אביזרים שאתם חייבים בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הפך כבר מזמן ליותר מסתם חדר וכיום יש שלל עיצובים מיוחדים שהופכים את החדר למקום שאנחנו נהנים לשהות בו. אביזרים לחדר אמבטיה הם האלמנטים החשובים שתורמים רבות לחוויית השהייה בחלל זה לכן חשוב לבחור אותם בקפידה, במידה והאביזרים נבחרים בחשיבה ותכנון הם משלימים את סגנון העיצוב ומשדרגים את החוויה. לא תמיד צריך להחליף את כל הכלים הסניטריים של חדר האמבטיה, או הריצוף, לעיתים רק הכנסת אביזרים מיוחדים ומעוצבים לחלל יהיה אפשר להפוך אותו לחדר אמבטיה מהחלומות!

אביזרים לחדר האמבטיה כאלמנט עיצובי:

בשנים האחרונות עיצוב חדרי האמבטיה הפך לטרנד חם עם מגוון רחב של עיצובים ואביזרים מיוחדים שנכנסים לחדר. לא סתם הפך חדר האמבטיה לכזה שכן זה החדר אליו אנו נכנסים להירגע והתרענן, אם בתחילת היום להתארגנות וצבירת כוחות או בסוף יום למנוחה והירגעות, על מנת שיענה על צרכים אלו חדר האמבטיה צריך להיות מקום מזמין ומפנק, גם האביזרים הנבחרים צריכים לתת מענה לצרכים שלנו וגם לקחת חלק בקו העיצובי של החלל. אז אם אביזרים קטנים או גדולים או כל סגנון שיש, עתיק, מודרני, כפרי או קלאסי האביזרים עצמם צריכים להיות מותאמים וכך חדר האמבטיה יראה מושלם!

איך לבחור את האביזרים המתאימים?

1. להמשיך את הקו העיצובי- כפי שציינו כיום יש אין ספור דוגמאות ושלל דגמים של אביזרים, אך חשוב לבחור את אותו סגנון העיצוב והצבעים שכבר קיים אצלכם באמבטיה כך שתהיה התאמה בין מכלול הפרטים בחדר כמו הרהיטים, ברזים, כיורים ופריטים דקורטיביים למיניהם.

2. צבעים נעימים ומרגיעים- כדאי לבחור את אביזרי האמבטיה בצבעים נעימים ושקטים, כדי שישרו אוירה רגועה ונעימה בחדר האמבטיה, צבעים בולטים מידי יכולים להיות מעניינים בהתחלה אך הם גם יכולים להימאס עליכם מהר מאוד וחדר האמבטיה יהיה מקום פחות רגוע עבורכם.

3. אביזרים איכותיים- מומלץ לרכוש אביזרים מחומרים איכותיים שיהיו עמידים מפני הלחות והרטיבות בחדר האמבטיה, ישמרו על היופי שלהם ויחזיקו מעמד לאורך זמן, זה יכול לעלות קצת יותר אבל שווה את זה לטווח הרחוק.

אביזרים לחדר האמבטיה השימושיים ביותר:

כל אחד רוצה שחדר האמבטיה שלו יכלול אביזרים מיוחדים וכמובן שימושיים אך לעיתים זו משימה קשה כיוון שיש מגוון רחב של אביזרים וכן סגנונות רבים שמקשים עלינו לבחור. בשביל לעזור לכם להחליט נפרט על עיקר האביזרים שאתם חייבים שיהיו לכם בחדר האמבטיה!

ארון שרות- ארון באמבטיה עוזר להתאים את הצרכים שלנו לחלל האמבטיה, מהווה מקום אחסון ומשמש אותנו לסדר וארגון החדר. ישנם סוגים שונים של ארונות אמבטיה תלויים או עומדים ובעיצובים שונים. חשוב לבחור את הארון כך שיהיה פתרון אחסון יעיל וגם ישמש אלמנט עיצובי.

ברז- אחד מאביזרים לחדר האמבטיה השימושים ביותר, אם לשם רחצה או שטיפת פנים וידיים, אך גם כחלק בלתי נפרד מהסגנון העיצובי, לכן חשוב לבחור ברז שמתאים מבחינת גודל וצבע. ישנם שלל דגמים וסגנונות של ברזים לכן כדי לעשות את הבחירה הנכונה כדאי להתייעץ עם נציגי השרות שישמחו לעזור.

מחזיקי נייר- גם אם מתקני מחזיקי נייר טואלט נראה לנו פריט זנוח באמבטיה, כדאי להשקיע בפריט מעוצב ולמה? כי אלו בדיוק הדברים הקטנים שעושים את כל ההבדל אצלנו באמבטיה, לכן חשוב להתאים מחזיק נייר כך שישתלב עם שאר האביזרים.

מתלה למגבות- מגבות תלויות ומסודרות באמבטיה נותנות תחושה רגועה ומאווררת, לכן הוא אביזר חשוב. ישנם עיצובים שונים של מתלי מגבות ומוטות תלייה, ישרים וארוכים, אנכיים, עגולים ועוד.

מראות- אחד הדברים שאנחנו הכי הרבה עושים בחדר האמבטיה הוא להסתכל על עצמנו במראה, לכן חשוב להתאים את המראה כך שתהיה חלק טבעי בחדר, אם תבחרו עגולה, מרובעת או מלבנית היא חייבת לקחת חלק בזרימה של חדר האמבטיה ולשמש אותנו לשגרת הטיפוח שלנו בקלות ובנוחות.

מדפים- המדפים ללא ספק הם אחת מפתרונות האחסון הטובים לחדר האמבטיה, במיוחד למי שיש לו הרבה פריטים שלא נכנסים לארון. משום שהמדפים הם פתוחים כדאי לסדר אותם באופן מינימליסטי כך שלא ישרו אווירת עומס ויתנו מראה אלגנטי ונקי. אפשר להשתמש בקופסאות או סלסילות דקורטיביות ולשים בתוכם את הפריטים כך שהם מסודרים וגם נגישים כאשר צריכים אותם.

סבוניות- סבוניה היא מקום קבוע לאחסון הסבון, אם זה כמחזיק סבון או כמכשיר דיספנסר לסבון נוזלי, לא משנה מה תבחרו מדובר על פתרון אסתטי עבור הסבון וגם מיקום הסבונייה יהיה לבחירתכם לפי הצורך שלכם.

כוסות למברשות – כוסות למברשות ומשחות שיניים שומרות על הסדר ושמות את המברשות והמשחות במקומן, כך שזה נוח יותר, אפשר פשוט לשלוף אותן ולנקות בקלות.

מברשת לאסלה- פריט שממש חשוב שיהיה בכל אמבטיה, מברשת האסלה שומרת על ההיגיינה בשירותים אך גם צריכה להיראות אסתטית לכן כדאי לבחור מברשת העשויה מחומרים המתאימים לחדר האמבטיה ולשימוש שלה.

ידיות אחיזה- במקרים בהם יש צורך לשמור על בטיחות המשתמשים בחדר האמבטיה ובאופן כללי לכל מי שרוצה שקט נפשי ממומלץ להתקין ידיות אלה, ישנן מגוון ידיות אחיזה מפלסטיק או מתכת, המשמשות למניעת נפילה או החלקה בזמן השהות במקלחת. ייתכן כי זה אביזר שמלכתחילה לא היינו חושבים להוסיף אותו אך כדאי לחשוב על כך ועל אופי השימוש באמבטיה בעתיד.

לעזרה בבחירת אביזרים לחדר אמבטיה מיוחדים ומותאמים נשמח לסייע ולספק שירות מקצועי!