איזה ציוד חייב להיות בארון אמבטיה שלכם?

מה אתם עושים בחדר האמבטיה שלכם? האם אתם אוהבים לצאת ממנו לבושים ומוכנים, או שחדר האמבטיה שלכם מיועד לרחצה בלבד? האם אתם אוהבים להתגלח או לסדר את השיער באמבטיה? ואיפה אתה מחזיקים את מוצרי הקוסמטיקה שלכם? התשובות לשאלות האלו יסייעו לכם להחליט מה הציוד הדרוש לכם בחדר האמבטיה וכיצד עליכם לתכנן חדר זה בצורה אופטימלית.

הציוד שתמצאו בכל חדר אמבטיה

אצל כל משפחה חדר האמבטיה מעוצב קצת אחרת. בבית אחד ארון האמבטיה תלוי הקיר, במקרה אחר הוא ניצב על הרצפה, וישנן משפחות המעדיפות גם שילוב של השניים. אך בכל המקרה, אם תפתחו את ארון האמבטיה, בדרך כלל תוכלו למצוא את הפריטים הבאים:

  •  מגבות: זה רק טבעי שנרצה שהמגבות שלנו יהיו קרובות ונגישות בשעת הרחצה. לכן, ארון אמבטיה יכלול בדרך כלל מקום אחסון מספק למגבות. עם זאת, חשוב להדגיש כי במקרים מסוימים מומלץ לשמור בחדר האמבטיה רק את אותן המגבות המשמשות אתכם נכון לעכשיו. אם החדר לדוגמה אינו מאוורר כראוי ושוררת בו לחות רבה, היא עלולה להזיק למגבות, ובמקרה זה רצוי לשמור את רוב המגבות בארון אחר מחוץ לאמבטיה.
  •  תמרוקים: בארון האמבטיה חייב להיות מקום מספק לכל התמרוקים שלכם. זה כולל את הסבון המיוחד של הילדים, את שמן התינוקות, את השמפו, המרכך וכן הלאה. ודאו שאתם בוחרים ארון אמבטיה המאפשר לכם אחסון קל ונגישות מלאה.
  • כלי רחצה: כלי רחצה כגון מברשות שיניים או מברשות שיער הן חלק בלתי נפרד מחדר הרחצה. רק שימו לב! אם בחדר האמבטיה יש גם אסלה, כדאי מאוד לוודא שהיא סגורה ומומלץ לאחסן את מברשות השיניים הרחק ממנה.

מוצרי קוסמטיקה לשימוש אישי

ארון אמבטיה איכותי יכלול בדרך כלל מעין נישות קטנות או מדפים שיהיו אידאליים לאחסון של פריטים אישיים. הכוונה בעיקר לאותם מוצרי קוסמטיקה או מוצרי היגיינה המשמשים אתכם בסיום הרחצה. ואם חשוב לכם לשמור על הפרטיות גם בחדר האמבטיה, שימו לב לשתי הנקודות הבאות:

  • דלתות או מגירות: ארון אמבטיה יכול להציע לכם שתי דרכי אחסון עיקריות לשמירה על הפרטיות – דלתות או מגירות. חשבו על שגרת היום-יום שלכם ונסו להגדיר לעצמכם מהי הדרך הנוחה ביותר עבורכם לאחסון הפרטים האישיים.
  • חלוקה לאזורים: אם בבית גרים כמה אנשים ביחד, ובמיוחד אם בחדר האמבטיה משתמשים גם הילדים המתבגרים שגרים בבית, כדאי לחלק את אזורי ארון האמבטיה בין כולם, ולוודא כי לכל אחד יש את המקום שלו לאחסון פריטים אישיים.

ומה לא מומלץ להחזיק בחדר האמבטיה?

עד כה דיברנו על ציוד ומוצרים מסוגים שונים שאפשר בהחלט להחזיק בחדר האמבטיה, בהתאם להעדפות האישיות שלכם. אך חשוב לגם לתת את הדעת לאותם פריטים שדווקא לא מומלץ להחזיק בחדר האמבטיה:

  • תכשיטים: לחות אולי מטיבה עם העור שלנו, אך היא עלולה להזיק לתכשיטים, במיוחד לאלו שאינם עשויים מזהב. לכן, את התכשיטים כדאי לשמור במקום יבש ומוצל כגון חדר השינה.
  • תרופות: תרופות הן חומר רגיש המושפע משינויי לחות וטמפרטורה. למען בריאותכם, אל תשמרו אותם בארון האמבטיה.
  • דברי נייר: אוהבים לקרוא באמבטיה או בשירותים? מצוין! רק המלצה קטנה – את הספרייה תשמרו בסלון.