איך ליצור מיני ספא בחדר האמבטיה שלך

החיים שלנו הופכים להיות יותר ויותר לחוצים בכל יום, ואנחנו צריכים לנצל כל הזדמנות כדי להירגע. אין פלא שהטרנדים בעיצוב חדרי האמבטיה הולכים יותר לכיוון של קווים נקיים, צבעים בהירים ואלמנטים שונים בהשראת ספא, מדיטציה ופינוק. רוצים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למפנק ומרגיע יותר? נהדר! אנחנו בעד. ואפילו אספנו עבורכם כמה רעיונות ודרכים קלות לעשות את זה.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
כמו בכל תחום אחר, גם כאן חשוב לבחור את המיקום המתאים בשביל ליצור מיני ספא. אחד הדברים הכי חשובים כאן הוא אמבטיה מפנקת או מקלחון רחב במיוחד, ולכן אם יש בבית כמה חדרי אמבטיה – כדאי לכוון לחדר שייתן לכם את התחושה הנעימה ביותר, אבל גם יהיה פונקציונלי. למשל ארון שירות לאמבטיה שיש בו הרבה מקום פנוי יכול להיות יתרון, במיוחד אם אתם רוצים להתקין עוד אביזרים שידרשו את המקום שלהם.

הגיע הזמן לבחור את קשת הצבעים
מה שמנחה אותנו בעיצוב של חדר האמבטיה הוא להתחבר לאלמנטים מהטבע, כאלה שיזכירו לנו נוף ושלווה. ישנם סגנונות עיצוב שכבר כוללים בתוכם אלמנטים כאלה, למשל ארון אמבטיה כפרי הוא פריט שמקרין תחושה של חמימות ושלווה. אחת הדרכים הכי קלות וזולות להכניס את האלמנטים האלו לחדר האמבטיה הוא באמצעות בחירה של פלטת הצבעים שתשמש אתכם. אנחנו ממליצים על גוונים שמזכירים את הטבע והקרקע- גוונים שונים של כחול, חום או ירוק. תוכלו לצבוע את הקירות, להוסיף אלמנטים מיוחדים בקרמיקה ואפילו פריטים קטנים כמו עציץ או פריט דקורטיבי אחר יעשו את העבודה. יש היום מגוון של שיטות שבהן תוכלו לחדש בעצמכם ארון שירות לאמבטיה כך שיתאים לסגנון העיצוב הזה.

תאורה – הטאצ' הקטן שעושה את ההבדל
מצד אחד אנחנו זקוקים לתאורה טובה בשביל השימוש הפונקציונלי של חדר האמבטיה, במיוחד בבוקר כשצריך להתארגן, להסתרק או להתאפר. מצד שני, כדי ליצור אווירה של ספא אנחנו ממליצים על תאורה רכה ומעומעמת. יש כמה דרכים לשלב את שניהם בקלות. קודם כל כדאי לבחור בתאורת LED בגלל שהיא מייצרת אור רך יותר בהשוואה לפלורסנטים. אפשר להתקין דימר שיאפשר לכם לעמעם את האורות, או לחבר את הנורות לשני מעגלי חשמל נפרדים, כך שתוכלו להדליק רק חלק מהמנורות. אפשרות נוספת היא להתקין סט של מנורות ליד ארון שירות לאמבטיה, בצורה שתהיה רומנטית ונעימה.

להוסיף עוד כמה אלמנטים
יש עוד כמה דברים קטנים שתוכלו לעשות בעצמכם, שיהפכו את חדר האמבטיה למיני ספא. למשל רכישה של מגבות עבות ורכות, או של חלוק רחצה מפנק. תוכלו למקם עציץ או נרות ריחניים מעל ארון אמבטיה כפרי כדי להעצים את האפקט המיוחד. וכמובן שאף ספא לא יהיה שלם בלי סט של סבונים ותחליבים מפנקים, בניחוחות האהובים עליכם.