מה חשוב לדעת לפני שמשפצים חדר אמבטיה?

שיפוצים בחדר הרחצה

חדר האמבטיה שלכם אמור להיות אחד מחללי הבית המרגיעים והנעימים, ושם כדאי להשקיע. מעבר לנראות מעולה, חדר הרחצה שלנו גם צריך להיות פרקטי. לכן, מומלץ מאוד לבדוק אילו סוגי קרמיקה וכיורים כדאי להתקין. ישנם המון סוגי כיורים מסוגים שונים, אותם תוכלו גם להתאים לחדר הרחצה על פי מידות. ישנם כיורים קטנים וגדולים, עגולים ומלבניים. הבחירה היא בידיכם. ישנם גם מראות אשר מותקן בהם מפשיר אדים, בהחלט אופציה מבורכת הן מבחינה עיצובית והן בבחינה הפרקטית. חידוש אמבטיה הכול כלול מתבצע בדרך כלל על ידי קבלנים או שיפוצניקים, וההמלצה היא כבר לשפץ גם חדרים אחרים בבית. אם כבר אתם נכנסים לתהליך של שיפוץ בית, כנראה יותר משתלם לסיים עם הכול ביחד.

מה חשוב לדעת לפני שמשפצים חדר אמבטיה?

אז מה חשוב לדעת לפני שמשפצים את חדר הרחצה והאמבטיה? בימינו קודם כל מבררים מחירי שיפוץ חדר אמבטיה ואפשרויות שונות, כי כולנו כבר צרכנים חכמים יותר.
תהליך שיפוץ חדרי אמבטיה בטופ שיפוצים הוא נוח ומהיר יותר וכמובן רק אם עושים זאת נכון, השמיים הם הגבול. במחירים ידידותיים ביותר, תוכלו עוד היום לשפץ את חדר האמבטיה שלכם ולהוסיף אלמנטים עיצוביים יפהפיים. ניתן להסתייע באנשי מקצוע שונים, ביניהם למשל גם נגרי אומן. נגרי אומן יוצרים עבורכם ארונות חדר אמבטיה, ארונות הזזה ועוד.

לשפץ רק חדרי אמבטיה או לבצע כבר שיפוצים נרחבים?

מעבר להסתייעות בנגרים מומלצים, אפשר גם תמיד לשכור קבלן שיפוצים עבור שיפוץ אמבטיה הכול כלול. אם מדברים על אלמנטים עיצוביים בחדר האמבטיה, אפשר למשל להוסיף מפשירי אדים הבנויים בתוך ארונות הרחצה שלכם.
יחד עם ארונות אמבטיה עם מפשיר אדים, תוכלו גם לרכוש מחממי מגבות מעוצבים. אנשים רבים מחליטים להחליף את הניאגרות בחדר הרחצה, ואנו ממליצים במיוחד על ניאגרות סמויות. תוכלו להתקין אסלות סמויות (אסלות צפות) בעיצובים שונים, וכדאי לזכור כי אפשרי להתקין אסלה צפה גם על קירות גבס. אין ספק כי מדובר בפתרון עיצובי מעולה. אגב, ההורדה של המים באסלה סמויה היא הרבה יותר שקטה (מנגנון הדחת המים נמצא בתוך הקיר).

מדוע חידוש חדר אמבטיה הוא מורכב יותר משאר הבית?

חשוב ביותר לזכור כי חדר הרחצה שלכם הוא אחד מהחדרים המורכבים ביותר לשיפוץ. מדוע? בחדר הרחצה נפגשים גם החשמל וגם המים, מה שמחייב עבודת שיפוץ מאוד מקצועית. במידה ושוכרים חברות שיפוץ חובבניות, בעתיד תהיו חשופים לכשלים שונים בחשמל, לתקלות ועוד.
שיפוץ אמבטיה הכול כלול במחירים נמוכים מאוד? מומלץ לחשוב פעמיים! לרוב, כשמדובר בחדר האמבטיה, עדיף לשלם קצת יותר על שיפוץ שלא יגרום לנזקים עתידיים ותקלות טכניות. הסתייעו באנשי המקצוע הנכונים, ותוכלו למנוע מצבי ביש בעתיד.