משפצים חדר אמבטיה? 5 טיפים לשמירה על ניקיון וסדר

שיפוץ של חדר אמבטיה כרוך בהרבה עבודה של פירוק, שבירה ובנייה, ולמרות שהתוצאה הסופית היא כמו חלום, עד שמגיעים לרגע הזה של הטא'צ הסופי, יש לא מעט לכלוך ואשפה שמצטברת לה במהלך השיפוץ כגון חומרי בניה, צבע, שאריות, ועוד. יחד עם זאת, למרות שזהו לחלוטין חלק טבעי מתהליך של שיפוץ, עדיין ניתן וכדאי לשמור על ניקיון וסדר ברמה המתאפשרת. צריך לזכור שלמרות שבתום השיפוץ תצטרכו להעניק לחדר האמבטיה ניקוי יסודי, ככל שתקפידו על ניקיון וסדר במהלכו, ככה עבודת הניקיון תהיה קלה ומהירה יותר בסיום התהליך. כמו כן, אם יש שירות שהוא מומלץ במיוחד, זה שירות של חברת ניקיון לאחר שיפוץ, והאמת? לא רק בגלל הפן האסתטי והוויזואלי, אלא גם מכיוון שבמהלך השיפוץ יש תנועה לא קטנה של אנשי מקצועי ופועלים בחדר האמבטיה שלנו וזה חשוב להעביר חיטוי יסודי לחדר לפני שמתחילים להשתמש בו.

אז איך אפשר לשמור על ניקיון וסדר בזמן שיפוץ האמבטיה? הנה 5 טיפים שיסייעו לכם:

1. היפטרו מדברים שאינכם צריכים- רגע לפני שהשיפוץ מתחיל, כדאי ומומלץ לעשות סדר ולזרוק כל מה שאינכם צריכים או רוצים יותר מחדר האמבטיה. למרות שבזמן השיפוץ חשוב שהחדר יהיה מרוקן, זה יהיה הרבה יותר יעיל אם כבר בשלב זה תעשו מיון של הדברים, וזה בהחלט יסייע לכם לאחר השיפוץ שתצטרכו לארגן את חדר האמבטיה מחדש.

2. ניקוי בסוף יום שיפוץ- בכל סוף יום שיפוץ, לאחר שצוות העובדים עוזב, חשוב וכדאי להרים את הפסולת השונה שנשארה בחדר האמבטיה. אנו לא מתכוונים לניקוי יסודי עם שטיפה וחומרי ניקוי, אך בהחלט מומלץ לטאטא ולסלק מהחדר שאריות אשפה שונות. מה שנקרא תעשו סדר בבלגן.

3. שימוש בפח או ארגז ייעודי- במקום שהפסולת תשתלט על החלל בזמן השיפוץ, תדאגו שיהיה פח או ארגז ייעודי בחדר האמבטיה שבו צוות העובדים יוכל להניח את הפסולת השונה, בין אם מדובר בשאריות טיח, ברגים ישנים וחלודים, חול, שברי ריצוף או כל דבר אחר שתצטרכו להיפטר ממנו לאחר מכן.

4. חברת ניקיון לאחר שיפוץ- בתום השיפוץ, מאוד מומלץ להיעזר בחברת ניקיון מקצועית שתבצע ניקוי יסודי ומקצועי בחדר האמבטיה החדש שלכם. לאחר כל שיפוץ באופן כללי תמיד יש שאריות של חומרי בנייה וצבע שקצת מאפילים על התוצאה הסופית, אך חשוב מכך מדובר בלכלוך טורדני שדורש קצת יותר מהניקוי הרגיל שלנו. חברת ניקיון לאחר שיפוץ מגיעה אליכם עם חומרי ניקיון ייעודיים ומכשור מתקדם ומבצעת ליטוש, פוליש, חיטוי, וניקוי גם בפינות ובחריצים הקטנים ביותר של חדר האמבטיה.

5. שמירה על הניקיון- בשלב זה אתם כבר נהנים מחדר אמבטיה חדש, נקי ומצוחצח ויכולים להתחיל להנות ממנו, וזו וודאי הרגשה נהדרת, לא כך? אך חשוב שתזכרו להמשיך ולשמור על הניקיון, גם עבורכם אך גם עבור שימור השיפוץ לטווח ארוך.