5 מוצרים שתופסים מקום באמבטיה וצריך לזרוק

זה מתחיל בקטן. אתם רוכשים קרם פנים שאתם באמת צריכים, משתמשים בו במשך כמה שבועות ואז שוכחים מקיומו. אט אט נערמים אביזרי אמבטיה שונים ברחבי חדר הרחצה שלכם, ואתם לא מבינים כיצד הגעתם לכאוס הזה, בו מעורבבים יחד מגבות, תכשירים קוסמטיים, ספוגים לרוב ומסרקים ששכחתם שקניתם. אם זה המצב בחדר האמבטיה שלכם, אנחנו כאן כדי לסייע לכם לעשות סדר בבלאגן. הנה כמה מוצרים שהגיע הזמן להשליך לפח – וחסל.

1. תרופות ישנות
אחד המאפיינים הבולטים של ארון אמבטיה הוא בכך שהוא משמש כמעונם הרשמי של אינספור תרופות מסוגים שונים. לאחר שאנו מבריאים, אנו מפסיקים, כמובן, את השימוש בתרופה וכך היא שוכבת לה מיותמת במעמקי הארון. מאחר ולרוב התרופות אין חיי מדף ארוכים מדי, אנו מוצאים את עצמנו עם מגוון רחב של כדורים צבעוניים שחייבים להיפטר מהם, שכן לא רק שהם תופסים מקום חשוב בארון, הם עשויים להיות מסוכנים לשימוש.

2. ערכות ספא
הם נראים נהדר כשאתם מקבלים אותם, עטופים להפליא ונראים מפתים במיוחד. אבל בינינו, אתם כבר יודעים אילו מוצרים הגוף שלכם אוהב יותר ואתם לא רוצים לקחת סיכון מיותר, אז אתם מניחים את המתנה היפה על המדף בחדר האמבטיה ושם היא צוברת אבק להנאתה. עם כל כאב הלב שכרוך בדבר – אם אתם לא משתמשים במוצרי הספא, פשוט זרקו אותם, או העבירו אותם הלאה, לחבר שישמח לעשות בהם שימוש.

3. מחסניות לעדשות מגע
רוב תמיסות החיטוי המיועדות לניקוי עדשות המגע מגיעות עם מחסנית חדשה. בכל פעם שאנו פותחים בקבוק חדש, אנו מקבלים איתו מזכרת נהדרת נוספת והתוצאה, לרוב, היא ערימה של מחסניות שאנו לא עושים בהם שימוש. מה עושים? ההמלצה של רופאי העיניים היא להחליף את המחסנית בכל שלושה חודשים ולהימנע מדלקות עיניים. שמרו את המחסניות הבאות עליכם לטובה והשליכו אותן לפח בתום תקופת השימוש, כך תעשו חסד גם עם ארון האמבטיה שלכם וחשוב מכך – עם העיניים שלכם.

4. מברשות שיניים
מתי בפעם האחרונה החלפתם את מברשת השיניים שלכם? אם אתם לא זוכרים, זה סימן שהגיע הזמן לרכוש חדשה. אל תתנו למברשות השיניים הישנות או נטולות הכתובת להישאר במגירה או על הכיור, אלא השליכו לפח את הישנות ורכשו מברשת חדשה.

5. קוסמטיקה מיושנת

ראיתם פרסומת מפתה ורכשתם את מוצר האיפור החדש. ניסיתם אותו אך גיליתם שהוא והפנים שלכם ממש לא מסתדרים אחד עם השני ושהפעולה ה"קסומה" שלו לא מתפקדת כמובטח. אתם לא רוצים להשליך המוצר לפח כי הוא סך הכל די חדש ואולי יום אחד גם תשתמשו בו, אבל תכלס, ה"יום האחד" הזה לא מגיע לעולם. עשו טובה למקלחת שלכם ולעצמכם והשליכו אותו לפח, או טוב מכך – העניקו אותו כמתנה לחברים.