אלו מוצרים כדאי שיהיו לכם באמבטיה?

חדרי האמבטיה שלנו נועד לספק לנו מענה לצרכים שונים ובעיקר להיות עבורנו מרחב פונקציונאלי וגם מתאים. ישראלים רבים מוכנים להשקיע לא מעט מאמץ, זמן וגם כסף בעיצוב חדר האמבטיה כדי ליצור את החלל שיתאים להם וגם יהפוך למקום שנעים לשהות בו. אפשר למצוא כיום בשוק מגוון רחב מאד של מוצרים לאמבטיה, הנבדלים אלה מאלה במידות שלהם, בשימוש, במחיר וגם בעיצוב. שילוב נכון בין המוצרים הללו, כמו גם התייחסות לקו העיצובי הקיים ולהרמוניה הנוצרת בין כולם, הם אלה שיבטיחו את המענה הנדרש ואת החלל שעליו חולמים.

 

מתקן פינתי לשמפו וסבון

ברשימת המוצרים שחובה שיהיו בכל אמבטיה אפשר למצוא את המתקנים הפינתיים, שאותם מתקינים ישירות בתוך המקלחון או מעל לאמבטיה. במתקנים פינתיים אלה, שמגיעים במידות שונות, אפשר לאחסן את מוצרי הרחצה השונים, כמו שמפו, סבון גוף, מרכך לשיער, מברשות מקרצפות לגוף ועוד ועוד. את המתקן מתקינים בגובה המתאים, כדי לאפשר גישה קלה ונוחה אליו ובוחרים בגודל שנכון לנו, בהתאם לכמות הפריטים הנדרשים לנו.

סט אביזרי אמבטיה

אפשר להשיג כיום מבחר נהדר של מוצרים לאמבטיה המגיעים כסט. הסט יכלול לרוב מתלה למגבת, מברשת אסלה, מחזיק לנייר טואלט וגם קולב בודד. למוצרים בסט קו עיצובי אחיד והם גם עשויים מחומרי גלם זהים. הנפוצים ביותר כיום וגם בין האהובים הם אביזרים העשויים מגימור של ניקל או שחור, המשווה לחדר הרחצה שלנו מראה מסוגנן, יפה ומושקע מאד.

ידית אחיזה

מבין שלל האביזרים והמוצרים לחדר הרחצה אפשר למצוא את ידית האחיזה. ידית זו היא אולי אחד המוצרים החשובים ביותר שכן היא זו שמביאה את הבטיחות הנדרשת לחדר. הדבר חשוב והכרחי מאד כאשר מדובר בבית שבו מתגוררים אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות וקשיים שונים. יחד עם זאת, ידית האחיזה מומלצת להתקנה בכל חדר רחצה ואפשר למצוא אותה כיום בשלל של עיצובים. היא אסתטית מאד, כך שמשתלבת נהדר במרחב ואיננה מושכת תשומת לב רבה מדי.

מוט למגבת ו/או בגדים

בכל רשימת אביזרים לאמבטיה נמצא גם מוט למגבת רחצה או לבגדים. את המוט הזה, שמגיע בגדלים שונים, ניתן להתאים ישירות אל החלל ולמקם אותו במקומות שונים. הוא נועד לתליית מגבות רטובות או יבשות וגם בגדים. ישנם כאלה הבוחרים להתקין כמה מוטות בחדר הרחצה ולו כדי ליהנות מיתרונות רבים.

כך תמצאו מה שמתאים

במסגרת החיפוש אחר אביזרים לחדר הרחצה, חשוב מאד להגדיר את הצרכים ולקחת בחשבון את המשתמשים עצמם. חשוב שחדר הרחצה שלנו יהיה מפנק ונעים, אך לא פחות חשוב מכך שכל האביזרים שבוחרים יהיו פונקציונאליים. יש לתת דגש גם לעניין האיכות כדי להבטיח מענה לאורך שנים, שאיננו ניזוק כתוצאה מהלחות בחדר ומותאם לחדרים רטובים, כדוגמת חדר רחצה.