הטכנולוגיות החדשות בחדרי האמבטיה

במשך עשרות שנים חדר האמבטיה היה סטנדרטי להפליא, כאשר השינויים והחידושים באו לידי ביטוי בעיקר בעיצוב. אך בשנים האחרונות אנחנו רואים פתאום פריחה של חידושים טכנולוגיים שמשכללים את הדרך בה אנחנו משתמשים בחדר האמבטיה. חיסכון במים, מערכות תאורה מתקדמות ואביזרים לספא ביתי- זה רק קצה הקרחון.

ברז אמבטיה אוטומטי
אנחנו רגילים לראות מערכות אוטומטיות להדחת האסלה או רחצת ידיים בעיקר במקומות ציבוריים, אבל לאחרונה הטרנד האוטומטי מגיע גם לחדר הרחצה הביתי, ובמיוחד למקלחת והאמבטיה. יש היום כמה וכמה אביזרי אמבטיה יוקרתיים שהופכים את פעולת הרחצה למפנקת במיוחד, כמו מערכת שמווסתת את טמפרטורת ועוצמת הזרם בעצמה על פי הגדרות שניתן לתכנת לפי ההעדפות שלכם. ומלבד האמבטיה המפנקת יש למערכות החכמות האלה גם כמה יתרונות פרקטיים כמו חיסכון במים, וגם התאמה לילדים ואנשים עם מוגבלויות שונות. היכולת להפעיל את המקלחת בלחיצת כפתור אחת הופכת את הרחצה לפעולה קלה ונוחה הרבה יותר, וגם השליטה על הטמפרטורה הופכת קלה ובטוחה יותר.

ההייטק מגיע לשירותים
כן, אנחנו יודעים, אסלה היא לא בדיוק משהו שמעורר אסוציאציה של אביזרי אמבטיה יוקרתיים. אבל בטח תשמחו לגלות שגם בתחום הזה יש הרבה שינויים, שדרוגים ושיפורים. כבר כמה שנים שאנחנו רואים מגמה של עיצובים קלאסיים ונקיים שכוללים שילוב של ניאגרות סמויות, אבל בזמן האחרון יש גם כמה שיפורים מהבחינה הטכנולוגית. המערכות האוטומטיות מוצאות את דרכן גם לבתים הפרטיים, ומלבד הדחת האסלה יש גם מערכות חכמות שכוללות בידה. אפשר לשלוט על השימוש בבידה באמצעות סט של כפתורים, שלט ואפילו אפליקציות. המטרה כאן היא שמירה על היגיינה וצמצום העברת חיידקים, ואופן שימוש שיהיה נוח גם עבור ילדים קטנים שעדיין מתקשים לשמור על הניקיון, וגם עבור אנשים שסובלים ממגבלה פיזית כלשהי.

ספא בתוך הבית
אולי אחד הטרנדים הכי קסומים בקטגוריה של אביזרי אמבטיה יוקרתיים הוא הפיכת חדר האמבטיה הפרטי לספא מפנק. במידה מסוימת הטרנד הזה נובע מהצורך והרצון שלנו להאט קצת את הקצב של החיים המודרניים, ולקחת לעצמנו עוד כמה דקות של שלווה. ומה יותר טוב מאשר לעשות את זה בתוך הבית, בזמן שאנחנו מבצעים פעולות שגרתיות כמו מקלחת?
יש כמה דרכים ליצור אפקט של ספא ביתי, כמו שדרוג של המקלחת לאמבטיה גדולה ומפנקת, שאפשר לטבול בה אחרי יום ארוך. גם החלפה של ברז אמבטיה במערכת מתקדמת שכוללת ראש מקלחת בסגנון מפל, יוצרת שינוי מפנק.

יש כמובן עוד כמה דרכים יצירתיות לשדרג את חווית הרחצה. יש היום שלל מערכות תאורה חכמות שמאפשרות ליצור אווירה ייחודית, כאשר המערכות המתקדמות יכולות להתאים את עצמן לשעה ביום או לצורך הספציפי שלכם. ובשילוב עם מערכת סאונד או טלוויזיה עמידה במים, תוכלו ליצור את החוויה המושלמת.