כך תעצבו את האמבטיה שלכם בצורה מיוחדת

עיצוב אמבטיה המשלב בין פרקטיות לסגנון אישי נשמע לכם כמו מטלה מורכבת מאין כמוה? לא אחרי שתקראו את הכתבה הזו! לא משנה אם אתם רוצים לשדרג את האמבטיה קלות, לעצב אותה מחדש או ממש לשפץ את החלל כולו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב את האמבטיה שלכם בצורה מיוחדת.

מתחילים מתכנון

כן, כן, גם האמבטיות הכי מיוחדות והכי מדליקות לא נולדו סתם כך, הן תולדה של תכנון מדוקדק הכולל חשיבה על מיקום האמבטיה, חשיבה על מספר המשתמשים בחדר, על הצרכים המשותפים שלהם ושל כל אחד מהם, לקיחה בחשבון של אלמנטים מוכתבים מראש כמו צנרת, מיקום החלונות או גודל החלל ואפילו בחירה של פלטת הצבעים השולטת בחדר האמבטיה. תכנון מיטבי של כל אלו ופרמטרים נוספים יסייע לכם להגיע לתוצאות מדויקות יותר, הרמוניות יותר וכאלו שישרתו אתכם לאורך זמן.

עיצוב מחודש או שיפוץ?

עיצוב מחודש של החדר יכול להיות פשוט למדי. יש לכם מדף בחדר שפשוט "לא עובד" יותר? לא אוהבים את הגוונים שבחרתם לאקססוריז בחדר האמבטיה? פשוט מחליפים את המגבות, את פריטי הנוי ואפילו את מברשות השיניים ויוצרים מראה חדש ומלהיב, די בקלות! רוצים לערוך שיפוץ בחדר כי הפרישה שלו לא עובדת או שאתם רוצים לחדש לחלוטין או זקוקים ליותר אחסון? בהתאם לצורך שלכם תיגשו למלאכת התכנון, העיצוב והחידוש.

בוחרים אמבט או מקלחון

אחד הפריטים בחדר האמבטיה שיש להם את הדומיננטיות הגדולה ביותר הוא ללא ספק האמבט או המקלחון שבחדר. בהתאם למקום העומד לרשותכם ולשיקולים נוספים של סגנון וצורך, בחרו את האמבט או את המקלחון שייצור אפקט של וואו בחדר, גם מבלי להיות מקושט או מעוצב מאוד. כך למשל תוכלו לבחור באמבט הממוקם במנותק מהקיר, בעל גימורים עגולים ואליפטיים (ממש כמו האמבטיות של המלכים הרומיים, והכי מיוחד שיש!) ורגליים מסוגננות הנטועות ברצפה. זה הכי עכשווי שיש, הכי טרנדי ויהפוך ברגע את חדר האמבטיה שלכם לחדר הכי מיוחד בבית. גם אם בחרתם במקלחון, תוכלו לבחור בגימורים מעניינים לחלקים הסינטריים שבו, לקירות התחומים בו או לווילון מעניין, אם הוא לא תחום בקירות זכוכית. השמיים הם הגבול! אם ממש תרצו ליהנות ממותרות מפנקות, שדרגו את האמבטיה שלכם בסילוני מים הממוקמים בכל דפנות האמבטיה. סילוני המים ישפריצו מים באופן ממוקד ויגרמו לכם להרגיש בספא, לא פחות!

עציצים, אמנות ומה שביניהם

אם יש משהו שמוסיף ייחודיות ואמירה אישית לחדר האמבטיה, הרי שבחירה של פריטי אמנות, נוי ואפילו עציצים לגמרי הופכת את החדר למקום אישי, מעניין ומעוצב בחן. שחקו עם טקסטורות, הוסיפו עציצים אוהבי לחות ושלבו פריטי אמנות מעניינים שיכולים לסבול לחות (תמונה ממסוגרת, למשל), על מדפים או סתם כך תלויים על הקיר. במקרה הזה, גם השינוי הקטן ביותר יהיה מורגש. תיהנו ממנו!