבוהה הרבה יותר, ולכן יש חשיבות גבוהה במיוחד לאיכות של האסלה כך שתוכל להמשיך ולשרת את העסק בנאמנות עם מינימום תקלות.
במקום לרכוש אביזרי אמבטיה יוקרתיים, אנחנו ממליצים לשים את הדגש על אביזרים מתקדמים לחיסכון במים. כמובן שחייבים להתקין מכל הדחה המאפשר לבחור בין הדחת חצי מכל להדחה של מכל שלם, אך לצד זאת ישנם אביזרים נוספים כמו ברזים חסכוניים. גם אם ההשקעה הראשונית גבוהה יותר, היא תשתלם במהירות בזכות החיסכון במים והשמירה על הסביבה