מאמרים/חדר-אמבטיה-בסגנון-מודרני-עכשווי

אומנם אנחנו חיים במאה ה-21 אבל את הבית שלנו אנחנו יכולים לעצב בכל סגנון שנבחר. לכן, אם אנחנו נמשכים לסגנון הווינטג', נוכל לקבל ממנו השראה ולהרכיב את המראה המבוקש בכל החדרים, כן – גם בחדר האמבטיה. תכנון חדר האמבטיה מצריך התייחסות לפרטים רבים כגון בחירת הריצוף, התאמת הארונות ומתקני הסניטריה, ולכן יש בידיכם הזדמנויות רבות להביא לידי ביטוי את רעיון העיצוב שלכם.

בחירת אריחי הקרמיקה והרצפות

אריחי הקיר והרצפות של חדר האמבטיה קובעים במידה רבה את האופי שלו, כאשר לכל עשור יש את הדגמים הייחודיים המאפיינים אותו. שנות השבעים למשל ידועים בזכות הצבעים העזים והעיצובים הפסיכדליים, ואילו חדרי אמבטיה משנות ה-50 עוצבו ברצפות שחור-לבן או כללו שילובי צבעים מפתיעים כגון ורוד וירוק. לכן, חשבו היטב על העשור שאתם הכי מתחברים לסגנון שלו, קבלו השראה מעיצובים של מעצבים אהובים ובחרו את אריחי הקרמיקה בהתאם לאפקט העיצוב שאתם רוצים להשיג.

ארונות האמבטיה

אחרי שבחרתם באריחים ובריצוף, הגיע הזמן להתאים להם ארונות אמבטיה. כשאתם מתרשמים ממגוון ארונות האמבטיה שבחנות, שימו לב לכל הפרטים הקטנים, והקדישו תשומת לב מיוחדת לחומר הגלם ואופן העיבוד שלהם, לגוונים ולידיות. אם חשוב לכם למשל להרכיב מראה וינטג' כפרי תוכלו לדוגמה לבחור ארון אמבטיה בסגנון פרובנס ולהתאים לו ידיות במראה עתיק. אפשרות נוספת היא לבחור צבעים ייחודיים כגון תכלת וצהוב ולשלב אותם בקשת הצבעים שנבחרה עבור חדר האמבטיה.

התאמת מראה

בחדרי האמבטיה המודרניים, מראה לאמבטיה היא הרבה פעמים פשוט חלק מן הקיר –לוח מראה המודבק על הקיר וממוקם בין ארונות האמבטיה. אך למראת חדר האמבטיה יכול להיות אפקט דרמטי על עיצוב החדר, בייחוד אם אתם שואפים ליצור חדר אמבטיה בסגנון וינטג'. לדוגמה, במקום לבחור במראה המלבנית הסטנדרטית, ניתן להתקין על הקיר מראה בעלת מסגרת מרשימה וייחודית או אפילו להתקין כמה מראות קטנות במקום מראה אחת גדולה.

אמבטיה

בחדר הרחצה ניתן להתקין מקלחון או אמבטיה, תלוי במקום העומד לרשותכם ובהעדפות האישיות שלכם. אם בחרתם באמבטיה, שימו לב שמלבד האמבטיה הסטנדרטית, ישנן אמבטיות אקריליות עומדות במגוון דגמים, כן – אפילו כאלו עם רגליים מעוצבות ומוזהבות. לצד האמבטיות המעוגלות ניתן גם למצוא אמבטיות אקריליות במבנה גיאומטרי שיכולות לעזור לכם לשחזר למשל את המראה האר-דקו המלוטש. אז אחרי שבחרתם את הסגנון האהוב עליכם, תוכלו להתאים לו את האמבטיה שתסייע לכם לממש את התוכנית העיצובית שבניתם.

ברזים

לסיום, כדי ליצור חדר וינטג' אמיתי חייבים לבחור בקפידה גם את הברזים שאתם מתקינים בחדר האמבטיה. במקום לבחור ברזים רגילים בעיצוב סטנדרטי, תוכלו להתקין בחדר האמבטיה ברזים בסגנון עיצוב שהולם את האווירה המבוקשת. שימו לב שגם ניתן לבחור את הגוון של הברז ולהחליט אם אתם מעוניינים בגימור מבריק או בגימור מוברש שיכול לסייע ביצירת מראה וינטג'.