טרנד חדש- שני חדרי אמבטיה בבית

במרבית הבתים, חדר האמבטיה הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר. הוא מאפשר לנו כמה רגעים של פרטיות, ובדרך כלל, כאשר אנחנו זקוקים לו, גם בן משפחה אחר נדרש להשתמש בו בדיוק באותו הזמן. ואם נחשוב על זה לרגע – זה לא באמת מפתיע; בשעות הבוקר כולנו זקוקים להתרעננות וגם לקראת השינה חדר האמבטיה נחוץ לנו כדי להשלים את ההכנות של לפני השינה. במקרה זה נוצר עומס רב על חדר האמבטיה ובבית עלולים להתעורר ריבים ומחלוקות. לכן, אחד הטרנדים הכי "חמים" היום הוא שני חדרי אמבטיה בבית.
אז מהם כל היתרונות של טרנד זה ואיך מיישמים אותו? כל הפרטים מייד.

 

זמינות מלאה ופרטיות להורים

כאמור היתרון המרכזי של תכנון שני חדרי אמבטיה בבית היא הזמינות הרבה שלו. כאשר יש יותר מחדר רחצה אחד, יכולים כמה בני משפחה להתרחץ בו זמנית וכך לחסוך בזמן. מלבד זאת, שתי אמבטיות מאפשרות פרטיות רבה יותר, במיוחד כאשר בבית ישנם ילדים מתבגרים. אם חדר השינה של ההורים כולל למשל חדר רחצה, או אם חדר רחצה אחד מיועד רק לשימושם של ההורים, הרי ניתן ליצור הפרדה בין חדרי הרחצה ולמנוע מחברים של המתבגרים להיכנס לחדר האמבטיה שבו משתמשים ההורים.

אחד לבנות ואחד לבנים

כשהילדים קטנים מאוד, לעיתים קרובות אפשר לקלח אותם ביחד ללא קושי. אך ככל שהילדים גדלים הם זקוקים בדרך כלל לזמן פרטי משלהם בחדר האמבטיה, וכשיש ילדים מתבגרים אז הבילוי בחדר האמבטיה עלול אף להתארך עוד יותר. לכן, בייחוד בבית שבו יש ילדים רבים, בנים ובנות, כדאי לעיתים לדאוג לכך שיהיו שתי אמבטיות – אחת לבנים ואחת לבנות. באופן זה ניתן לקיים הפרדה בין הבנים לבין הבנות, לאפשר לכל אחד ואחת את הפרטיות שלו ולמנוע מפגשים מביכים.

חדר אמבטיה גם לאורחים

משפחות רבות אוהבות לארח לעיתים קרובות בני משפחה או חברים. במקרים רבים, האורחים אף עשויים להישאר ללון בבית, בייחוד אחרי ארוחת ערב הכוללת משקאות אלכוהוליים. במצב זה, מלבד חדר שינה האורחים יזדקקו גם לחדר רחצה שבו יוכלו להכין את עצמם לקראת השינה או לרענן את הגוף בבוקר. חדר רחצה המיועד בעיקר לשימושם של האורחים יכול להיות שימושי במיוחד וימנע עומד מיותר על חדר אמבטיה. חדר רחצה נוסף גם יוכל לשמש את בני הבית במקרים שבהם ישנה נזילה או תקלה אחרת בחדר הרחצה העיקרי של הבית.

התאמה לצרכים שונים

חדר הרחצה יכול לשמש אותנו לצרכים רבים. מקלחונים יאפשרו לנו למשל מקלחת זריזה ומרעננת, או ניקוי מהיר במקרה שבו בני המשפחה חזרו מבילוי בים או מהבריכה. אמבטיות רחבות לעומת זאת, יעניקו לנו חוויה מרגיעה ונעימה בסופו של ארוך ומתיש. לכן, משפחות רבות מתכננות שני חדרי אמבטיה נפרדים – אחד עם מקלחונים להתארגנות מהירה וחדר אמבטיה נפרד גדול יותר לרחצה מפנקת וארוכה. כדי שחדרי הרחצה אכן ימלאו את תפקידם הראוי, כדאי כמובן להתייעץ עם אנשי המקצוע, ולבקר באתר המציע מגוון רחב של פתרונות לחדר האמבטיה.