אביזרים שימושיים לאמבטיה

אביזרים לאמבטיה הם אינם מותרות אלא הכרח של ממש. מעבר לעובדה שהם משפיעים על העיצוב והנראות של החלל, האביזרים הנכונים יהפכו אותו להרבה יותר פונקציונלי. יותר מכך, האביזרים שתבחרו יוכלו לגרום לחדר האמבטיה שלכם להיראות מדהים, להביא לידי ביטוי את הסגנון המיוחד שלכם ולשדרג את השימוש היומיומי מקצה לקצה. 

ארונות אמבטיה

ארון אמבטיה הוא אחד האביזרים החשובים ביותר בכל חדר אמבטיה והוא משרת אותנו באופן יומיומי. מעבר לכך שהוא מציע פלטפורמה לאחסון, הוא גם מרכיב מאוד חשוב בעיצוב של החלל. כיום יש המון דגמים של ארונות אמבטיה והם מגיעים בגדלים שונים ומיוצרים מחומרי גלם מגוונים. חלקם כוללים רגליים ועומדים באופן עצמאי, אחרים מגיעים ללא רגליים ותלויים על הקיר. יש ארונות עם מגירות, אחרים עם מדפים, חלקם בעיצובים מודרניים וחלקם יותר מסורתיים בקיצור, הבנתם האפשרויות שלכם ממש בלתי מוגבלות.

כיצד בוחרים ארון אמבטיה?

מומלץ מאוד לקנות בחברה שמספקת לכם מוצרים איכותיים ממיטב חומרי הגלם. כמו כן קנו לפי מידות של חדר האמבטיה שלכם ביחס למידות של הארון. קנו ארון בהתאם לכמות וסוג הדברים שתרצו לאחסן, כמו גם בהתאמה לעיצוב ולסגנון שאתם מעדיפים ושימו לב שהארון שאתם בוחרים משתלב עם הקו העיצובי של שאר הבית.

מראות

למראה בחדר האמבטיה יש המון חשיבות, זה המקום בו רוב האנשים מתארגנים לקראת היציאה בבוקר או שומרים על היגיינה בסוף היום. מול המראה מתגלחים, מתאפרים, מצחצחים שיניים ומבצעים המון פעולות על בסיס יומיומי, לכן עליכם להקדיש זמן כדי לבחור מראה שתשמש אתכם היטב. מעבר לכך המראה היא אלמנט דקורטיבי ומרכזי ושילובה בחלל יכול לתרום המון למראה הסופי של חדר האמבטיה שלכם, בהמון מקרים יש לה אפילו את הכוח להגדיל את החלל משמעותית.

כיצד בוחרים מראות?

יש סוגים שונים של מראות: עגולות, מרובעות, מלבניות, עם מסגרת או בלי. ישנן אף מראות שמשלבות מדף היקפי. הבינו את הצרכים שלכם והתאימו את הבחירה לאופי השימוש כמו גם לגודלה של האמבטיה שלכם.

ברזים

ברזים הם אלמנטים פונקציונליים וגם דקורטיביים בחלל האמבטיה שלכם, אם הם היו רק פונקציונליים לא היו כל כך הרבה דגמים לבחור מהם. מכיוון שהם זמינים במגוון עצום של סגנונות, יש לכם את האפשרות לבחור את אלו שיתאימו בדיוק לארון אמבטיה, לכיור ולשאר האלמנטים העיצוביים. לגודלו של הברז וגם לעיצובו יש השפעה ויזואלית, אך עליו גם להיות נגיש ולהתאים לאופי השימוש.

כיצד בוחרים ברזים?

כאשר אתם קונים ברזים עליכם לשים לב שהם בגודל המתאים, שהם נוחים לשימוש, שידית הפתיחה והסגירה שלהם נוחה לכם ושהם מתאימים לעיצוב של שאר החדר. ישנם ברזים מחומרי גלם, צבעים וגימורים שונים ובסגנונות רבים כך שתוכלו בקלות לבחור את הברז המתאים ביותר לחדר האמבטיה שלכם.

אביזרים לאמבטיה משקפים את טעמכם האישי, אך יופי אמיתי הוא הרבה מעבר למראה נטו. האביזרים הנכונים ישלימו את העיצוב ובו זמנית ישפרו את השימושיות של חדר האמבטיה שלכם.