הטרנדים החמים לחדר האמבטיה 2023

שנת 2023 אמנם בשיאה, אך הטרנדים החמים לחדרי האמבטיה רק עכשיו מתחילים לקבל צורה – כזו שהולכת להישאר איתנו, כך נראה, הרבה אחרי שהשנה תיגמר. סקרנים לגלות מה הכי חם בגזרת העיצוב לחדר האמבטיה? קדימה, מתחילים.

מונוכרומטיות
עיצוב מונוכרומטי הולך טוב בכל עונה. הוא מתאים לעונות החורף והסתיו הקרירות, כמו גם לקיץ ולאביב מלאי החיים. בחרו גוון צבע אחיד שאתם מתחברים אליו, ושחקו עם סקאלת הצבעים שלו. אם, למשל, החלטתם שהצבע השולט יהיה יין – תוכלו לשחק עם גוונים שונים של הצבע בפינות השונות – מגבות בגוונים בהירים יותר, כיור בגוונים כהים יותר ומשחק מושלם בין האביזרים השונים בחדר.

חומרים טבעיים
לא משנה אם מדובר באמבטיה, מקלחון לאמבטיה, אביזרי אמבטיה יוקרתיים או פשוטים – בשנת 2023 אנו רואים העדפה ברורה לשימוש בחומרים טבעיים ורכים. הדבר בא לידי ביטוי בשימוש באבנים מסוגים שונים, גווני עץ ייחודיים ואוווירה שאומרת כולה: כאן שולט הטבע. אין ספק שמדובר באופנה שהופכת את חדר האמבטיה לרגוע ושליו במיוחד, וזו בדיוק האווירה שאנו רוצים לשמור במקום הכי כיפי בבית.

הגוון השולט: גולדן רוז
וודאי נתקלתם בגוון הגולדן רוז בתכשיטים מגוונים במהלך השנה החולפת ותהיתם האם הטרנד הזה כאן כדי להישאר – ובכן, לגמרי כן. הגוון המקסים המשלב בין גווני זהב צהוב לנחושת, הופך כל תכשיט לאצילי וכל חדר אמבטיה לאלגנטי במיוחד. את הגולדן רוז ניתן לשלב באריחי הרצפה או הקרמיקה בקיר, בגימורי האמבטיה, בברז בכיור ובאמבטיה ואפילו בידיות השירותים. להשלמת המראה, כדאי לבחור גוונים משלימים כמו גוון פנינה אלגנטי – שיעניק לחדר כולו אווירה יוקרתית וחמימה.

נוחות מעל הכל
אם לימדו אותנו שכדי להיות יפים צריך לסבול וחשבנו ש"החוק" הזה חל גם על הריהוט ועיצוב הבית – אנחנו מודיעים לכם חגיגית ששנת 2018 לחלוטין מאופיינת בנוחות. חדר האמבטיה הוא אחד החדרים שאנחנו צריכים להרגיש בהם נוחות מקסימלית ולכן הוא חייב להיות מעוצב באופן שיגרום לנו לרצות לבלות כמה שיותר זמן בתוכו (לפחות עד שיגמרו המים…). על ידי שילוב של אביזרים נוחים כמו מגבות רכות ומשפטי השראה, שטיחים נעימים למגע ואביזרי אמבטיה נוחים לשימוש, על ידי יצירת מרחב נעים – ממש כמו בסלון הבית ועל ידי הוספת וילונות רכים, כסא מרופד קטנטן ותמונות נעימות למראה – תוכלו להפוך את אחד החדרים החשובים בבית למקום שכיף לשהות בו.

שימוש בשיש
שיש הוא אחד החומרים הטבעיים היוקרתיים והאציליים ביותר בטבע. הוא מוסיף קלאסיות נפלאה לכל משטח בו הוא מעוצב, ובחדר האמבטיה הוא מוסיף נופך אלגנטי שבעתיים. את השיש ניתן לעצב כך שהוא יקבל מראה קלאסי ועל זמני, מראה וינטאג' עתיק או מראה נקי ואורבני – הכל תלוי בקונספט ובאביזרים המשלימים שתשדכו למשטח. לא משנה לאיזה כיוון תלכו – תדעו שאתם לוקחים חלק באחד הטרנדים היפים ביותר שהביאה איתה 2022.