כל מה שצריך לדעת על אמבטיה לעמידה

אמבטיה לעמידה מסייעת לאנשים עם בעיות גב

אין כמו אמבטיה חמה ומרגיעה בסופו של יום עבודה מתיש. חדר האמבטיה בכל בית הוא אחד החדרים החשובים ביותר, והוא גם החדר האישי ביותר בבית. המקום בו אנו נמצאים לבד ונחשפים לעצמנו. זהו המקום בו אנו מקבלים את גופינו ומגישים לו זמן איכות של נקיון וצומת לב. בחירה נכונה של אמבטיה התואמת את הצרכים הייחודיים שלנו תאפשר לנו למקסם את הזמן אותו אנו מבלים בחדר הזה. אך כמו שכותרת המאמר רומזת לא כולם יכולים להטביע את עצמם בשכיבה באמבטיה מאוזן, בדרך כלל מטעמים רפואיים. לכל המודאגים שאינם יכולים להתפנק בשכיבה הומצאה אמבטיה לעמידה.

למי מתאימה אמבטיה כזו? לכל מי שיש לו בעיות גב, ברכיים, רגליים וצוואר. האמבטיה הזו מאפשרת לנכנס לתוכה להשאר במצב כמעט עומד ובמקביל נותנת למשתמש חווית אמבט מלאה עם מיים עד גובה הראש. האמבטיה נבנית לגובה ותחילתה באריחי ריצוף שנבחרו לרצפת חדר האמבט וממשיכה לגובה לאורך הקיר עד לגובה מקלחון סטנדרטי. לאמבט זה דלת כניסה אשר נאטמת מבפנים לאחר כניסתו של המשתמש ובכל מאפשרת למלא את המיים עד למלעלה. בואו ונבחן כמה נקודות עליהן חשוב להקפיד כאשר באים לרכוש אמבט וכיצד לבחור נכון את סוג המוצר המתאים לכם.

אמבטיה לעמידה ניתן למצוא בשלל גדלים וצורות

 

כמובן ששוק האמבטיות איננו עוד שוק צדדי המתערבב עם כל חלקי חדר האמבט, כיום ניתן למצוא חברות וחנויות המיועדות כל כולן לפתרונות ללקוחות אשר אינם מסוגלים לשכב ולהנות מאמבט אופקי. חשוב לציין שכאשר באים לבחור אמבט מהסוג הזה יש לקחת כמה נקודות עיקריות בחשבון. הראשונה והחשובה מכולן היא כמובן גודל הפתח בקיר אליו מתכוונים להתקין את המוצר. אמבט בעמידה גדול ממקלחון במעט אך דורש נישה מיוחדת בחדר המקלחת שכן האמבט נתמך על ידי שלושה קירות מקבילים לצורך יציבות. הנקודה החשובה השנייה היא הקו העיצובי הממשיך את בחירת אריחי הקרמיקה וצבע הריהוט והקירות. השקעת מחשבה יתרה בקו העיצובי תתרום רבות להרגשת הבייתיות והחמימות אשר מתקבלת משימוש בחדר האמבט.

 

גם לחדר האמבט הגיעה הטכנולוגיה

לא נוכל לסיים את המאמר ללא מבט קצר לטכנולוגיה שתכנס לכם לחדר המקלחת בשנים הקרובות. אמבט לעמידה הוא אחד המוצרים עמוסי החידושים אותם ניתן לרכוש לביתכם. החידוש המוכר ביותר שכיום כמעט ולא נמכרת אמבטיה רגילה או לעמידה בלעדיו הם כמובן סילוני המים המעניקים עיסוי לרקמות השרירים בזמן השהייה במקלחת. כיום ניתן למצוא את כל סוגי הג׳קוזי גם באמבט לעמידה. טכנולוגיה נוספת אותה ניתן לראות בשנים האחרונות חודרת מכל עבר היא כמובן האמבט החכם. אמבט כזה יאסוף נתונים על זמן המקלחת, חום המיים והשימוש בסילונים ובכך ידייק את חווית השימוש עד שתוכלו להתקלח בצורה האופטמלית והמותאמת ביותר בשבילכם.