בוחרים נכון עם ambat4u- המדריך לאביזרי אמבטיה יוקרתיים

בוחרים נכון עם ambat4u
המדריך לרכישת אביזרי אמבטיה יוקרתיים

סיימנו לשפץ את הבית והגיע השלב הסופי בו צריך להכניס לחדר האמבטיה אביזרי אמבטיה יוקרתיים שישדרגו את המראה שלו ובנוסף ישפרו את הנוחות של חדר האמבטיה.
תחום אביזרי האמבטיה צמח משמעותית בשנים האחרונות וכיום הוא נותן מענה לכלל הצרכים שלנו. מתלה מגבות, דיספנסר לסבון, וילון מקלחת, מחזיק נייר תועלת ועוד אביזרי אמבטיה מעוצבים.

צוות אמבט פור יו החליט לעשות לכם סדר בבלגן ולאגד לכם במקום אחד את כל מה שצריך לדעת על אביזרי אמבטיה.

• אביזרי אמבטיה לתלייה בקידוח – אביזרים מסוג זה נפוצים מאוד וקיימים במגוון גדול של צורות ודגמים שונים שיכולים להתאים לכל אחד. לאביזרי אמבטיה שנתלים בקידוח ישיר לקרמיקה או ארונות אמבטיה יש יתרון חשוב בכך שהם עמידים בחוזקם ויכולים לשאת משקל רב יותר של מוצרים כגון: בקבוקי שמפו, מגבות ועוד.

מחזיק נייר טואלט

• אביזרי אמבטיה לתלייה בווקום/הדבקה – 
אביזרים אלה התחילו לתפוס תאוצה ונתח השוק שלהם גדל משנה לשנה. אביזרי אמבטיה מהסוג הנ"ל נוצרו על מנת לתת פתרון לאנשים אשר חוששים או לא רוצים לעשות חורים בקרמיקה של חדר האמבטיה שלהם או בארונות אמבטיה שלהם. אביזרים אלה נותנים תשובה במיוחד לאנשים אשר שוכרים דירות וחל עליהם איסור לעשות קידוחים בחדר האמבטיה שלהם. עד לא מזמן אביזרים אלה היו נחשבים לבעייתיים בעקבות החולשה שלהם והיכולת להתנתק מהמשטח אליו הם מודבקים לאורך זמן. אך כיום עם התפתחות הטכנולוגיה יכולת ההיצמדות וההדבקה שלהם שופרה באופן משמעותי ואביזרים רבים אינם נופלים בחוזקם מאביזרים לתלייה בקידוח.

מוט תליה למגבת כרום לתלייה בוואקום/הדבקה

 

• אביזרי אמבטיה מונחים – אביזרים מסוג זה ניתן למצוא בשפע. הם מתאימים לכל אחד והיתרון העיקרי שלהם הוא שניתן למצוא אותם בגמורים שונים. פלסטיק, מתכת, אבן ועוד.

כוס למברשת שיניים



למה עוד חשוב להתייחס כאשר קונים אביזרים לחדר האמבטיה שלנו?


1. חומר המוצר – 
אביזרי האמבטיה יכולים להגיע בחומרים ובגמורים שונים שיכולים להטעות אותנו. ולכן חשוב מאוד שהמוצר שרכשתם יהיה מחומר חזק ועמיד שלא יפגע מהלחות והתנאים שקיימים בחדר האמבטיה.

החומר המומלץ ביותר הוא הפליז או בשמו שני הבראס – הבראס זה בעצם סגסוגת של נחושת ואבץ אשר צבעה לרוב נע בין אדום לצהוב. בתור לקוחות אנו לא ניחשף לצבעים הנ"ל מכיוון שהאביזרים מצופים לרוב בניקל/זהב אשר מקנה למוצר מראה עשיר, נקי ויוקרתי.
עלות אביזרי אמבטיה המיוצרים מהחומר הנ"ל יהיו לרוב גבוהים יותר מהאביזרים הפשוטים.

2. אחריות – 
אביזרים אשר מיוצרים מבראס יזכו לתקופת אחריות ארוכה שנעה בין 10-12 שנים.

לסיכום:
אביזרי האמבטיה הם עולם בפני עצמו אבל הם הכרחיים כדי להפוך את חדר האמבטיה שלנו ליעיל יותר, נקי יותר ויפה יותר. ולכן חשוב שלא להתפתות לכל מוצר שרואים ולבדוק בדיוק מה הצרכים שלנו? כמה שנות אחריות כל המוצר? ומאיזה חומר הוא מיוצר?.

לא מצאתם את כל המידע שחיפשתם?
צוות אמבט פור יו Ambat4U ישמח לעמוד לרשותכם לכל מידע נוסף,
לפרטים נוספים חייגו אלינו: 03-6544355.

לצפייה במגוון אביזרי האמבטיה היוקרתיים והמעוצבים של אמבט4יו לחצו כאן.