טיפים לשיפוץ האמבטיה לקראת 2023

שנה חדשה מביאה איתה רצון לשינוי שבא לידי ביטוי בטרנדים חדשים ומעניינים. אבל הפעם החלטנו להסתכל על הדברים מכיוון קצת שונה. בסוף כל שנה אנחנו נוהגים לחשוב על דברים שהיינו רוצים לשנות במהלך השנה הקרובה, והרבה פעמים רשימת המטרות הזו לא בדיוק יוצאת אל הפועל. ולכן אספנו עבורכם כמה טיפים כדי שההחלטה הזו- בהחלט תתקיים.

שנה חדשה – אמבטיה חדשה
לשיפוץ של חדר האמבטיה יש כמה יתרונות. קודם כל אתם תיהנו מהחדר החדש והמעוצב, מהכיור או מקלחון פינתי חדש ומפנק. ואם תחליטו בעתיד למכור את הבית, השיפוץ יעלה את המחיר וימשוך קונים פוטנציאליים. זאת גם ההזדמנות לעשות סדר, לזרוק את מה שלא צריך ולארגן טוב יותר את ארונות האמבטיה. יש היום מגוון של אביזרים מתקדמים שאפשר להתקין בתוך מקלחון חזית או אמבטיה כדי לחסוך במים.

וכדי לא לשכוח שום דבר, הנה כמה תחומים עיקריים שבהם כדאי להתמקד:

להישאר מחוברים לקרקע
הריצוף הוא הבסיס של החדר, ובעזרת שינוי פשוט תוכלו לשנות לחלוטין את המראה והאווירה. אנחנו ממליצים כמובן לבחור בריצוף שמותאם לחדר האמבטיה ומונע החלקה.
כדי לנצל טוב יותר את חלל החדר תוכלו להוציא את האמבטיה ולהתקין מקלחון חזית רחב, ולהשתמש בריצוף כדי ליצור את השיפועים לניקוז. ההמשכיות הזו יוצרת אשליה של מרחב, וזה גם פתרון מעולה כדי להפוך את חדר הרחצה לנגיש יותר עבור כל דיירי הבית.

שדרוגים קטנים למקלחת
לא משנה אם בחרתם להתקין מקלחון פינתי או מקלחון חזית, אם יש בתוך המקלחון מספיק מקום- התקנה של ספסל מובנה היא שדרוג קטן עם אפקט גדול. תוכלו להניח עליו את מוצרי הרחצה, להיעזר בו כדי לגלח רגליים או פשוט לשבת וליהנות מזרם המים החמים. אנחנו ממליצים גם להתקין מערכת מתקדמת של ברזים שכוללת ראש מקלחת נשלף שאפשר לאחוז בידיים ולכוון איך שרוצים. זה פתרון נוח לשימוש יומיומי, במיוחד כדי לקלח ילדים קטנים, או עבור אנשים שסובלים מאיזושהי מגבלה פיזית.

מחשבים קונספט מחדש
לפני כמה עשורים היה מקובל לבנות את חדר הרחצה וחדר השירותים בנפרד, בעיקר בגלל מגבלות של מקום. ואילו הטרנד המודרני הוא דווקא לאחד ביניהם, מתוך מחשבה שיש בבית לפחות עוד חדר שירותים אחד. האיחוד הזה יכול להיות נוח, אבל לפעמים כדאי לשקול דווקא להפריד בין השניים כדי לשפר את החוויה.

אותו הדבר גם לגבי מקומות האחסון. בעבר נהוג היה לאחסן את המינימום בתוך חדר האמבטיה בגלל מגבלות של מקום ותקציב, וכאשר חדר האמבטיה גדל – גדלו ביחד איתו גם הארונות והמדפים. האם אתם צריכים את כל זה דווקא בתוך חדר האמבטיה? ובכן, זה תלוי מאוד. אם המקום הנוסף בא על חשבון הרוחב של אמבטיה או מקלחון פינתי, היינו ממליצים לחשוב על מקומות אחסון חלופיים, ולהשאיר רק את המינימום הדרוש בתוך החדר.