מוצרים שישדרגו את האמבטיה שלכם

אין הרבה מתחרים לתחושה הזו שעוטפת אותנו כשאנחנו יוצאים מהמקלחת. החמימות הנעימה, תחושת הניקיון וניחוחות הסבון המענגים המתפזרים בחלל הם התורמים לכך, אך במידה רבה גם העיצוב שאנחנו בוחרים להעניק לחלל. אז לכבוד החדר הכי ראוי בבית – הנה כמה מוצרים שתוכלו בעזרתם לשדרג את החלל ולהפוך את החוויה המפנקת למפנקת עוד יותר.

ברזים, רבותי, ברזים!

טוב, זה הרבה יותר מאשר סתם אביזר פשוט – אבל אין לכם מושג כמה הוא ישדרג לכם את חווית הרחצה. בחירת נכונה של ברז לכיור ולאמבטיה יכולה לעשות את כל ההבדל בין רחצה נעימה מאוד לבין חוויה בינונית למדי. כיום ניתן למצוא שלל גוונים וסוגים של ברזים, בעיצובים נהדרים שממש תורמים לחדר הרחצה כולו, החל מגווני זהב וברונזה, דרך גוונים שחורים ואפורים ועד לברזים בעיצובים מרהיבים.

אם אתם מתלבטים איזה סוג של ברז לבחור מעבר לעיצוב, מומלץ לשקול לבחור ברז אינטרפוץ  – שמשמעו "מתחת לטיח" בשפה הגרמנית. במקור המילה הזו מתייחסת לכל ברז שמקום ההתקנה שלו הוא מתחת לטיח, אך בישראל היא מזוהה עם מנגנון מסוים שהופך את השימוש בברז לפשוט יותר – מעין ברז עם ידית אחת, אותה ניתן לכוונן ימינה ושמאלה, למטה ולמעלה, ובכך לווסת את עוצמת המים ואת הטמפרטורה שלהן.

וילון שכולו אמנות

אמנם האמבטיה היא לא המקום המיידי שבו היינו חושבים לתלות יצירות אמנות (על שזה בהחלט מומלץ ומשדרג את החלל!), יש דרך נפלאה המוסיפה עיצוב וטאצ' לחלל ברגע, והיא אפילו פרקטית למדי – וילון. אותו אביזר הכרחי שתפקידו לשמור את מי הרחצה בתוך האמבטיה מבלי שיזלגו החוצה, הוא גם דרך מעולה להביע דרכו מחוות אמנותיות. כיום ניתן למצוא וילונות בשלל צבעים וטקסטורות שיכולים לשדרג את החלל ברגע – דוגמאות חלקות ועדינות, פסים וטקסטורות מדליקות, הדפסי נוף גדולים (תחשבו איזה שטח אדיר זה!) ועוד ועוד.

עציצים אוהבי לחות

אם השילוב בין הירוק המדהים של העציצים לבין המקלחת נראה לכם כחיבור דמיוני – חשבו שוב! יש לא מעט עציצים שהאוויר הלח במקלחת דווקא עושה להם ממש טוב, כי הם גדלים במקומם הטבעי במקומות רווי לחות. הוספה של עציצים לחדר האמבטיה יכולה לשדרג את הנראות שלו בקלות, ולהוסיף למראה הפראי מחד, אך הטבעי, הנינוח והנעים מאידך. לפני שאתם משלבים עציצים בחדר האמבטיה, חשוב מאוד לבדוק עם אנשי המקצוע במשתלה אילו זנים יתאימו לתנאים הייחודיים הקיימים בחדר זה.

רמקול נייד עמיד במים

מה יותר כיף מלשיר במקלחת? לשיר עם מוזיקה במקלחת! כי אם כבר לשיר, אז בסטייל! כיום משווקים מגוון דגמים של רמקולים עמידים במים, הפועלים באמצעות טכנולוגיית בלוטוס', כך שתוכלו לחבר אותם לכל מקור מוזיקה שיש לכם בבית (טלוויזיה חכמה, מחשב נייד, טלפון נייד, טאבלט וכדומה) וליהנות משירים שאתם אוהבים, פודקאסטים וכל מה שיתחשק לכם, וליהנות ממקלחת הרבה יותר כיפית.