איך תבחרו את האמבטיה המתאימה לכם?

שעה טובה ומוצלחת, החלטתם לצייד את חדר הרחצה בפריט שהופך אותו לנחשק ביותר: אמבט!
אין ספק שבחירת אמבטיה זו בחירה שדורשת מחשבה מקדימה, אך אנחנו מבטיחים לכם ששכרה בצידה. אם כך, לא משנה אם אתם מחדשים את חדר הרחצה ומחליפים אמבטיה או פשוט עוברים לדירה חדשה וצריכים לבחור את האמבטיה שאהבה נפשכם, הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בדרך לחדר הרחצה המושלם.

איזה סוג אמבטיה כדאי?

ובכן, כפי שוודאי שיערתם, אין לשאלה הזו תשובה אחת. מצד אחד, אמבטיות עצמאיות (יחידה עצמאית) הן אופנתיות ויפהפיות, ומצד שני הן תופסות מקום גדול יותר בחלל. אמבטיות שקועות, לעומתן, נחשבות לסטנדרטיות למדי וניתן לבחור את גודלן במדויק, אך יותר קשה לנקות אותן. אם כך, במה בוחרים? במה שמתאים לכם! בדקו מהו גודל החלל העומד לרשותכם, מהם הרגלי הניקיון שלכם ותדירות השימוש באמבטיה כאמבט ולא כמקלחת וכך תוכלו לקבל החלטה בקלות יותר.

האם ילדים משתמשים באמבטיה?

במידה והאמבטיה משמשת גם את הצעירים שבחבורה, סביר להניח שיחידת אמבטיה עצמאית תהיה עבורם נוחה מאוד, שכן הם יכולים לטפס אליה בקלות מכל פינה של החדר. עם זאת, כדאי לבחון את הגובה של האמבטיה ולהשוות אותה לגובה הילדים – אם מדובר באמבטיה גבוהה מדי או בעלת שוליים רחבים מאוד, ייתכן והילדים יתקשו לטפס אליה.

באיזה סגנון אמבטיה כדאי לבחור?

 

אם בחרתם באמבטיה שקועה ומחוברת לרצפה או לקיר משלושת קצותיה, הרי שכדאי לבחור את הגוון או החומר שישתלב באופן הטבעי ביותר עם חדר האמבטיה שלכם. אם אתם רוצים ללכת על סגנון כפרי, תוכלו לבחור בעיצוב שקט, בגווני תכלת בהירים ונעימים, או לשמור על מראה נקי ולבחור בגווני קרם או לבן. לעומת זאת, אם אתם בוחרים לשלב בחדר הרחצה אמבטיה עצמאית, תוכלו לבחור בין עיצובים מסורתיים לבין סגנונות עיצוב עכשוויים ואופנתיים. האמבטיות הקלאסיות מצוידות, לרוב, בארבע רגליים, כך שניתן לראות מה יש מתחתיהן. העיצוב היפהפה מתכתב עם עיצוב תקופתי והמראה הסופי מקסים, אך יש כאן גם אלמנט עיצובי שגורם לחדר כולו להיות גדול יותר – כן, כן, באמצעות הוספה של ארבע רגליים בלבד.

אמבטיה ישרה או מעוגלת?

 

לא משנה באיזה סוג אמבטיה תבחרו, דעו כי יש שני גימורים עיקריים לאמבט: זוויתי או מעוגל. גימור זוויתי הוא ישר יותר, נוכח מאוד ומקנה לחדר עיצוב נקי ומודרני. לעומתו, אמבטיות עם גימורים מעוגלים יוצרים תחושה רכה וקלאסית יותר לחלל, וגם נחשבים לנוחים יותר לשימוש.

אמבטיה סטנדרטית או כפולה?

 

אמבטיה בגודל סטנדרטי מתאימה לרוב למתרחץ יחיד, ובד"כ הברזים שבה ימוקמו באחד מקצות האמבט. אם אתם רוצים שהאמבטיה תשמש שני משתתפים או כמה ילדים יחד וכמובן – אם החלל מאפשר זאת, שקלו לבחור באמבטיה כפולה, שתאפשר ליותר משתתפים לשהות בה בנוחות. אמבטיה בגודל כפול לא רק מיועדת למספר משתתפים אלא גם לאנשים גבוהים במיוחד. באמבטיה כזו גם הברזים ימוקמו במרכז האמבט כך שמי שמתרחץ בה יוכל להחליט באיזה כיוון למקם את רגליו, במקסימום נוחות ופינוק.