אביזרים לאמבטיה שיעשו לכם טוב

חדר האמבטיה הוא המקום בבית המיועד לפינוק אמיתי, לתחושה של נינוחות ורוגע, ממש כמו בספא. עם זאת, בבתים רבים חדרי האמבטיה הם קטנים ובנוסף כוללים בתוכם גם את השירותים, כך שהחדר הופך לצפוף ולא מאורגן ומעוצב כפי משהייתם רוצים. היום, עם אביזרים לאמבטיה של אמבט4יו אפשר לארגן ולעצב מחדש את חדר האמבטיה ולהפוך אותו לפנינה אמיתית וזאת מבלי להשקיע אלפי שקלים בשיפוץ.

אביזרים מרחפים שיתנו גם לכם תחושת ריחוף

אחת הדרכים להפוך חדר בכלל ואת חדר האמבטיה בפרט למקום נוח ומרווח יותר היא צמצום החפצים והאביזרים המונחים על הרצפה או סמוך לכיור. הפתרון לכך הוא אביזרי אמבטיה מרחפים, כאלה המוצמדים לקיר בדרך כזאת או אחרת. היום ניתן לתלות כמעט כל אביזר אמבטיה. מתקן תלוי למברשות שיניים המוצמד לקיר חוסך את הנחתו במתקן ליד הכיור וכך גם תחתית מברשת השיניים אינה נרטבת ונשמרת מאווררת כל הזמן. כך גם הכוס המשמשת לשטיפת הפה המוחזקת במתקן תלוי. מוט למגבת, קולב, מתקן לנייר טואלט רזרבי ואפילו המברשת לניקוי השירותים- באמבט4יו תמצאו שלל  אביזרים מרחפים שיחסכו לכם הרבה מקום.

חידוש קטן שנותן המון

הנטייה שלנו היא לקחת על עצמנו פרויקטים רחבי היקף רק כדי ליצור שינוי קטן. כולנו אוהבים להתחדש מדי פעם אך לחלוטין אין צורך בשיפוץ רחב היקף לשם כך. מספיק לחשוב על הדברים הקטנים. ברז חדש לדוגמה המעוצב בסגנון חדשני, כמו ברז פרח גבוה יכול לשנות את כל התחושה. גם דיספנסר חדש בעל מראה מרשים, למשל בצבע שחור או זהב יכול מיד לתפוס את העין ולספק את תחושת החידוש שאנחנו כ"כ מצפים לה. מחפשים להכניס קצת אוירה של צבע בתוך העיצוב הנקי? קולב צבעוני לדלת יכניס כתמי צבע שלא ישתלטו מדי על העיצוב הכולל אך יוסיפו לו את הצבע במידה הנכונה.

אביזרים עם קידוח? לא בהכרח

פעמים רבות תליית אביזרים לאמבטיה המוצמדים לקיר דורשים קידוח. אצלנו תמצאו שלל אביזרים שלא ידרשו מכם לקדוח בקיר האמבטיה, פעולה שלא תמיד מתחשק לעשות. ישנם שלל אביזרים המוצמדים לקיר בהדבקה או בואקום, ולא מדובר רק על מתלים קטנים למגבת אלא הרבה יותר מכך: מדף מגבת, מחזיק לנייר טואלט, מדפי רשת, דיספנסר, כוס או סבוניה. את כל אלה תוכלו להתקין בצורה פשוטה בהדבקה או בואקום חזקים ששומרים על האביזר במקומו לאורך זמן.

שילוב מנצח של חומרים וצבעים לעיצוב מודרני ומהנה

אביזרים לאמבטיה מוסיפים הרבה מאוד לעיצוב בזכות הגיוון שישנו בצבעים ובחומרי הגלם מהם הם עשויים: שילוב של מתכת וזכוכית המתאימים מאוד לעיצוב המודרני, גוונים עדינים כמו לבן וכסף לעומת הגוונים הדומיננטיים כמו שחור, זהב, או רוז גולד. צבע  הרוז גולד נכנס חזק מאוד לעיצוב האמבטיה ומתאים במיוחד למי שרוצה עיצוב מעניין עם נגיעה ברטרו. זהב בכלל הופך את העיצוב מעדין לחזק וכזה שתופס את העין מיד עם הכניסה לאמבטיה.

לסיכום, אם אתם מחפשים שינויים באמבטיה, וכולנו מחפשים שינויים מדי פעם, מגוון רחב של אביזרים לאמבטיה משלל סוגים ועיצובים מחכים לכם אצלנו באמבט4יו. אנחנו עומדים לשירותכם בכל שאלה