טיפים לעיצוב חדר אמבטיה כיפי

אם גרתם בדירה שנבנתה אי שם בקום המדינה, או ששכרתם דירה צפופה ומחולקת, בטח "זכיתם" להתקלח בחדרי מקלחת צפופים ובסיסיים, שכוללים בקושי מקלחון קטן וכיור, ולפעמים גם אסלה שעומדת מבוישת בפינה. אבל האמת היא שחדר האמבטיה ממש לא חייב להיות חדר שהוא רק פונקציונלי, יש היום הרבה מאוד סגנונות עיצוב שהופכים אותו לחדר כיפי שנעים לשהות בו. איך עושים את זה? אספנו עבורכם כמה טיפים.

להכניס קצת (או הרבה) צבע לחיים
אחת הדרכים הכי קלות להפוך את חדר האמבטיה לחדר כיפי ומיוחד, הוא להשתמש בצבע- והאפשרויות בלתי מוגבלות. אפשר לבחור אריחים וכלים סניטריים בגוונים בולטים ובעלי אמירה כמו שחור או אפור כהה, אפשר לחפות את קירות המקלחת בפסיפס צבעוני וססגוני.
אם אתם אוהבים להעז בעיצוב הבית, חדר הרחצה הוא הזדמנות נהדרת להשתולל ולהוציא לפועל תוכניות וחלומות. ואם אתם מעדיפים בכל זאת עיצוב סולידי ורגוע יותר, עדיין יש הרבה דרכים לשלב צבעים שונים בחדר האמבטיה. למשל לצבוע את הקירות בצבע עדין כמו תכלת, או להתקין ארון שירות לאמבטיה עם חיפוי צבעוני. ואם גם זה מרגיש לכם צעד קצת נועז מדי, תמיד תוכלו לגוון בעזרת אקססוריז. למשל לרכוש מגבות בצבעים בולטים כמו אדום, ירוק או כחול. תוכלו גם לרכוש כמה סטים בצבעים שונים, ולהחליף ביניהם בהתאם לעונה או למצב הרוח.

האפשרות היוקרתית
דרך נוספת לשדרג את חדר האמבטיה היא לרכוש אביזרים יוקרתיים ומיוחדים. אפילו בדבר סטנדרטי כמו כיור או מקלחון לאמבטיה יש מגוון של דגמים מעוצבים ואלגנטיים, ולפעמים בחירה של ברז בעיצוב כזה או אחר עושה את כל ההבדל. וכמובן שאם יש לכם את המקום ואת התקציב, שדרוג לאמבטיה או ג'קוזי מפנקים יחוללו מהפך של ממש בחלל.

הפרטים הקטנים
אין ספק שרכישה של כלים סניטריים מעוצבים הם דרך נהדרת להפוך את חדר האמבטיה לחדר שכיף להיות בו. אבל לא תמיד יש את התקציב לכך, ולפעמים פשוט לא רוצים להיכנס לשיפוצים נרחבים. אבל אל דאגה, יש הרבה דברים קטנים שתוכלו לעשות כדי לשדרג את החדר הקיים. תוכלו לרכוש פריט אחד קטן וייחודי שימשוך את תשומת הלב, תוכלו אפילו לרכוש יצירות אומנות כדי לתלות אותן בחדר האמבטיה במיוחד.
אפילו שדרוג של התאורה יחולל פלאים, בין אם זו תאורה שניתן לעמעם, תאורה צבעונית או כזו שנותנת דגשים שונים לאזור של הכיור והמראה לעומת האזור של מקלחון לאמבטיה.

עשו זאת בעצמכם!
בהמשך לסעיף הקודם, לא תמיד חייבים לרכוש מוצרים ואביזרים חדשים, יש הרבה דברים שתוכלו לעשות בעצמכם כדי לשדרג את הקיים. לדוגמה, תוכלו לשדרג ארון שירות לאמבטיה על ידי צביעה בעצמכם, או אפילו בדרך פשוטה יותר- רכישה של טפטים בדוגמאות מיוחדות, שנדבקים וניתנים להסרה בקלות. אם יש לכם חוש אומנותי ואהבה לתחום, השמים הם הגבול.