בחירת כיור לענף הקייטרינג

בענף הקייטרינג הכל חייב "לתקתק" על מנת שניתן יהיה לעמוד בקצב העבודה הגבוה של הכנת המזון. אחד מעקבי האכילס שעלול להאט את הקצב הוא שימוש בכיור שאינו מותאם לעבודה מאומצת זו. בעלי קייטרינג ולא יודעים במה לבחור? בשורות הקרובות נציג בפניכם את 2 סוגי הכיורים שהכי כדאי לכם לרכוש.

 

כיור גרניט

כבר כמה שנים שכיורי הגרניט נחשבים למבוקשים מאוד בכל מה שקשור למטבח הביתי וכעת גם בעלי מטבחים תעשייתיים החלו להכיר את יתרונותיהם המרובים ולרכוש אותם בהמונים. כיורים אלו עשויים מפורצלן שעבר טיפול מיוחד שכולל הוספת חול, אבנים טחונות ואגרגטורים שונים, דחיסה של כל החומרים יחדיו ושריפה מבוקרת שלהם בתנור בחום גבוה של אלפי מעלות. התוצאה הסופית היא כיורים חזקים ביותר שלא נשברים בקלות, אינם נשרטים, קלים לניקוי ומותאמים מראש לעבודה בחום גבוה. יחד עם זאת, משום שמדובר בכיורים כבדים, הם מתאימים להצבה קבועה במטבח הקייטרינג ולא לעבודת שטח.

 

כיור נירוסטה

את הנירוסטה כולנו מכירים מהמטבחים הצבאיים. לא בכדי נבחר חומר זה עבור המשימות הצבאיות וזאת משום העמידות ארוכת השנים ללא צורך בהחלפה, קלות המשקל, קלות הניקוי והעמידות הרבה בפני חום. בנוסף, משום שמדובר בכיור "גמיש", גם כאשר כוסות וצלחות נופלות לתוכו, הן לא נשברות וזהו יתרון שאינו קיים בסוגי כיורים אחרים, לרבות הגרניט. התכונה של קלות המשקל הופכת את הכיורים הללו לבעלי יכולת ניידות מושלמת, כך שניתן לשאת אותם ממקום למקום לעבודת שטח. קיימת גם האפשרות לרכוש כיורי נירוסטה שמגיעים עם שולחן מובנה ועל ידי כך לנצל את המרחב הרבה יותר טוב. החיסרון היחיד של סוג כיורים זה הוא שהמים הניתזים על הכיור גורמים להפקת רעש חזק, אך באמצעות התקנה שכוללת דיפון באמצעות יריעות זפת ניתן לפתור את הבעיה.

 

עיצוב ושיקולים נוספים

ניתן להגיד כי החשיבות הגדולה ביותר בבחירת כיורים לענף הקייטרינג מיוחסת לפונקציונאליות וההתאמה לסביבת העבודה. יחד עם זאת, בין אם מדובר בכיור קבוע מגרניט ובין אם בכיור נייד מנירוסטה שמתאים לעבודת שטח, אין לזלזל גם בשיקולי העיצוב והמראה שלו. בשל כך, חשוב מאוד להתקשר עם חברה שמציעה מגוון רחב של אפשרויות עיצוב בבחירת הכיור כאשר גם הגרניט וגם הנירוסטה בהחלט מציגים יכולות עיצוב מרשימות במגוון צבעים וסגנונות. שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת כיור לחברת קייטרינג הוא כל מה שקשור לכשרות, כשבמקום להתעסק עם שני כיורים נפרדים, ניתן לרכוש כיור כפול. אפשרות זו מגיעה במגוון גדלים כך שניתן לבחור לכל מטבח את הכיור המתאים לו ביותר.