איתור תקלות ונזילות בחדרי אמבטיה

חדר האמבטיה הוא חדר עם לחות רבה. מאחר שבחדר זה אנו מתקלחים לא מעט עם הזמן עלולות להיות בה נזילות שקשה להרגיש בהן בעין. לרוב עד שמאותרת הנזילה עצמה עובר זמן רב, מה שעלול להחמיר את הנזילה בצנרת האמבטיה עד כדי הגעתה לתקרת השכנים. לכן חשוב לאתר תקלות ונזילות בחדרי אמבטיה בראשיתם בטרם יהפכו לנזילה מורכבת וגדולה ולטפל בהם בהקדם האפשרי. במצבים בהם לא מאותרת הנזילה ומטופלת צנרת האמבטיה עלולה להתפוצץ וליצור נזקים בלתי הפיכים לרכוש, ציוד והמבנה עצמו.

כיצד מאתרים תקלות ונזילות בחדרי האמבטיה?
על מנת לאתר תקלות ונזילות בחדרי האמבטיה, יש צורך להזמין אינסטלטור לאיתור נזילות שיבדוק באמצעות מכשור מתקדם וחדיש את קירות ורצפות האמבטיה. לעיתים ניתן לאתר את הזילה שקירות האמבטיה רטובים או שיש רטיבות ברצפות, או בין המרווחים ברצפות. אך ישנם מקרים בהם לא נוכל לאתר תקלות או נזילות בחדרי האמבטיה. במצב כזה אלינו לקרוא לאינסטלאטור שיגיע לביתנו עם המכשור המתאים ויבדוק היכן הנזילה בחדר האמבטיה. באמצעות המכשור אשר מאתר נזילות, ניתן לדעת בוודאות היכן בדיוק הנזילה, מה מצב הנזילה, מה הטמפרטורה ועוד פרטים נוספים. איתור הנזילה אורכת כמה דקות ספורות בלבד. במידה ומדובר על חדר אמבטיה גדול ישנה אף מצלמה תרמית לאיתור נזילות. המצלמה יכולה לקלוט היכן יש פתח בצינור בתוך הקיר, מהם הבדלי הטמפרטורות בין המים שבצנרת לבין המים שיוצאים ממנו ועוד. כדי לטפל בנזילה עצמה יש להוציא את אריחי הקרמיקה סביב אזור הנזילה עצמה, דבר זה עלול לקחת כמה ימים עד שבועות תלוי בגודל הנזילה.

כיצד מתקנים את הנזילה בחדרי האמבטיה?
לאחר שאיתרנו את הנזילה ומצאנו את מיקומה המדויק, יש צורך לתקן אותה. על מנת לתקן את הנזילה יש צורך לפרק את כל אריחי הקרמיקה סביב אזור הנזילה עצמו על מנת שאיש המקצוע יוכל להתחיל לעבודה ולהגיע לנזילה עצמה ולטפל בה. במקרים בהם הנזילה היא מבלטות יהיה צורך לפרק את כל הבלטות, דבר זה עלול לקחת ימים עד שבועות. לכן שאתם מזמינים איש מקצוע חשוב שיגיע עם מכשור חדיש ומתאים על מנת שיוכל לאתר בוודאות את מקום הנזילה ולטפל בה בהתאם.

כמה עולה תיקון נזילה בחדר האמבטיה?
התיקון של נזילה בחדר האמבטיה הוא בהתאם לסוג הנזילה. אם מדובר על נזילה קלה ולא מורכבת מחירה יהיה 500 ₪, אך אם מדובר על נזילה גדולה ומרוכבת מחירה יכול להגיע עד ל-2000 ₪. לכן מחירה של הנזילה תלוי בגודלה של הנזילה. כלומר טווח המחירים של תיקון נזילה באמצעות אינסטלאטור תעלה לכם בין 500-2000 ₪ לכן יש לקחת זאת בחשבון ולהתכונן לכך, על מנת שלא יהיו לכם הפתעות. כמו כן, חשוב שהאינסטלאטור שאתם מזמינים יהיה עם ניסיון וותק בתחום הנזילות, יעמוד בלוח זמנים ויהיה אדיב כלפיכם.