4 אלמנטים שיגרמו לחדר אמבטיה קטן להראות גדול יותר

האלמנטים העיצוביים שיעשו קסמים בחדר האמבטיה הקטן שלכם

אם חדר האמבטיה במקום המגורים שלכם הינו קטן מהרגיל, אתם וודאי כבר מכירים את חוסר הנוחות שבעניין ואת הקושי בהתנהלות בשגרת הבוקר או הערב.
יחד עם זאת – אין סיבה להתייאש, כיוון שבאמצעות מספר אלמנטים עיצוביים פשוטים וסטיילינג מחדש תוכלו להפוך את חדר האמבטיה לבעל מראה מרווח יותר – כך תעשו זאת:

אלמנטים עיצוביים לחיסכון במקום

"פחות זה יותר" – ההמלצה היא ללכת על כמה שפות אלמנטים בחלל אחד, או לחלופין אלמנטים שיחסכו מקום כגון ארונות אמבטיה "צפים", שיעניקו לחלל מרחב נשימה ויצרו תחושה של חלל פתוח יותר, או שימוש בארונות אחסון קטנים וקומפקטיים שישאירו שטח פתוח ומרווח יותר.
הטיפ הנ"ל יכול להתאים במיוחד כאשר מעצבים חדר שינה משולב עם אמבטיה – חדר מסוג זה כבר כולל אלמנטים שתופסים מקום רב כמו ארון בגדים, מיטה זוגית ושידות, ולכן חשוב שעיצוב האמבטיה יהיה קומפקטי ולא יבזבז עוד מקום רב מחלל החדר.

אלמנט עיצובי שפותח את חלל החדר – הצבע הלבן

שימוש באלמנטים עיצוביים בצבע זה יעזרו להעניק לחלל האמבטיה מראה מרווח יותר .
צבע זה הוא צבע טבעי שמתאים כמעט לכל סגנון עיצוב, וגורם לחלל להראות מואר ורחב יותר -למשל בשימוש באלמנטים כמו בריקים או גופי תאורה לבנים, תוכלו ליצור מראה חלק לחדר האמבטיה ולגרום לחלל להראות אוורירי יותר.
כמובן לא חובה שכל חלל האמבטיה יהיה לבן, ותמיד תוכלו לייצר "שבירות" עם פריטים עדינים יחסית כגון בדים, זכוכית, מתכות שונות או עץ שישמרו על המראה הלבן החלק ובו זמנית יתנו אפקט של מראה "עשיר".

שימוש במראות גדולות

מראה גדולה היא אלמנט עיצובי שגם לא מצריך השקעה כספית גבוהה מדי, וגם עושה את העבודה – מראה גדולה יכולה "להכפיל" את גודל חלל חדר האמבטיה, ולהעניק מראה בולט ומלא בסטייל.
בנוסף לכך, תמיד תוכלו לייצר "אקסטרה" לאפקט של המראה עם בחירת מסגרת מתאימה – הרעיון הוא לבחור מראה עם מסגרת בולטת ממתכת או עץ במקרה של חדר אמבטיה בעל עיצוב רגוע ועדין, או מסגרת דקיקה ועדינה במקרה של עיצוב קצת יותר בולט.

בחירת תאורה מתאימה

תאורה היא אלמנט עיצובי אשר בחירה נכונה שלה תוכל לייצר מראה רחב יותר לאמבטיה – ההמלצה היא ללכת על תאורה בהירה, אשר מעניקה אור טבעי ונותנת תחושה של מראה גדול ופתוח יותר, וכמובן מסייעת בראייה טובה יותר של פעולות היום-יום (רחצה, איפור, גילוח ועוד).
מומלץ לשלב אפילו כמה גופי תאורה בחדר האמבטיה ומסוגים שונים, כמו למשל פנסי תקרה או גופי תאורה עם מספר נורות "ספוט" שיכולות להתכוונן ולהאיר אזורים שונים בחדר.