כך תעצבו מדהים את האמבטיה שלכם

חדר האמבטיה הוא אומנם מרחב קטן בדרך כלל, אך דווקא בשל כך הוא מהווה כר פורה לביטוי היצירתיות שלנו. לצד עיצובים סטנדרטיים, תוכלו למצוא היום פריטי ריהוט ייחודיים, אביזרים המכניסים עניין לחדר ושלל רעיונות שיספקו לכם השראה לחדר הרחצה החדש שלכם. אז בין אם אתם רק רוצים להכניס קצת צבע, ובין אם אתם מתכננים שיפוץ רציני, הנה כמה רעיונות שיסייעו לכם לעצב את חדר האמבטיה מחדש. 

השקיעו באריחים ובריצוף

לריצוף ולאריחים יש השפעה משמעותית על אופיו של חדר האמבטיה. אחרי הכל – הם מקיפים את הקירות של החדר וכך מסייעים להרכיב את האווירה הייחודית המאפיינת אותו. לכן, מומלץ מאוד להשקיע מחשבה בבחירת האריחים והריצוף, והנקודות הבאות יכולות לסייע לכם בתהליך:

  • שימו לב למרקם: מרצפות ואריחים יכולים להיות חלקים, אך הם יכולים להיות בעלי מרקם ייחודי שיבליט את יופיים ויעניקו ממד נוסף לחדר האמבטיה. רק ודאו שדרישות הניקיון של אריחים וריצוף מסוג זה הולמים את אורח החיים שלכם.
  • שימוש בפספס: שילוב של אריחים קטנים לפספס מרשים, יכול להפוך את חדר הרחצה שלכם ליצירת אומנות. אפשרות נוספת היא לדוגמה לשבץ חלוקי נחל בריצוף ולהרכיב סגנון יוצא דופן. בשורה התחתונה – תנו לדמיון לשחק.
  • עובי האריחים: אם אתם מתכננים שיפוץ בתקציב לא גבוה, כדאי לדעת שתוכלו לבחור באריחים דקים יחסית הניתנים להדבקה על האריחים הקיימים. כך תוכלו לרענן את מראה החדר בקלות וללא השקעה גדולה מדי.

בחרו ריהוט שמושך את העין

ארון אמבטיה אינו רהיט רגיל. עליו לעמוד בהצלחה בתנאי לחות גבוהים, תוך שמירה על רמת שימושיות מעולה. אך כדי ליצור מראה מרשים חשוב להתייחס גם לקו העיצובי של הרהיט, ולצורך זה כדאי שתשימו לב לפרטים הקטנים:

  • עיצוב הדלתות: הדלתות של ארון אמבטיה יכולות להיות חלקות לגמרי, אך תוכלו לבחור גם בדלתות בעלות חריטה מעניינת או עיצוב ש"קופץ לעין".
  • גוונים: ארון האמבטיה מספק הזדמנות להכניס מעט צבע לחדר ולעורר עניין. מומלץ לנצל יתרון זה ולשלב בין גוונים שונים בחוכמה כדי להרכיב מראה משמח שנעים לפתוח איתו את הבוקר.
  • לשבור את הקווים: הריהוט בחדר האמבטיה לא חייב להיות בעל קווים ישרים. להיפך, קווים מעוגלים או רגליים בעיצובים ייחודיים יכולים להעניק לחדר האמבטיה מראה בלתי נשכח.

מתקני אינסטלציה ואביזרים משלימים

הקרמיקה והריהוט הם אולי הפריטים הבולטים ביותר בחדר האמבטיה, אך כדי להשלים את המראה ולדייק אותו חשוב לשדך להם מתקני אינסטלציה ואביזרים מתאימים. גם במקרה זה, מומלץ לבחון היטב את כל המבחר ולנסות לאתר את הפריטים הייחודיים שיספקו לחדר האמבטיה את הניצוץ שאתם מחפשים:

  • כיורים: לצד הדגמים הקלאסיים והאיכותיים תוכלו למצוא כיורים לאמבטיה במגוון רחב של חומרי גלם, צורות וצבעים. נסו לבחור בעיצוב המתאים לסגנון המוביל שלכם שיכניס גם עניין לחדר האמבטיה.
  • ברזים: אחרי שבחרתם בכיור המועדף עליכם, תוכלו להתאים לו ברז שיהלום את הקו העיצובי. רק אל תשכחו לבדוק את נוחות השימוש של הברז וודאו שאכן ניתן להתקין אותו בחדר האמבטיה.
  • אביזרים משלימים: אביזרים משלימים כגון דיספנסרים לסבון, מתלים למגבות ואפילו כסאות לאמבטיה יסייעו לכם להעניק לחדר האמבטיה מגע אישי וגם לרענן אותו במקצת כשתרגישו צורך בשינוי.