בוחרים נכון עם ambat4u – המדריך לרכישת אסלות

בוחרים נכון עם ambat4u
המדריך לרכישת אסלות לחדר השירותים

משפצים את חדר האמבטיה? נשברה לכם האסלה? או סתם אוהבים להעביר את הזמן על האסלה? צוות אמבט פור יו ריכז עבורכם את הטיפים והחידושים האחרונים שיעזרו לכם בבחירת אסלות לחדרי השירותים שלכם.

נתחיל בסוגי האסלות הקיימות בשוק:

• אסלת P (קלאסית) –
 עד לפני מספר שנים האסלה הנ"ל הייתה הנפוצה ביותר בישראל. מדובר באסלה הפשוטה ביותר, מונחת על הרצפה עם ניאגרה פלסטית גבוהה. היתרון הגדול ביותר שלה הוא בעיקר בעוצמת השטיפה הגבוה. מכיוון שהמים מגיעים מגבוה, השטיפה במקרים רבים טובה יותר.
• אסלת מונובלוק – אסלה מחרס שמונחת ישירות על הריצוף אליה מצטרף מכל הדחה בדרך כלל כיחידה אחת תואמת. ניאגרת החרס יושבת על האסלה עצמה ונראית כיחידה אחת עם האסלה. העיצוב של המונובלוק הוא יותר אטרקטיבי אך עוצמת השטיפה יכולה להיות פחות יעילה מאסלת P.
BOCCHI TAORMINA 1017

• אסלה תלויה –
 אסלה מודרנית, מנותקת מהרצפה ומחוברת לקיר. האסלה תותקן לרוב בגובה של 40 ס"מ מהרצפה, דבר שמאפשר ניקוי יעיל וקל של הרצפה. האסלה הזו מגיעה בדרך כלל בשילוב עם ניאגרה סמויה ולחצן תואם.

אסלה תלויה 1012 BOCCHI-Taormina

איך בוחרים את האסלה הנכונה?

• בשוק קיימים מגוון רחב של אסלות, הן בגדלים והן בצורות ולכן חשוב לשבת על האסלה על מנת לבחון את הנוחות שלה.
• חשוב לבדוק שהחלקים הסמויים של האסלה מגיעים עם גימור של גלזורה. הבדיקה נעשית באמצעות העברת יד בחלק הפנימי הסמוי של האסלה . גלזורה פנימית היא ערובה לשמירה על היגיינה לאורך זמן. חשוב לבדוק שיש לאסלה שטיפה היקפית שתבטיח את ניקיון האסלה.
• שיפוע בתוך האסלה- ישנן אסלות עם מה שנקרא בשפה המקצועית "במה", הבמה פוגעת ביעילות של האסלה בכך שהיא מונעת מלכלוכים קשים לרדת ולהתנקות בצורה יעילה. לכן חשוב מאוד לבדוק את השיפוע של האסלה .ככל שהשיפוע גדול יותר כמות הלכלוך על האסלה תהיה אפסית
• תו תקן- חשוב מאוד לפני קניית האסלה לבדוק האם עברה במכון התקנים. הבדיקות שנערכות הינן בדיקות קפדניות ביותר אשר בודקות את עמידות האסלה בפני חומרים שונים, ספיגת כתמים, שינוי טמפרטורה, פונקציונאליות של האסלה, שטיפת הלכלוך, מידות האסלה, גובה מים, משקל העמסה.