איך תהפכו גם את הכיור שלכם להיות דקורטיבי?

כשאנחנו מעצבים את חדר הרחצה שלנו, נראה כי עיקר תשומת הלב שלנו מוקדשת לדברים ה"גדולים". אנחנו בוחרים בקפידה את ארונות האמבטיה, מתאימים להם את גוון את האריחים, ומשקיעים גם מחשבה רבה בשילוב מקלחון ההולם את הצרכים שלנו. אך אל לנו לשכוח כי חדר הרחצה הוא בדרך כלל לא מאוד גדול, ולכן, גם הפרטים ה"קטנים" כביכול בולטים מאוד ויש להם משמעות רבה בעיצוב הכללי. אז קחו כמה דקות, וקראו את הטיפים הבאים שיסייעו להפוך אביזרים כגון כיור האמבטיה לפריט דקורטיבי מושך.

בחירת הגוון

 

נתחיל מהשיקול הפשוט לכאורה – בחירת הגוון של כיור האמבטיה. מדוע רק לכאורה? מפני שבדרך כלל יהיה לנו קל מאוד לבחור כיור בגוון נטרלי כגון לבן, או לבחור בכיור בגוון זהה או דומה מאוד לזה של ארונות האמבטיה. אם חשוב לנו ליצור באמבטיה מראה אחיד, אפשר בהחלט לדבוק בהחלטה העיצובים הזאת, אך כיום עומדות לרשותנו דרכים מגוונות המאפשרות לנו לבטא את היצירתיות שלנו גם בחדר האמבטיה. לצד הלבן הקלאסי, תוכלו למצוא גוונים רבים נוספים כגון שחור, אפור ואפילו כחול וסגול. שילוב חכם של צבעים ייחודיים אלו יסייע להרכיב מראה מעורר וצעיר בחדר האמבטיה. אפשרות נוספת היא לשים לב למרקם הייחודי של הכיור, כאשר אפשר לשלב כיורים במראה שיש ליצירת מראה יוקרתי.

בחירת הדגם

 

את גוון הכיור משלימה כמובן הצורה שלו, וכיום תוכלו למצוא מבחר עשיר של דגמים. לצד הצורה המעוגלת הסטנדרטית, ניתן למצוא בחנויות כיורים מלבניים וכיורים בצורות יוצאות דופן כגון כיור משולש וכיור המעוצב בצורת טיפה אלגנטית. אך זה עוד לא הכול, כדי לשוות לכיור מראה דקורטיבי במיוחד, תוכלו גם לבחור בחומרי גלם שיסייעו להדגיש את יופיו של הכיור. ניתן למשל לשלב בחדר האמבטיה כיור מזכוכית, שקופה או צבועה, וכך להכניס ברק ועידון לחדר האמבטיה. ואם כבר השקעתם והחלטתם לשלב בחדר האמבטיה כיור בעל עיצוב יוצא מגדר הרגיל, תוכל להתקין אותו גם באופן שיאפשר לכם להעריך את יופיו עוד יותר. כיור מונח – הניצב על גבי המשטח ואינו שקוע בתוכו, מעניק לנו הזדמנות לבחון את כל קווי המתאר של הכיור ליהנות מהמראה שלו.

התאמת ברזים

התלבטתם, התייעצתם ולבסוף בחרתם בכיור האידאלי לקונספט העיצובי שלכם, אך המראה השלם של הכיור נבנה בזכות הברז הצמוד לו. גם ברזים לחדר האמבטיה יש לבחור לא רק מתוך שיקולים פונקציונליים, אלא גם מתוך מחשבה על האסתטיקה של החדר. אם תרצו לדוגמה ליצור מראה מינימליסטי, תוכלו לבחור בברז היוצא מתוך הקיר. ברזים מסוג זה מעוצבים פעמים רבות בקווים נקיים ובגווני מט וכך מאפשרים ליצור מראה אלגנטי. לעומת זאת, אם אתם דווקא מעוניינים ליצור מראה דרמטי יותר, ניתן לבחור בברז גדול יותר ומרשים או בברז שהידיות שלו מעוצבות בצורה מעניינת. שילוב חכם של הברזים יכול להשפיע משמעותית גם על האופי של החדר. אם אתם אוהבים את הסגנון הכפרי לדוגמה, ישנן ברזים במראה וינטג' שיאפשרו להדגיש את הטון הייחודי שבו בחרתם. בשורה התחתונה – לכל כיור אפשר לשדך את הברז שישלים את המראה שלו ויתמזג היטב עם סגנון העיצוב של חדר האמבטיה.