עיצוב מעולה נראה ממבט ראשון

איך אתם רוצים שחדר האמבטיה שלכם ייראה?

יש לנו נטייה להזניח קצת את החדר הזה מכל מיני סיבות. לפעמים זה בגלל חוסר תשומת לב, לפעמים זה בגלל התמקדות בחדרים אחרים בבית כמו המטבח והסלון, כלומר חדרים שבהם מארחים והם החזית וה"פנים" של הבית. אנחנו כאן כדי לדבר בשבחו של חדר האמבטיה, ולהזכיר כי ברגע שתשקיעו בעיצוב – אתם תיהנו ממנו בכל יום ויום.

קובעים את הטון ואת האווירה

אם אין לכם עדיין חזון מגובש, אנחנו ממליצים להתחיל מחשיבה בסיסית – באיזה סגנון אתם מעוניינים? האם אתם מתחברים לעיצוב מודרני והייטקי? האם אתם מעדיפים את הוינטאג' והסגנון הכפרי? העיצוב של החדר יכול להיות המשך ישיר של עיצוב הבית כולו, ומצד שני זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם קצת לצאת מהשגרה וללכת לכיוונים שונים לחלוטין. בגלל שחדר האמבטיה כאילו מנותק משאר הבית ועומד בפני עצמו, הוא יכול "לספוג" גם רעיונות שונים מאוד.

לא בטוחים מה אתם רוצים? מעולה, אז כל האפשרויות פתוחות. חיפוש קליל באינטרנט יפתח בפניכם עולם ענק של אפשרויות, רעיונות ומקורות השראה. בינתיים נציג בפניכם כמה מהטרנדים החמים מהשנים האחרונות.

נקי, אלגנטי ומינימליסטי

יש סגנונות עיצוב שתמיד יהיו רלוונטיים ופופולריים, וכזה הוא הסגנון המינימליסטי. עיצוב בקווים נקיים ובגוונים בהירים נראה אלגנטי ויפה בכל מצב, וזו גם בחירה נהדרת למי שקצת חושש "להתפרע" או לא כל כך רוצה להשקיע יותר מדי מחשבה בעיצוב.

הסגנון המינימליסטי מאופיין בפלטת צבעים מצומצמת, בדרך כלל שניים או שלושה צבעים במקסימום – שילוב בין שחור ולבן או שחור ואפור, לבן ועץ וכדומה. כמובן שאפשר להוסיף זריקת צבע עדינה בעזרת ארון אמבטיה בגוון כחול או ירוק בהיר. אבל באופן כללי כמה שפחות כך יותר טוב. גם בבחינת הגוונים של הריצוף ושל הקירות, וגם בבחירת הכלים הסניטריים. מקלחון או אמבטיה ואסלה בעיצוב מודרני, ברזים בעיצוב מינימליסטי עם מינימום של עיטורים.

כפרי, עיצוב חמים ומזמין

אחת לכמה שנים אנחנו רואים את הסגנון הכפרי חוזר ובגדול. זהו סגנון עיצוב שמשלב בתוכו הרבה שימוש בעץ מלא בגוונים כהים וכבדים, גוונים עמוקים ועזים והרבה מקום לעיטורים ולקישוטים.

ארון אמבטיה צבוע בגוון עמוק, עם שילוב של משטח עץ עליון השומר על צבע העץ המקורי, כיור עליון וברז בעל נוכחות – זו רק אחת מהאפשרויות שעומדות בפניכם. לפעמים מספיק להכניס רק את הפריט הזה כדי לשנות לחלוטין את המראה הכללי של החדר.

הסגנון הכפרי מאפשר לכם לבחור בקשת צבעים רחבה יותר, אך גם להישאר על סקלת הגוונים הבהירים והמינימליסטיים. זה מומלץ במיוחד עבור חדרי אמבטיה קטנים, כאשר שילוב בין ארון אמבטיה בעץ בהיר או בלבן, ומעליו מראה רחבה, ריצוף בהיר וכן קירות בהירים – יאפשרו לכם לשמור על החמימות של החדר, וגם ליצור תחושה של מרחב.