איך לשפץ את המקלחת במינימום תקציב ולעשות שיפוץ בחוכמה

בין אם אתם לפני כניסה לבית חדש ובין אם פשוט בא לכם לשנות את חדר האמבטיה שלכם בהחלט הגעתם למקום הנכון. שיפוץ חדר מקלחת זו הדרך הבטוחה להצליח לשנות את פני כל הדירה או הבית שלכם ולמרות שמדובר אולי בחדר פחות קריטי ופחות נחשב עדיין יש לו חשיבות עצומה בכל הקשור לעיצוב הבית או הדירה. אם ניקח למשל את המטבח או הסלון אז כמובן שהעיצוב בחדרים האלו משמעותי והוא מאוד בולט, העיצוב בחדר המקלחת לעומת זאת פשוט בולט אבל בהחלט לא פחות משמעותי ואם אתם לא מוכנים להתפשר על בינוניות ואם אתם לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר זה הזמן שלכם לעוף עם הדמיון ולהגשים את החלומות העיצוביים שלכם והכל במחיר שפוי ואטרקטיבי.

הפרטים הגדולים שעושים את ההבדל הגדול

שיפוץ בחדר המקלחת כולל שינוי או התקנה של כיורים, ברזים לאמבטיה, ברזים לכיור, מקלחונים, אסלות, ארונות אמבטיה ועוד. מדובר על מוצרים גדולים שמרכיבים את התמונה הכוללת ובלעדיהם האמבטיה שלכם פשוט לא יכולה להיות מושלמת. לא משנה אם מדובר על שיפוץ אמבטיה קטנה או גדולה, כל עוד אתם משקיעים מחשבה ולא מוותרים על העיצוב שאתם אוהבים אתם בדרך הנכונה לחדר האמבטיה המושלם שתמיד חלמתם עליו. חשוב להדגיש שלמרות שמדובר אולי בחדר פחות בולט, חדר שלא בהכרח כל אורח או מבקר שמגיע לביתכם נחשף אליו עדיין מדובר בחדר שמשפיע רבות על העיצוב הכללי ונסו לדמיין את עצמכם נכנסים לבית שמעוצב באופן מושלם אבל חדר האמבטיה מוזנח וישן- זה כנראה עונה לכם על הספקות שלכם.


הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול

אז למה הכיור, האסלה או המקלחון משפיעים מאוד על העיצוב הכללי בחדר האמבטיה אנחנו בהחלט מבינים אבל יש עוד פרטים קטנים שיכולים מאוד לעשות את ההבדל הגדולה ולהיות החלק בפאזל שיכול להיות מאוד חסר. מוט פינוק, אביזרי אמבטיה, מוט רחצה, פח אשפה אלקטרוני, מחממי מגבות וזו רק רשימה חלקית של מוצרים שלא חייבים להיות בחדר האמבטיה שלכם אבל אם הם כן יהיו האמבטיה שלכם פשוט תראה אחרת לגמרי. המוצרים האלו יכולים להיות ההבדל בין חדר אמבטיה מעוצב ומדהים לבין חדר אמבטיה רגיל ומשעמם, ההחלטה היא בידיים שלכם ולא משנה אם כבר השקעתם בדברים הגדולים אל תזנחו גם את הפריטים הקטנים ביותר. אגב, כל השינויים האלו לא חייבים להיות יקרים ולא חייבים לקרוע לכם את הכיס, אם תעבדו נכון תוכלו לעשות מקסימום עיצוב במינימום תקציב.

אם כבר שיפוץ אז עד הסוף

שיפוץ חדר האמבטיה לא כולל רק את הדברים שרואים או גלויים לעין, זה כולל גם שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט כולל צנרת, מערכת ביוב, צינורות שסמויים מהעין, סיפונים ועוד. אם אתם כבר משקיעים בשיפוץ ואם אתם כבר רוצים חדר אמבטיה מושלם אתם צריכים להשקיע בהכל ולא רק במה שרואים כדי שגם תקבלו חדר אמבטיה בעיצוב מדהים וגם נוחות מקסימאלית.