בחירת כלים סניטריים

בשעה טובה, החלטתם לשפץ את הבית. ואולי אתם אפילו בונים בית מאפס, או משפצים דירה מהמסד עד הטפחות. כך או כך, אין ספק שאחת הנקודות העיקריות בשיפוץ הבית היא העיסוק בתחום הקרמיקה והצנרת, בעיקר בתחומי המטבח, האמבטיה והשירותים.

בימינו חדרי השירותים והמקלחת כבר מזמן אינם הפינות האחוריות של הבית, אלה שבהן לא משקיעים, ושלא אכפת לנו איך הן ייראו. כיום זה ברור לכל שחדרי השירותים והמקלחת מהווים את חזות הבית, לא פחות מאשר חדרים אחרים או הסלון. חדר אמבטיה יכול להיות המקום שבו תראו לעצמכם ולאחרים שחשוב לכם להשקיע באיכות גבוהה, בגימורים מהשורה הראשונה, בסטייל שאין כדוגמתו.

ואנו כאן, באמבט4יו, רוצים לעשות הכל כדי שתוכלו להגשים את המטרה הזו.

האיכות

מי מאיתנו לא מכיר חדרי שירותים ואמבטיה שבהם רואים קרמיקה שבורה, ברז מטפטף, או ארונות מתפרקים? ככל הנראה כל אחד ואחת מאיתנו ראה מקרוב לפחות חדר אמבטיה אחד כזה, ולכולנו זה צורם קצת בעין. זה במיוחד בא לידי ביטוי כאשר נכנסים לחדר אמבטיה מטופח ומושקע, נקי ומבריק, בעיצוב מודרני ומשוכלל.
מהסיבה הזו, אנו באמבט4יו חרטנו על דגלנו להביא לכם את המוצרים לאמבטיה האיכותיים ביותר הקיימים בשוק של הקרמיקה והאינסטלציה. אנו רוצים שכאשר אנשים יגיעו אליכם הביתה ויראו את הכיור בחדר האמבטיה, הם ישרקו בהתפעלות. אנו רוצים שהכיור שלכם יחזיק לכם שנים קדימה. אנו רוצים שהברזים שלכם יתפקדו בלי בעיות ובלי טפטופים גם כאשר השיפוץ ייראה כמו חלום רחוק בעבר.
החשיבות של איכות המוצרים באה לידי ביטוי במיוחד בחלקים של חדרי השירותים והאמבטיה הנמצאים בשימוש תכוף. דוגמאות לפריטים כאלה הם הברזים, לחצני הניאגרה, אסלות, ואפילו מתלים ואביזרי אמבטיה שונים. פריטים אלה נוטים להישבר בקלות בשל העובדה שהם כל הזמן בשימוש, ולכן חשוב במיוחד להביא אותם מיצרן ברמה הגבוהה ביותר, כדי לוודא שהם יחזיקו ויתפקדו זמן רב.
אותו דבר תופס גם לאביזרי מטבח, בין אם קרמיקה, בין אם ברזים, ובין אם פריטים אחרים במטבח. המטבח זהו חלל הנמצא בשימוש אינטנסיבי ביותר כמעט בכל בית בישראל, ולכן הבנייה שלו והאבזור שלו חייבים להיעשות בצורה מוקפדת ואיכותית. באמבט4יו אנו מקפידים על אספקה של חלקים ומוצרים מהחברות הטובות ביותר בתחומן.

השירות

אמבט4יו היא חברה בעלת הנהלה עתירת ניסיון בתחום הקרמיקה והשיפוצים. זו הסיבה שאנו יודעים מה צריך לעשות על מנת שהלקוחות יצאו מאיתנו מרוצים, אחרי שהם קיבלו בדיוק את מה שהם רצו. אנו יודעים לתת ייעוץ מקצועי בנוגע לבחירה של סוגי קרמיקה, ברזים ושאר אביזרים נלווים, ויכולים להמליץ לכם על הפריט שיתאים לכם בדיוק. אנו גם יכולים לעזור עם עיצוב מלא של החלל הרלוונטי.
נוסף על עצם הקנייה באמבט4יו, אנו מציעים גם שירותי הובלה והרכבה של בעלי מקצוע מנוסים מאוד בתחומם, ובמחיר הוגן ושווה לכל נפש. בנוסף, אתר האינטרנט המקצועי שלנו מותאם בדיוק לכם, הלקוחות, על מנת שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים. יש לנו בו עשרות קטגוריות, המוני מסננים, ובאופן כללי יש בו מגוון עצום של מוצרים, ולכם נשאר רק לבחור.

ההיצע העשיר

כשאתם באים לחנות המתמחה במוצרי קרמיקה ומטבחים, אתם רוצים שתהיה לכם אפשרות לבחור מתוך מגוון של סגנונות ועיצובים שיתאימו בדיוק לטעם שלכם. יכול להיות שאתם רוצים לעצב את המטבח בסגנון אחד ואת חדר האמבטיה בסגנון אחר, או לשלב כמה סגנונות במהלך הבנייה.
אמבט4יו יכול לספק כל סוג של מוצר הקשור לתחום הקרמיקה, הברזים והמטבחים, החל באמבטיות מעוצבות וכלה בברזים וכיורים למטבח ולשירותים. את המוצרים ניתן לאסוף מהחנות שלנו או לבחור בהובלה ומשלוח, בהתאם למה שמתאים לכם ובהתאם למפרט המוצר.

העין העיצובית

אמבט4יו מקפידים להיות מעודכן בצעקה האחרונה של עולם העיצוב בכל מה שנוגע לקרמיקות, ברזים ומה שקשור אליהם. תוכלו למצוא אצלו סוגים שונים של מרצפות קרמיות, בעיצובים, צבעים וסגנונות מגוונים ועשירים. אנו מציעים שלל אפשרויות בתחום הברזים, התואמים לכל סגנון של בית. עם העלייה בהיצע של מוצרי מטבח, מקלחות ושירותים, מתרחבות בהרבה גם האפשרויות העומדות בפני אלו המשפצים את ביתם או בונים אותו מאפס. המגוון העשיר הזה יכול לעיתים לבלבל את הלקוחות, ולגרום להם להתלבט קשות בין עיצובים שונים ומוצרים תואמים יותר או פחות בחדר שאותו הם רוצים לשפץ ולאבזר. וזה לא עניין של מה בכך.

עם זאת, לא כל עיצוב חדשני ואופנתי שמוצג בעלוני האופנה השונים מתאים לכל בית, ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי להגיע למצב שבו אתם יכולים להתאים עיצוב איכותי, יפה ולפי טעמכם, לחלל הקיים בבית.

מהסיבה הזו, הניסיון העשיר שלנו מאפשר לנו גם להציע אפשרויות עיצוביות שאולי לא חשבתם עליהן, או להמליץ לכם האם לקחת או לא לקחת פריט מסוים. כמובן שבסופו של דבר הבחירה היא שלכם, אבל אנו מעמידים לרשותכם עשרות שנים של ניסיון מקצועי מצטבר בכל הנוגע לעיצוב של חדרי אמבטיה, על מנת שאתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר. אלה יכולים להיות טיפים בכל תחום שנוגע לעיסוק שלנו. זה יכול להיות ייעוץ בקשר להתקנת אי במטבח, או לבחירת ברזים לשירותים, או אילו פריטים כדאי או לא כדאי לשים בחדרי האמבטיה. כמו שבכל קנייה חשובה לא הייתם מהססים להתייעץ עם המומחים בתחום, אנו ממליצים שגם כאן תעשו זאת. בסופו של דבר, התוצאות של השיפוץ הזה הולכות ללוות אתכם שנים קדימה.

בסופו של דבר, אנו מנסים לעשות כל מה שניתן על מנת שחווית הקנייה שלכם תהיה הנעימה והנוחה ביותר, וכדי שבסופו של השיפוץ תהיו מרוצים עד הגג מהתוצאות.