5 טרנדים אחרונים ברזי מטבח

אם לפני כמה עשרות שנים הייתם אומרים לאימהות ולאבות שלנו שברזי מטבח יהפכו להיות פריט טרנדי בבית – יכול להיות שהם היו מצחקקים מעט, לא מאמינים לכם במיוחד וממשיכים במלאכתם. אך את מה שהם לא ידעו אז, אנחנו יודעים ואפילו נהנים מזה: ברז מטבח הוא כבר לא סתם רק פריט פונקציונלי אלא הרבה יותר מזה. רגע לפני שאתם הולכים להתחדש לכם בברז יפה ואופנתי, קבלו את הטרנדים האחרונים בתחום.

ברזים במראה תעשייתי

לא משנה באיזה קטלוג סנטריה תדפדפו, סביר להניח שהוא יכלול שלל דגמים של ברזים במראה תעשייתי. הברזים הללו מאופיינים בסגנון מסיבי, הם גדולים וממלאים את חלל המטבח בנוכחות עשירה ויפה – והם גם מאוד פונקציונליים. כשאתם בוחרים ברז במראה תעשייתי, אתם מבטיחים לעצמכם שילוב נפלא בין מראה עם נוכחות לבין סילון מים אחיד, עוצמתי ונוח מאוד לשימוש. העובדה שמדובר בברז גדול יחסית הופכת גם את הניקיון שלו לנוח במיוחד – בקיצור, גם מראה טרנדי וגם פונקציונליות מנצחת.

ברזים עם שליפה נסתרת

ועוד בענייני שילוב בין פונקציונליות לבין עיצוב מדליק – הכירו את הברזים בעלי השליפה הנסתרת. למעשה, מדובר בברזים בעלי פיה ארוכה וגבוהה – אך היא רק אשליה לפלא האמיתי: זרם המים יוצא ממה שנראה כמו ידית, אך למעשה הוא פיה נשלפת וארוכה מאוד המסוגלת להגיע עד לעשרות סנטימטרים. למה זה טוב? בעיקר אם יש לכם כיור גדול או כפול, או אם אתם רוצים להגיע בקלות לכל אזורי הכיור והכלים שבו.

ברז נלווה

לפעמים הברז המרכזי והגדול לא עונה על כל הצרכים שלנו – כאן בדיוק נכנס לתמונה ברז קטן יותר, המשלמים את הברז הראשי. אחד הדגמים הכי טרנדיים בתחום הוא ללא ספק ברז רחב הנראה כמו מפל מים רחב, ממנו זורמים המים בעדינות ומתוך מתקן רחב. העיצוב באמת יפהפה ומזכיר מפלים עתירי מים, אך גם כאן הוא משחק תפקיד פונקציונלי חשוב – באמצעות הברז הזה ניתן בקלות לנקות בקבוקי תינוקות, כוסות נסיעה או מכלים גבוהים לשייקים.

ברזים בטכנולוגיה חכמה

אם כל הבית חכם – למה שגם הברז לא יהיה חכם? אחד הטרנדים הכי מדליקים בסביבה, וכנראה זה שרק יתפתח ויישאר איתנו לעוד שנים רבות, הוא הברזים בטכנולוגיה חכמה. החידוש הגדול הוא לא בכך שמדובר בטכניקה שהופכת את החיים לנוחים יותר, היא גם אינה פוגעת בנראות ובעיצוב של הברז. כך למשל תוכלו למצוא ברזים הנדלקים ונכבים בהינף יד, ברזים המתריעים על נזילות או דליפות ואפילו כאלה שמופעלים באמצעות פקודות קוליות, לצורך כיבוי והדלקת זרם המים ואף הגעה לטמפרטורה מדויקת.

גימורים מנוגדים

השנים האחרונות הביאו בכנפיהם את אחד הטרנדים שככל הנראה רק ילך ויתפתח – ברזים בגווני ניקל, נחושת, זהב ושחור. לצד הגוונים היפהפיים האלה, ניתן לראות טרנד נוסף שפורץ לחיינו: ברז בגימורים מנוגדים ומשולבים. כך למשל תוכלו למצוא ברז שכולו בגוון מאט שחור, אך הברז שלו מעוצבת בגימור זהב, נחושת או נירוסטה.