טיפים לשדרוג קליל בחדר האמבטיה

כדי לשדרג את חדר האמבטיה שלכם, לא תמיד תידרשו לשנות אותו לחלוטין או לשפץ אותו מהיסוד – לעתים כל מה שדרוש הוא פשוט לערוך מספר שדרוגים ושינויים קטנים. למשל, תוכלו לרכוש אביזרים לאמבטיה שיהפכו אותו מחלל גנרי למעוצב להפליא, להתחדש בתכשירים חדשים או פשוט… לקרוא את המדריך הכיפי שהכנו לכם, שיהפוך את הראש שלכם למלא השראה ויסייע לכם לשדרג את חדר האמבטיה בקלות!

1. הניקיון עושה את ההבדל

מכירים את זה שהסלון ממש מבולגן, ואתם אומרים לעצמכם: "חובה לשנות כאן משהו, חייבים לקנות ספה חדשה או כריות חדשות", אבל אז, כשאתם מפנים זמן כדי לסדר אותו אתם מגלים שתכל'ס – הוא די יפה? אותו הדבר בדיוק מתרחש גם בחדר האמבטיה שלכם. לעתים ההבדל בין חדר אמבטיה מעוצב למוזנח טמון רק בניקיון. הקפידו לנקות ולאוורר את החדר, מיינו את הפריטים שאין בהם כבר צורך ולא פחות חשוב – שמרו עליו מרווח והסירו ממנו פריטים מיותרים. האמבטיה תיראה נפלא, וזה אפילו לא יעלה לכם כסף.

2. צבעו את החדר (או חלקו) מחדש

צבע הקירות בחדר האמבטיה משפיע באופן דרמטי על המראה והתחושה הכוללת שלכם בחדר. לא משנה אם תבחרו בגוון בז' עמוק, אפרפר או גווני כחול מרעננים – כמה פחיות צבע, סופשבוע אחד של עבודה – והחדר יראה כמו חדש! אפשרות נוספת היא להשאיר את הקירות בגוון ניטרלי ולצבוע את ארונות האמבטיה בלבד – אין לכם מושג כמה שינוי זה יעשה בחלל כולו!

3. החליפו את הכלים הסניטריים

חדר האמבטיה שלנו מורכב ברובו מכלים סניטריים – הכיור, האמבטיה, אמבטיון, מקלחת, השירותים כמו גם ברז, ידיות ועוד. מספיק שנחליט לשנות חלק מהם – ונראה איך מיד השינוי 'קופץ' לנו בעין ומרענן את החדר כולו. בחנות ייעודית לכלי בית, ובכל 'טמבוריה' כמעט תוכלו למצוא ידיות, נורות רכות, מדבקות ייעודיות למקלחת המדמות קרמיקה צבעונית ועוד מגוון רחב של אקססוריז שיצריך מכם מינימום מאמץ והתוצאה תהיה יפהפיה. אם מתחשק לכם להשקיע יותר, תוכלו להחליף את הברז ואת ידיותיו לגווני ברונזה מעניינים – הכי אופנתי שיש ובתקציב שפוי יחסית.

4. רעננו את אביזרי האמבטיה

עוד שינוי בתקציב נמוך יחסית אבל עם השפעה מאוד גדולה הוא פשוט להחליף את אביזרי האמבטיה שלכם. הקצו לפרויקט מספר שעות, גשו לחנות כלי הבית והעיצוב האהובה עליכם ושטפו את העיניים – סבוניות, מגבות רכות וחדשות, יצירות אמנות, עציצים קטנים מפלסטיק, סלי כביסה מעוצבים ואינספור פריטים קטנים וגדולים שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם למקום שכיף להיות בו (כאילו לא מספיק כיף לנו גם ככה…). תוכלו לבחור שניים או שלושה גוונים מובילים – למשל אפור כהה, אפור בהיר ובז', או תכלת פסטלי, אפור וורוד עתיק, או שתוכלו פשוט ללכת על גוון דומיננטי אחד – נניח, כתום אפרסק, וליצור מקלחת מהחלומות!