איך לשלב מגוון סגנונות בעיצוב חדר האמבטיה?

שיפוץ של חדר האמבטיה הוא הזדמנות נהדרת להפוך אותו למשהו מיוחד. זוהי הזדמנות לתת לעצמכם להפליג עם הדמיון ולהתפרע בעיצוב בולט שלא הייתם מעזים לעשות במקום אחר, למשל בסלון או במטבח. זו גם הזדמנות לעצב את החדר בקווים נקיים ואלגנטיים, כדי ליצור אווירה רגועה ושלווה.  אם הלכתם לאיבוד בין כל האפשרויות השונות, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתמקד, ולהבין כיצד בחירה של פריטים שונים משפיעה על העיצוב הסופי.

מהו הסגנון המועדף עליכם?
לפני שנגיע לחלק הפרקטי של בחירת אביזרי אמבטיה מיוחדים ושל כלים סניטריים איכותיים, כדאי לעצור לרגע ולהבין מהו הסגנון שמדבר אליכם ושהייתם רוצים לראות בחדר האמבטיה. אם אתם לא בטוחים קחו לעצמכם את הזמן להסתכל על מגזינים ואתרי עיצוב, לשאוב רעיונות והשראה ולגבש לעצמכם את הכיוון.
.

בחירת האמבטיה
כמובן שהאמבטיה או המקלחון הם המרכז והלב של חדר האמבטיה, ולכן כדאי להשקיע בבחירתם. בראש ובראשונה חייבים לקחת בחשבון את המגבלות של חדר האמבטיה, וגם את הצרכים הפרקטיים שלכם.
מבחינה עיצובית, הבחירה באמבטיה מתכתבת יותר עם סגנון וינטאג' או סגנון כפרי, ואילו בחירה של מקלחון חזית תתאים יותר לסגנון הייטק או כל עיצוב בקווים נקיים ומודרניים. כמובן שמותר לשבור את החוקים הללו וללכת על השילוב הייחודי שלכם, ובוודאי לא לוותר על הנוחות כדי להתאים לעיצוב.
.

בחירת הריהוט
הריהוט המרכזי הוא כמובן ארון האמבטיה, שבתוכו משתלב הכיור. גם כאן אנחנו ממליצים לחשוב קודם כל על הפרקטיקה ועל הצורך שלכם באחסון. יש אנשים שמעדיפים מקום אחסון מינימלי ביותר, ואילו אחרים זקוקים ליותר מקום- חשבו לאיזו קטגוריה אתם משתייכים. וכמובן שהבחירה צריכה להתאים גם למגבלות של השטח עצמו, בחירה של ארון גדול מדי תיצור תחושה של צפיפות ומחנק. זוהי גם הזדמנות לחשוב בצורה יצירתית כדי לענות על הצרכים שלכם, למשל הרכבת ארון פינתי שינצל בצורה מקסימלית את החלל.
מבחינה עיצובית, ארון האמבטיה הוא אלמנט בולט שמושך את העין, ולכן אפשר להשתמש בו בשתי דרכים. האחת- לבחור בארון שיהיה חלק אינטגרלי מהעיצוב ויעצים אותו. השנייה- לבחור דווקא בארון שיוצר ניגוד, כדי להדגיש כל אחד מהמרכיבים השונים, כדי להכניס קצת צבע או אפילו כדי למתן בחירה של צבעים חזקים. כאשר בוחרים את ארון האמבטיה, מומלץ מאוד לקחת בחשבון גם את בחירת הכיור ולוודא כי הם מתאימים האחד לשני.
.

השדרוגים הקטנים שעושים הבדל גדול
לצד הבחירה של האלמנטים המרכזיים בחדר האמבטיה, יש עוד דרכים לשדרג את העיצוב ואת האווירה. יש היום בשוק מגוון רחב של אביזרי אמבטיה מיוחדים כמו ברזים מעוצבים בסגנונות שונים, פתרונות תאורה שיכולים להדגיש אזורים מסוימים ולעמעם אחרים, ואף להתאים את עצמם לשעות השונות של היום והלילה. כל פרט קטן כזה הוא עוד הזדמנות ליצור את חדר האמבטיה המושלם עבורכם.